![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#941 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De drogredenering om autochtonen te positioneren versus allochtonen als 2 homogene groepen is dan ook waardeloos. |
|
|
|
|
|
|
#942 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#943 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ga toch passen denk ik; Panda. |
|
|
|
|
|
|
#944 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 19 april 2025 om 19:20. |
|
|
|
|
|
|
#945 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
"D’haeseleer zal de politiek voorlopig nog even in pauzemodus moeten houden. “Rusten en revalideren, daar focus ik nu op”, reageert Guy D’haeseleer vanuit zijn ziekbed. “Ik wens alleszins professor-dokter Hans Van Vlierberghe en professor-chirurg Hasan Eker, en alle teamleden en verzorgend personeel van UZ Gent uitdrukkelijk te bedanken. Zonder hun tomeloze inzet, toewijding en volharding was dit niet gelukt.”
https://www.hln.be/binnenland/guy-dh...lukt~a67d9ada/ De Belgicisten hebben te vroeg gelachen. |
|
|
|
|
|
#946 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als families uit Brussel in de Denderstreek gaan women, is dat dan migratie?
|
|
|
#947 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
https://www.youtube.com/watch?v=cCv-TJdx9MU "Why Half of America is Empty - NOBODY Wants to Live in These 10 EMPTY States" Ja, dat is dan weer het andere extreem. Koud. En de urban hel is dan weer te warm. |
|
|
|
|
|
#948 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waren zijn affiches in het Nederlands?
Annick De Ridder: - “Lang gedacht dat hij zijn pillekes niet pakte, maar dit lijkt mij stilaan een teveel aan een bepaalde substantie.” Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 april 2025 om 19:59. |
|
|
|
|
|
|
#949 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik wil ook zo'n lege provincie waar alleen wat boer'kes zitten. Ja, je kan naar daar verhuizen. Manneke.
Agricultuur/landbouw is voor de bitches en de ho's. Een vrij gemeenschappelijke deler onder zwarten. "Voor de bitches en de ho's en de coke in mijn neus." |
|
|
|
|
|
#950 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
West-Vlaanderen.
Daar zijn nog wel echt vriendelijke mensen en een hard buitenleven. Stuur ze naar daar door. Alle migranten kunnen nu vertrekken naar Brugge en wat in de landbouw gaan werken. Karakterloze gelukszoekers. Eerst 5 jaar landbouw... |
|
|
|
|
|
#951 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
NE MOSLIM!!
|
|
|
#952 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#953 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jaja.
Maar is elke moslim dan geen agent van een geweldcultus? Allez, ik zeg dat niet he. Ik lees dat hier van Blokkers. Alle Marokkanen hier in Borgerhout spreken Nederlands maar dat schijnt uw soort niet te hinderen om hen een zwaar probleem te vinden.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 19 april 2025 om 21:32. |
|
|
|
|
|
#954 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#955 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het imago van Guy van Ninove aan flarden!
|
|
|
|
#956 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#957 |
|
Minister-President
|
Allee, t'is nu eens nen serieuze marokaan maar wel geboren in nederland die geen drugs of wat dan ook dealt of auto's in brand heeft gestoken winkels heeft geplunderd,
maar wa zijn leven heeft gemaakt, daar kunt ge alleen maar grenzeloos respect voor hebben alleen de linkse racisten zien dat weer vanuit hun zeer bekrompen enge sfeertje, wat een zielige zakken zijn dat toch........... Zoekt een koord en gebruik een sterke tak om jullie lijden te verlossen.... Een link naar zijn werk. https://www.hepatogent.be/levertrans...-dr-hasan-eker Laatst gewijzigd door wagner.666 : 19 april 2025 om 22:09. |
|
|
|
|
|
#958 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Why Leftists Can't Enjoy Anything" "Soort." |
|