![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij stelde echter eerder dat de communicatiefouten Delhaize 357 miljoen zouden kosten.
Waarom breng je die stelling als je weet dat ze niet klopt? Delhaize weet dat daar een kostenplaatje aan vast hangt waarvan ze verwachten dat de baten op langere termijn de kosten zullen overstijgen. De omzet van de volledige DH-groep bedraagt meer dan 20 miljard.
![]() |
#202 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik ben het er wel mee eens dat er met name in de Aldi een depressieve sfeer hangt. En dat is één van de redenen waarom ik er nog zelden kom. Vroeger was de besparing die ik deed door daar te winkelen mooi meegenomen. Maar nu ik iets meer financiële ademruimte heb kies ik er toch voor om wat meer te betalen, alleen al om een aangenamere winkelervaring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Denk je dat de aandeelhouders denken dat hun dat niets kost? Omzet is niet meer dan verkoopprijs maal aantal verkochte eenheden. Dit kan gerust met minieme winstmarge zijn. Omzet zegt weinig over de winstmarges... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vandaar dat het niet opweegt tav de totale kosten. De kost van herstructurering is ingecalculeerd en afgewogen tegenover de verwachte baten.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 23 juni 2014 om 20:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij Delhaize draait men straks bijna een jaar software waarvan men weet dat die niet deugd en de klanten af en toe spookproducten aanrekent. Men zou denken dat men gewoon terug de oude software gebruikt totdat de problemen zijn opgelost maar neen ... personeel dat tegen slechtere arbeidsvoorwaarden staakt zou klanten weghouden maar een jaar lang dagelijks klanten oplichten niet ?
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() deugt
![]()