![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na enig onderzoek blijkt ene George Harding de schuldige te zijn, je raad het nooit waar hij werkte. de us army natuurlijk. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 25 april 2025 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jaja,want wij bij den ABL,en ervoor bij de KSA,hadden gewoon een balk over een gleuf in de grond....... De plastiek stond er rond gedrapeerd voor een beetje privacy.... Die Amerikaan moet gedacht hebben,een beetje plastiek is goed,MEER plastiek is beter! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voyeurisme met de oren. 't Is toch weeral wat anders...
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=0mfmVCX1dvE |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo klinkt het tenminste een pak aangenamer:
https://www.youtube.com/watch?v=pGAx8R_Bw3o https://www.youtube.com/watch?v=LRfurnjEH00 https://www.youtube.com/watch?v=ZUvckwc6yWU
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn die er nog 'veel' die openbare toiletten?
En dan krijg je deze naast u :s Of eentje die u in de maling wil nemen met ![]() In het Antwerps is dat??? "ik gon de pot efkes in den bruinen eik zette" ![]() Er zwaar over zeker??? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 april 2025 om 08:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Nu nog de Helga en von Smallhausen erbij, en 't is compleet.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar zo ben ik dus wel te weten gekomen dat er toch wel heel speciaal gasten onder de zon lopen en verschiet ik ook van niet veel meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() De man die op de wereld aan het (invuloefening) is!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 april 2025 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() e gat is e gat zij den boer,
hij stak zijn spel in de molshoop en dacht dat de wereld aan zijn kloten hing. (staat niet op het schilderij) Laatst gewijzigd door Herr Flick : 30 april 2025 om 13:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier valt wel iets te beluisteren voor de liefhebbers.
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En anders zap je naar VTM. Iets met Bar Goens en kakkend interviewen of zoiets als ik goed geïnformeerd ben. Ben zelf geen voorstander van luid gekak beluisteren op openbare wc's dus nog niet gezien.
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staat genoteerd. Volgende!!!
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier zo wat audio foefkes staan waaronder nen FX processor, die kan echo's op uw audio signaal steken. O.a Hall en Room , Public Toilet is daar niet op te vinden. Ik kan me dus voorstellen dat hij voor de full experience dus echt naar de locatie moet gaan, daar waar je anders de ervaring zou kunnen simuleren mits je over de nodige apparatuur beschikt. |
|
![]() |
![]() |