![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar dat toont wel aan dat het verschil in kinderarmoede niet enkel aan de toestanden in de banlieus is toe te schrijven.
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En er blijkt nogal wat mensen (Fransen ![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Zelfde loon - leven 30% goedkoper. Gewoon optellen en aftrekken. En wat is voor u de 'Fransman'? Wat is voor u de 'Belg'? Wat niemand kan ontkennen is het feit dat armoede in België structureel is. Moe en va geen centen ... kinderen ook geen centen. In Frankrijk ... moe en va geen centen ... maakt niks uit. Met de goede instelling ben je op enkele jaren eigenaar van een lapje bouwgrond (10 a 25€/m²) en mag je met een kladwerkje op papier aan je woning beginnen timmeren.
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat wil je eigenlijk aan tonen?
![]() |
![]() |
#45 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeef mij, o Heiligheid dat ik uw beweringen niet zo maar aanneem.
Kan Uwe Doorluchtigheid hier eventueel ook een bewijs van aanbrengen? Enige bron waaruit blijkt dat de gemiddelde Fransman evenveel verdient dan de gemiddelde Belg? Citaat:
Waar haalt U dit getal vandaan Sire? Citaat:
Voor wie geldt dat dan? Daar kan ik dezelfde vraag over stellen. Als we lonen per land willen vergelijken moeten naar het gemiddelde kijken eh Hoogheid. Dat is nu eenmaal de normale gang van zaken. Deed Jij dat niet toen je verkondigde dat het leven (welk leven?) 30% goedkoper is? Gaat het dan ook niet om een gemiddeld leven? Of gebruik je weer een cijfer dat je van één van je buren hebt gekregen? Citaat:
![]() ![]() ![]() En wat eten die kinderen dan? Het onkruid op die bouwgrond? ![]() Kan jij eigenlijk zelf je lach inhouden als je zo'n komische verklaringen uittypt? Dit wordt er één om te onthouden... In Frankrijk is er grote kinderamoede maar 'dat maakt niet uit' want de ouders kunnen goedkoop een bouwgrond kopen! ![]() ![]() Shit seg... Wie verzint het? Doe je dat echt allemaal zelf?
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Uw teksten: Niemand betaald 1200€ voor zijn passie - even later: in de golfclub lopen hopen mensen die 1200€ peanuts vinden.
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Maakt het volgens jou geen verschil als bouwgrond 10 tot 25€ kost of 10x meer?
Maakt het volgens jou niks uit dat je met eigen tekeningen een bouwaanvraag mag indien voor woningen tot 180m²? Maakt het volgens jou geen verschil uit dat je als burger het recht hebt om te weten wie eigenaar is van een onroerend goed? Maakt het volgens jou geen verschil uit of je al dan niet aan een renovatieplicht moet voldoen? Maakt het volgens jou geen verschil als je niet verplicht bent om een veiligheidscoördinator in te schakelen? Maakt het volgens jou geen verschil dat overheden enkel boven de 25 are (in beschermd gebied dan nog) aankooprecht hebben? Moet ik nog doorgaan of heb je hier al voldoende mee?
![]() |
#48 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Want zelfs met al de voordelen die u hierboven opsomt blijkt er in Frankrijk nog steeds meer kinderarmoede te bestaan dan in België. En hoe verklaart u dat? Volgens u verdient de Fransman minstens evenveel. Volgens u is het leven in Frankrijk tot 30% goedkoper. Volgens u gelden alle voordelen die u hierboven opsomde. En toch is de kinderarmoede in Frankrijk groter... Dat mag u eens proberen te verklaren. Want dat slaat nergens op. Als al uw beweringen kloppen (meer verdienen, minder uitgeven, allerlei voordelen) is het immers niet meer dan logisch dat er minder kinderarmoede is. Straf eh? Dat simpelweg 1 cijfer (kinderarmoede) al uw voorgaande meanwhiles onderuit halen...
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toon mij eens aan waar ik gezegd heb dat niemand €1200 voor zijn passie uitgeeft? Of trek uw leugens in.
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Niet echt 'rocket cience' dacht ik. Voor sommigen toch wat hoog gegrepen.
![]() |
![]() |
#51 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
U vraagt, wij draaien.
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
In de meanwhiles staat geen enkele leugen. Ik schrijf neer wat ik ervaar en gezien ik beide situaties echt beleef en heb beleeft maakt van mij een ervaringsdeskundige. Eens op vakantie gaan gaat je een land en zijn bevolking niet leren kennen.
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U draait inderdaad ja.
Mijn woorden met name. Als ik zeg dat niemand die €1200 betaalt is dat omdat elke AXA-klant die korting krijgt. Tuurlijk betaalt niemand dat want iedereen krijgt korting. Dat was duidelijk genoeg op te maken uit mijn posts maar u draait dat natuurlijk graag in uw richting. Doe maar hoor.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 1 mei 2025 om 11:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lagere loonkost. Goedkopere huisvesting. ... Ik ga er niet nog eens eindeloos op doorgaan.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 1 mei 2025 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 1 mei 2025 om 11:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan pruttelen zo hard je wil: feit blijft dat er in Frankrijk veel meer kinderarmoede is want rechtstreeks impliceert dat de Fransman op het einde van de maand MINDER centen overheeft. Meer nog: hij heeft GEEN centen over. Zelf nog veel meer: hij heeft centen TE KORT!!! Anders zouden zijn kinderen geen honger moeten lijden. En dat is voor iedereen met minstens 2 hersencellen overduidelijk. U kan spartelen wat u wil maar hier geraakt u niet onderuit. Geld te kort: kinderen honger (wat in de praktijk blijkt te gebeuren) Geld over: kinderen geen honger (wat u beweert maar in de praktijk dus niet blijkt te kloppen. Ook niet echt rocket science dacht ik.
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klinkt dus al even bangelijk in de lucht ginder dan wat het gevaar van tweewielers voor 't grondverkeer werd in Belgenland?
Soit. Blij om de tijden van de echte General Aviation te hebben mogen meemaken i.p.v. die koordloze cerf-volants.