![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#58461 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om te besluiten stelt Todd dat er geen hoop meer is. Het is voorbij voor Amerika:
(...) “Het valt me moeilijk afscheid te nemen van de Angelsaksische wereld. Ik heb in Engeland gestudeerd. Mijn familie zocht tijdens de oorlog zijn toevlucht in de Verenigde Staten. Na de oorlog in Irak hoopte ik dat de Amerikanen zouden terugkeren naar een redelijke nationale opvatting, in plaats van het imperialistische nihilisme dat zich begon te manifesteren. Ik had hoop. Vandaag niet meer.” “Het is voorbij voor de Verenigde Staten. Op diegenen die me vragen wat er zou veranderen als Trump of Harris aan de macht komt, antwoord ik: niets. Het zal in ieder geval verschrikkelijk zijn, aangezien de Verenigde Staten Europa verachten, uitbuiten en het in een oorlog met Rusland willen laten wegrotten.”
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 6 mei 2025 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amerika wil Europa verachten, uitbuiten en in een oorlog met Rusland laten wegrotten, stelt Todd, zoals het 404 heeft laten wegrotten [eigen toevoeging].
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 6 mei 2025 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58463 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 6 mei 2025 om 16:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om dat te bewerkstelligen moeten we natuurlijk de Oekrainers laten geloven dat we geloven in hun overwinning. Zelfs al lopen er nog maar 3 rond, we moeten die wijsmaken dat ze kunnen winnen, om die toch nog een paar Russen doen af te lappen voor ze er zelf aan zijn. Tenslotte ligt onze redding in de hoogte van de stapel Russische kadavers, en die bereikt maximale hoogte bij de totale vernietiging van Oekraine. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 mei 2025 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58465 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58466 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die Roeskies zijn niet te onderschatten. Vodka maakt loom, maar motiveert ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rusland wil niets liever dan een Europa waarmee handel kan gedreven worden. Dat is goed voor Rusland en dat is goed voor Europa. Goed nabuurschap, "indivible security", herinner. Een veiligheidsstructuur.
![]() |
![]() |
#58468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#58469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De in Brussel wonende en perfect Russischtalige Gilbert Doctorow in gesprek met Glenn Diesen:
LINK Doctorow meldt dat het voor Mr. Zelensky onmogelijk is om concessies te doen, of om vrede na te steven, aangezien hij in dat geval [volgens Doctorow] aan een lantaarnpaal gehangen wordt, door de aanhangers van Bandera. Toch denkt Doctorow dat het conflict nog dit jaar gaat beëindigd worden.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 7 mei 2025 om 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58470 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is nu de realiteit : Citaat:
Citaat:
Vergeet de dromerij dat Europa zich opnieuw gaat laten afhankelijk maken van rusland. Dat is binnenkort VVT. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met goede buren kom je toch overeen zonder tanks te sturen ? Ik denk dat het eerder andersom was: het goeiekope gas diende om Europa te verknechten, zodat het zou aarzelen tot de tanks te ver gekomen zijn om nog iets te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet goed begrijpen dat Rusland enkel maar neemt. Wat GEEFT Rusland ? Waar zit hem de concessie van Rusland ? Laatst gewijzigd door patrickve : 7 mei 2025 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij wil géén vrede. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(...) “Op deze manier is vrede onmogelijk. Ik denk dat het heel duidelijk is. De nederlaag van de NAVO in Oekraïne zal een positief keerpunt zijn en de bevrijding van Europa betekenen. Ik denk dat de Europeanen naïef zijn. De Amerikanen en Engelsen daarentegen zijn opgewonden over de situatie en zitten vol wrok. In die landen heerst een oorlogsdrift, een nihilistische drift. Ik leg dat uit in mijn boek door de culturele en religieuze factoren die de Angelsaksische wereld vandaag kenmerken, te analyseren.” (...) “We gaan een periode tegemoet waarin er nihilistische vernietigingsimpulsen bestaan, onafhankelijk van de rationale doelstellingen van staten. Nihilisme speelde een sleutelrol in de wens van de Oekraïners om de Russen van de Donbas te onderwerpen. Nihilisme is het sleutelconcept achter de acties van Israël die niet langer rationale doelstellingen heeft.” “Wat Israël vandaag doet, draagt op geen enkele manier bij tot zijn veiligheid. Het is oorlog om de oorlog. De Israëli’s weten niet langer waarom de staat Israël bestaat. Het is een natie die niet meer weet wat ze is. Hetzelfde kan gezegd worden over de Verenigde Staten.” (...)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 7 mei 2025 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik sta altijd versteld van mensen die klakkeloos geloven wat bronnen zeggen die beweren dat men hyper kritisch moet staan tegenover andere bronnen. Alsof zeggen "anderen vertellen zever" van de slag maakt dat uw eigen zever geen zever meer zou zijn. Ik zou eerder stellen dat als er bronnen zijn die zeggen dat wat anderen zeggen, zever is, er twee mogelijkheden zijn: 1) die bronnen zijn zelf zever en ge gelooft ze niet 2) ge gelooft ze wel en dus zijn alle bronnen, inkluis die bronnen, ook waarschijnlijk zever. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 mei 2025 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daartegenover staat de MSM die tapt uit één leugenvaatje, t.t.z. een hele rits Britse PR-bureau's dewelke klakkeloos de leugens van die marionettenregering in Kiev overnemen. En hoe meer dat gebeurt, de terreur, het zinloos geweld, het klakkeloos overnemen van de leugens, hoe nihilistischer die marionetten zich gedragen. Het is totale decadentie.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 8 mei 2025 om 00:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58477 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal U een anekdote vertellen uit de professionele omgeving van mijn vrouw die lerares is. Een collega van haar is een turnleraar, en er was een lastige leerling waar die man problemen mee had (zoals de meeste collegas trouwens). Hij had een discipline rapport geschreven over die leerling die bijzonder onbeleefd was geweest. En wat die man overkomen is, was ongelofelijk. Een aantal meisjes van de klas zijn hem gaan beschuldigen van seksistische opmerkingen. De ouderbeweging heeft beweerd dat die man in den tijd problemen heeft gehad van beschuldiging van pedofilie. Een vereniging zonder winst oogmerk die opkomt tegen seksisme op school diende klacht tegen hem in. Een oud-lerares kwam getuigen dat hij haar achterwerk toch maar raar bekeek toen ze lid was van zijn club bergbeklimmen. Van de slag is die man een jaar geschorst, heeft een proces op zijn dak gehad en zo voort. Maar tijdens dat proces is gebleken dat achter AL die acties, die ene lastige leerling zat. De meisjes waren gevraagd door die leerling om gaan te klagen (een was zijn nicht). Hij had zelf valse documenten gemaakt om de oudervereniging te overtuigen van een niet-bestaande klacht over pedofilie in het verleden en die waren daarin getrapt. De vereniging zonder winstoogmerk was door hem opgericht. En de oud-lerares was zijn moeder. Kortom, al die verschillende kanalen waren gewoon het werk van die ene lastigaard. Toen de rechter dat had uitgevonden is er natuurlijk direct vrijspraak geweest, en nu is het die gast die vervolgd wordt. Maar op een zeker ogenblik leken de dingen van vele onafhankelijke kanten te komen. En dat was gewoon maar het werk van een manneke van 17 jaar die zijn wraak wilde nemen voor een disciplinair rapport tegen hem. Citaat:
Het is altijd hetzelfde: als er "bronnen" zijn die twijfel zaaien over de waarachtigheid van andere bronnen, dan is de normale reflex toch van onmiddellijk diezelfde kritiek toe te passen op die bron ook ? Als Piet zegt dat Jan een leugenaar is dan is de eerste reactie toch om te veronderstellen dat Piet ook een leugenaar is ? Het is toch bijzonder eigenaardig om Piet horen te zeggen dat Jan een leugenaar is, en er niet van uit te gaan dat Piet dat dan ook is ? Laatst gewijzigd door patrickve : 8 mei 2025 om 05:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is een doelbewuste sabotage van de levensstandaard en economie van Europa. Het heeft 2 stemrondes en veel intimidatie vereist voor die rotzak in Duitsland verkozen kon worden. De kritiek neemt snel toe, ook van binnenuit. https://www.theguardian.com/commenti...friedrich-merz Laatst gewijzigd door tomm : 8 mei 2025 om 07:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58479 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Met het belastinggeld dat ik minder moet betalen kan ik tenminste men geld naar nuttigere zaken sturen zoals het Oekrainse leger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |