![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.imdb.com/title/tt0106856...job_1_cdt_t_39
![]() |
![]() |
#1122 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Met "A time to kill" zitten we al juist wat betreft schrijver |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Firm 1993 met Tom Cruise ?
![]() Die drukknop uit je AI prentje kan ik niet plaatsen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 11 mei 2025 om 12:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga gokken op The Pelican Brief mocht Vive er naast zitten
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1125 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuwe opgave:
![]() ![]() Ik zoek een zwart-wit WO II film uit vorige eeuw. Het is een verfilming van een boek met dezelfde naam.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1129 |
Minister
|
![]() King Rat ( James Clavell )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is 'm !
Ik dacht dat ik meer tips zou moeten geven. Knap gevonden.
![]() |
![]() |
![]() |
#1131 |
Minister
|
![]() Volgende opgave:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Time Bandits?
Edit: neen, The Curious Case of Benjamin Button.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 mei 2025 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1134 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Film:
![]() ![]()
![]() |
#1136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De klok is gevandaliseerd. De grote wijzer staat op 1 minuut vóór en de kleine wijzer staat op halfzeven.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 12 mei 2025 om 14:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() the boy in the striped pyjamas
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope. Film van rond de eeuwwisseling.
![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 mei 2025 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1139 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Shawshank Redemption??
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 12 mei 2025 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()