![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3323 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is toch goede bejaardenkost voor mensen met een pamper?
![]()
![]() |
#3324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk dat we als zoenoffer dringend ne chef van de Lunchgarden naar ginder moeten sturen. Die mens gaat dat met veel meer smaak en presentatie brengen als wat die lokale pottenroerder er van gemaakt heeft.
Kan niet missen dat den Trump naar de Mc Do gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het probleem niet? Mensen zijn nog altijd vrij om hun geld te spenderen aan wat ze zelf willen hé.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3326 | |
|
![]() Citaat:
All taxation is theft.
![]() |
![]() |
#3327 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Onzijdig : 28 mei 2025 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3329 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3330 |
|
![]() Je hebt absoluut niet de juiste attitude. Als je miljoenen hebt uitgegeven in een project van de grote leider, dan beslis jij, of die grote leider wel aan jouw tafel mag komen zitten ...
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 28 mei 2025 om 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees gerust, als ik zoveel poen moest hebben, dan heb ik mijne prive chef mee of hem minstens op speed dial staan. Laat ik wel iets anders aanrukken. Desnoods de prive jet gebruiken om ergens waar het wel goed is te gaan eten. kan hij zijnen diner in zijn presidentiele reet steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3333 |
Minister-President
|
![]() Da's wel nen zeer grote hoax hé dade, ge loopt er terug in met uw ogen open. Die borden zijn vrij te koop in de VS. vlug wa brol daarop zwieren en op de facesmoel en Twitter plaatsen.
ps ge zijt de link vergeten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3334 |
|
![]() Carter moest zijn pinda-boerderij opgeven voor em president mocht worden. Deze president is te koop voor 1 miljoen.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
![]() |
![]() |
![]() |
#3335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite doet Trump wat men zou verwachten van mensen aan wie men een blanco cheque van macht heeft gegeven: die macht gebruiken puur enkel en alleen voor eigen voordeel. Er was vroeger een soort van vals geloof dat dat niet zou pakken. Trump heeft getoond dat ge geen scrupules moet hebben als politieker ![]() Dit is een beetje de mei-68 revolutie voor politici die eindelijk zoals destijds vrije seks, nu vrije macht mogen hebben he ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 28 mei 2025 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie het artikel tot het einde heeft gelezen zal ongetwijfeld gemerkt hebben dat er geen bewijs is dat die 1 miljoen $ daadwerkelijk werd betaald. Misschien kreeg de man zijn pardon wel voor een tiende van dat bedrag. Wat het niet beter maakt. Er staan ook nog wel wat redenen voor het pardon in het artikel die een ander licht op de zaak laten schijnen. Niet dat dit zou mogen uitmaken. Corruptie is corruptie.
![]() |
#3337 |
Gouverneur
|
![]() Trump boos omdat een journaliste hem een vraag stelde over de term TACO.
We leven in de domste der tijdlijnen.
![]() |
#3338 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is er tenminste eerlijk en duidelijk over. De anderen doen het gewoon (behalve dat moorden dan) (als dat al gedaan wordt, is dat meestal door een duistere dienst. )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |