![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we eerlijk zijn...Popo heeft wél een grooooot probleem opgelost. En een voorbeeld gesteld.
Dit zijn dezelfde idioten die corona-demonstranten in elkaar sloegen. En ook nu zullen ze elkaar afdekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon stoppen voor een politiecontrole en er was niets gebeurt. Citaat:
Wie heeft dat stuk onbenul benoemd tot kinderrechten commissaris? https://www.hbvl.be/regio/ik-moet-de.../70233133.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het resultaat. Darwin at work.
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het lijkt mij moeilijk commentaar te geven over dit ongeval als we de feiten niet kennen.
Maar als de politie volgens getuigen tegen hoge snelheid die jongen achtervolgde lijkt mij dat aan te tonen dat die jongen op de step ook tegen hoge snelheid reed. Volgens zijn broer hadden de ouders de step gekocht om naar het werk te gaan. De jongen mocht die avond daarmee spelen. Erg veel rijervaring zal dat ventje ook niet gehad hebben. Ter zijde. Ik zie dagelijks kinderen op e-steps of fatbikes rijden. De belastingbetaler zal in de toekomst veel geld mogen betalen voor die jongeren die met deze levensstijl gedoemd zijn om later veel ziek te worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 4 juni 2025 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat ben ik blij te hebben mogen geleefd in die periode waar niks moest maar alles kon. ![]() PS En onze knalpotten waren ook niet van de stilste. Wat een tijden he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als volwassen uit de kluiten gewassen politiemensen die veronderstelt worden een opleiding te hebben genoten met een SUV door een park vlammen achter een kleuterke dan is je plaats niet bij de politie. De politie hun taak is in de eerste plaats mensen beschermen tegen gevaar. Een kleuter op een trotinette vormt in mijn ogen niet direct een gevaar. Ze vragen nog volk om de rekken van den Delhaize te vullen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 juni 2025 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er was er zo een, geen kind, een volwassene. Die elke morgen uit de metro stapte in Brouckère en dan op zijn step door het volk in het station laveerde. Alleen, hoe schat je in hoe een tegenligger reageert. Gaat die uit de weg naar links of naar rechts ? Zulke idioten moeten uit de massa geplukt worden.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 4 juni 2025 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maja, was hij op zijn vlucht tegen een borduur gebotst en zijn schedel gebroken, een hond of een kind overreden zou het ook de schuld van de flikken geweest zijn omdat ze hem niet tegengehouden hadden.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 4 juni 2025 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik vind dat dit niet echt relevant is voor hetgeen is gebeurd. Als de politie morgen alle kleine kinderen die op hun fiets de clown uithangen gaan platrijden hebben we naar mijn mening toch eerder een probleem met de mentaliteit binnen de politie. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 juni 2025 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je op iemand schiet kan je hem wel raken dacht ik. ![]() PS En wat ik al dan niet smoor drink eet of neuk zijn uw zaken niet en doen niks terzake. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 juni 2025 om 23:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen statistieken, maar ik ben zo goed als zeker dat de kans dat een 11-jarige op een E-step zijn nek breekt vele malen hoge is dan dat hij platgereden wordt door een politie auto.
Ze hebben ook niet geschoten, dus weer een irrelevante overdrijving. Ja als je in een auto rijdt kan je iemand, of jezelf, platrijden. Dier kans is nooit nul. Datzelfde kan gebeuren als je op een E-step rijdt. Er was volgens mij geen moedwil om de tiener fysieke schade toe te brengen. Maar als je vlucht voor een politiecontrole is dat je eigen verantwoordelijkheid. Het was nog een kind ja, maar op 11 jarige leeftijd had ik toch al een zekere opvoeding genoten waardoor ik een realistisch idee had van hoe de gemeenschap in elkaar stak en dat gaan lopen voor politie, als je niks verkeerd deed, een slecht idee was.
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Let op mensen....Popo wordt weer goed gepraat... Let maar op!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens kan ik me niet meer herinneren hoe ik op die leeftijd dacht en stond tegenover de gemeenschap. ![]() Ik nam mijn fiets ging ravotten sjotten rolschaatsen katapult schieten gewoonweg spelen in een wereld waar alle dagen iets nieuws zie spannends te ontdekken viel Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 juni 2025 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En een 11 jarige heeft TOTAAL geen verantwoordelijkheid. Een 11 jarige is nooit zelf verantwoordelijk voor zijn daden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vicieuze cirkel van wantrouwen: jongeren vertrouwen politie niet en politie vertrouwt jongeren niet. Als men ziet dat een 11 jarige overhoop wordt gereden verschiet men daar niet van. Als men ziet hoe de hulpdiensten al jaren in de val worden gelokt, hoeveel jongeren spijbelen en afhaken, hoeveel terroristische aanslagen worden verijdeld of hoeveel kleine criminaliteit er in de stad plaatsvindt verschiet men daar niet van. Refugees welcome. Wir schaffen dass. Alles kaat koet.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Gaza-stad 2025 = Berlijn 1945 Gennez, De Sutter en co tegen houten palen in Breendonk Laatst gewijzigd door Vlad : 5 juni 2025 om 02:57. |
![]() |
![]() |