![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1881 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1882 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zou dat in de Duitse private sector of in pakweg de Franse zie Spaanse ook zo zijn ? Denk je dat nu echt ?? Denk je dat ze in Frankrijk of Spanje hun vergaderingen in het Engels houden ? Ik denk dat het daar eerder buigen of barsten zal zijn met als grote voordeel de anderstalige daar binnen het jaar wel de officiele taal zal beheersen.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 juni 2025 om 13:55. |
|
|
|
|
|
#1883 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ik morgen een ziekenhuis in Namen of nog erger gewoon in een Brussels ziekenhuis binnenstap zal het in het Frans te doen zijn of ik mag oprotten Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 juni 2025 om 14:01. |
|
|
|
|
|
|
#1884 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar als de Franstalige iets van U moet bekomen , zal hij de moeite moeten doen om Nederlands te spreken en spreek je Nederlands met hem. Wie kan daar iets op tegen hebben? |
|
|
|
|
|
|
#1885 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de Republiek Vlaanderen, zal enkel het Nederlands de landstaal zijn. In La Belgique wordt het Frans nog steeds opgedrongen in Vlaanderen " Want we moeten toch kunnen communiceren met de Walen." |
|
|
|
|
|
|
#1886 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1887 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
"Vlaams Belang-kopstuk Guy D’haeseleer (56) wil eind deze maand zijn bevoegdheden als burgemeester van Ninove opnieuw opnemen.
“Het herstel verloopt moeizaam, maar het is tijd dat ik kan terugkeren.” Toch heeft hij zich nog steeds niet aangeboden voor een verhoor in het gerechtelijk onderzoek naar verkiezingsfraude.... Ook al ziet hij zichzelf snel terugkeren als burgemeester, een verhoor is ‘medisch nog niet mogelijk’. “Ik kan nog geen vijf minuten aan een stuk praten, ik ben daar nog te zwak voor. Mijn arts heeft het me dan ook absoluut afgeraden”, zegt hij. “Zodra ik sterker ben, zal ik me meteen vrijwillig aanbieden.” https://www.hln.be/binnenland/guy-dh...aten~a104526d/ Goed gezien van de burgemeester van Ninove. Zo houdt hij de touwtjes zelf in handen. De Belgicisten zijn ondertussen de wanhoop nabij. Hun tactiek is mislukt. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 5 juni 2025 om 13:06. |
|
|
|
|
|
#1888 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dus als je nog half dood bent kan je al wel burgemeester spelen, maar nog niet naar de politie gaan voor een verhoor.
Denkt die dat we onnozel zijn?
|
|
|
#1889 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die denkt dat niet, die is daar zeker van.
|
|
|
#1890 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij een verhoor bepaalt de ondervrager het tempo. Maar dat weten de Belgicisten blijkbaar nog niet |
|
|
|
|
|
|
#1891 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#1892 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ik van hem was dan liet ik door mijn raadsman aan de politie weten dat ik geen verklaring wens af te leggen. Dan is die zever ineens gedaan.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 5 juni 2025 om 14:12. |
||
|
|
|
|
|
#1893 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Misschien dat de advocaten de raad geven aan hun cliënten om wel een verklaring te laten afnemen maar natuurlijk met hun bijstand.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#1894 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij denkt in elk geval dat zijn Blok volgelingen onnozel genoeg zijn om hem te geloven.
|
|
|
|
|
|
#1895 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
D'haeseleer wou men ondervragen als getuige, hij is dus niet in verdenking gesteld. Ik denk dan dat men hem niet moet ondervragen, vermits hij niets met het dossier te zien heeft. Waarom de anderen wel verklaringen afleggen komt omdat de gemiddelde mens angst heeft van de politie, ze durven niet zeggen, ik wens geen verklaring af te leggen. Citaat:
Regel één wanneer de politie u ondervraagd, geen verklaring afleggen, ook dat papier niet tekenen. Nog iets dat je bij het begin van de ondervraging doet, de vraag stellen, ben ik gearresteerd of kan ik nu naar huis/waar dan ook, gaan? Zeggen ze u, u mag doorgaan, doe dat dan. Zeggen ze u dat je vastgenomen/opgepakt/gearresteerd bent, goed, ik wens geen verklaring af te leggen.
|
|
|
|
|
#1896 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
in samenspraak met zijn behandelende arts , zelf wanneer hij zal kunnen ondervraagd worden. Een revalidatie na een levertransplantatie kan zeer lang aanslepen en is bij elke patiënt verschillend. Daar staat geen vaste termijn op. En het parket kan geen uitspraak doen zonder de getuigenis van de burgemeester van Ninove , want ze hebben zelf eerder aangegeven dat die getuigenis noodzakelijk was,door hem op te roepen om te komen getuigen Een vervelende situatie voor het Parket en ook voor alle tegenstanders van de Forza. Ze kunnen weer op beide oren slapen bij de Forza, de volmachten miserie is zeker voor lange tijd en waarschijnlijk voor altijd van de baan. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 5 juni 2025 om 15:53. |
|
|
|
|
|
|
#1897 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1898 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Te ziek om haar werk in het parlement te doen waarvoor ze betaald werd maar niet ziek genoeg om buitenlandse vakantiereizen te doen. Laatst gewijzigd door daiwa : 5 juni 2025 om 21:44. |
|
|
|
|
|
|
#1899 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat: