![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is echter een goed idee voor de burger om de staat te wantrouwen. Het zou een verbetering zijn, moesten de burgers zeggen, kust mijn kloten, staat, met mijn zogezegde subsidiering over de volgende twintig jaar, betaal mij alles NU en regel uw financiering zelf met de bank, of de zaak gaat niet door.
![]() |
![]() |
#402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er geen probleem mee dat men regels/prijzen zou optrekken voor wie nieuw instapt, maar niet voor wie al aan een traject BEZIG is. En loop nu naar de kloten.
![]() |
![]() |
#403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs nu moeten ze nog minder dan de helft van de werkelijke prijs betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straffe uitspraak in een gezonde discussie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
|
![]() Citaat:
Wanneer gaat dat eens doordringen? Bovendien, uw geliefde politici vullen hun zakken met dure premies, geen wonder dat ze dat een peulschil vinden, als ze 1.100 euro per maand opstrijken voor 'huisvestingskosten', naast hun peperdure loon.
![]() |
![]() |
#406 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je het al meerdere keer hebt geschreven en men wil het uit boosaardigheid niet begrijpen dan rest er maar 1 oplossing: de pot op.
![]() |
#407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het punt is nu zo ver dat ik moet beslissen, laat ik een "vakman komen" omdat ik zelf "te lui" ben, of omdat ik de investering, zelfs in 2de rangs chinesium materiaal te duur vind in verhouding tot de tijd en geld dat ik moet investeren in een vakman. Dat is 1 van de redenen waarom ik niet aan mijn eigen wagens sleutel. Ik moet teveel investeren, zowel in tijd als geld, om een goeie sleutelplek te hebben. Een andere reden is omdat je het niet mag op de openbare weg in Vilvoorde. Politiereglement.
![]() |
![]() |
#409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand schijnt het een probleem te vinden om voor wat gebakken patatten, wat verwerkt afvalvlees en een kwak mayonaise 7 tot 8 euro neer te tellen. Wij vinden het normaal dat een friturist 1 tot 1,5 euro vraagt voor die kwak mayonaise. PS: De frituren hebben nog nooit zo goede zaken gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
|
![]() Citaat:
Niemand kan zijn fiscale situatie vastklikken, En maar goed ook, want een regering die met geld morst moet kunnen gevolgd worden door een regering die het morsen stopt en terugdraait.
![]() |
![]() |
#412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je hebt vorige maand een 10-pakken-kaart voor 50€ gekocht (5€/pak) Op vandaag heb je daarvan al 3 pakken afgehaald. Als je morgen met uw kaart terug naar de frituur gaat zegt men: Vanaf vandaag kost een pak 10€ dus je moet nog 35€ bijleggen anders is uw kaart ongeldig. Dat is wat uw nva flikt.
![]() |
![]() |
#413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb wel al geschenkbonnen van een frituur gezien, daar staat een bedrag op, niet hetgeen je er voor kunt krijgen. Uw stelling loopt dus mank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In wezen pleit je voor het stenen tijdperk.
![]() |
![]() |
#415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mierenneuken….. Verwissel frituur met de lijn. Ze rekenen u ook geen extra toeslag aan als hun tarieven veranderen en uw 10 rittenkaart is al deels opgebruikt.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 7 juni 2025 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik zou rekenen om in tijd en materialen zelf te koken als ik reken voor mijn werktijden en competenties naar klanten toe, dan is effe naar het frituur achter de hoek krossen goedkoop. Spijtig dat Ikea zo ver weg is, dat is pas "bang for the buck".
![]() |
![]() |
#417 | |
|
![]() Citaat:
Er komt een nieuwe regering en die zegt, wat een onnozelheid is dat met die frietsubsidie godverdomme? dat moet omlaag behalve voor curryworsten en cervelas. Ge gaat opnieuw naar de frituur en nu is het 50 cent, er wordt maar anderhalve euro gesubsidieerd. En gij maakt van uw oren.
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 7 juni 2025 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#419 |
Minister-President
|
![]() Iemand die niet gans zijn leven wenst bij te leren oftewel studeren is nog nen grotere dwazekloot zoals er hier blijkbaar verschillende rondlopen, of zou willen bijleren te lastig zijn voor de OCMW figuren.
Laatst gewijzigd door wagner.666 : 7 juni 2025 om 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
|
![]() Ik begrijp het maar al te goed, er is helemaal geen sprake van een tienbeurten kaart, ge vat een studie aan van verschillende jaren, maar enkel de prijs van het eerste jaar staat vast, die van de volgende jaren kan misschien meer zijn, dat is een risico.
Dat is gelijk ge een auto koopt, de belastingen op brandstof kunnen het jaar daarna verdubbelen, ge weet dat niet. Of ge koopt een huis, en het jaar nadien komt er een smak bij de onroerende voorheffing. Of ge gebruikt elektriek om uw huis te verwarmen, en achterlijke mensen stemmen op Groen en die sluiten kerncentrales en nu betaalt ge u blauw aan uw electrische verwarming, brute pech. Leven is risico.
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 7 juni 2025 om 18:00. |
![]() |
![]() |