![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#32021 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#32022 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deze middag steak au poivre met frieten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32023 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een half bakske kersen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32024 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ardeense hamburger en gebruneerde sjalotjes tussen een verse pistolet en krieltjes uit de oven, begeleid door een Cornet Oaked Smoked.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 31 mei 2025 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32025 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ypra
![]() |
#32026 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik val in herhaling: chateaubriand met krieltjes uit de oven.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32027 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moeite om eens te proberen:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32028 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag zalm, tenzij betere promo.
En ik ga voor morgen zo eens een grote Tbone steak kopen om het ijzer in die lopende bloedkanalen aan te vullen.
![]() |
#32029 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Straks naar aroy Thai in Antwerpen. Ben er nog nooit geweest. Afwachten wat er op de menu staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32030 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kabeljauw is 2e min 40%.
Toch maar zalm gepakt ![]() En veel fruit en noten om het studentenbrein te voeden.
![]() |
#32031 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik ook even 'lekker' gevonden maar uiteindelijk bleek dat omdat het gewoon eens een andere smaak was.
Tegenwoordig drink ik het nog zelden en hou ik het gewoon bij een kwalitatieve, gewone tripel zoals Westmalle, Rochefort, Lefort of Chimay. Je moet (of eigenlijk net niet) die Smoked van Cornet eens proberen... Want hoewel de Oaked nog als oke kan worden beschouwd, die Smoked is volgens mijn bescheiden mening gewoon niet te zuipen. Gewoon het resultaat van even doorflippen. "Hey, de consument lust onze 'eiken' smaak wel!! We hebben goud in handen!! Laten we dat proberen uit te buiten met nog wat van die dingen. Wat kunnen we nog zoals doen met eik? Hey, ja, laten we ons bier 'roken'. Dat gaat inslaan!!!" Niet dus.
![]() |
#32032 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik iets aan moet raden wat de moeite is om eens te proberen raad ik deze twee aan (in volgorde van hoe hard ze aan te raden zijn):
1) Chimay 150 (of De Groene) ![]() 2) Tripel LeFort ![]() Maar ja... over smaken enz.
![]() |
#32033 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik eet nu een kommetje plattekaas met radijsjes. Lekker!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32034 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mac 'n' cheese, zelfgemaakte, nie van 't pakske.
![]() |
![]() |
![]() |
#32035 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik drink regelmatig groene Chimay. Die LeFort kende ik nog niet. Bedankt voor de tip.
![]() |
![]() |
![]() |
#32036 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32037 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() T is jaarmarkt, subiet een goeie pak friet met stoofvlees en een dikke klod mayonaise.njam,njam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32038 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik mensen in 't frituur zie frieten zonder zout bestellen, stoofvlees in een potteke en de mayo in een ander potteke dan begint mijn hart te bloeden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32039 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32040 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan ben ik maar een culinaire barbaar.
Stoofvlees op de frieten, dan heb je na even een bak aardappelpuree met vleessaus. Neen, een bord schep met de frieten ernaast, en ja, zout op die frieten, dank u. Mayonaise is niet echt nodig.