![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2681 | |
Minister-President
|
![]() Bootje lek schieten, voer voor de haaien. Of zouden die niet van Zweeds vlees houden....
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2682 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen zorgen mensen,.............. Uri Geller zit op de zaak!
https://www.jpost.com/omg/article-856996 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2683 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2684 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2685 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2686 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @666 post 2681
Aansporen tot moord. Tsss…
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 8 juni 2025 om 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2687 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfmoord eerder.
![]() |
#2688 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, ik noteer.
Ook maddox spoort aan tot geweld/moord. ![]() Blijkbaar staan ze bij het VB enkel op hun achterste poten als een van hen hier vermoord dreigt te worden. ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 8 juni 2025 om 23:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2689 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() na edit van Dadee....
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 8 juni 2025 om 23:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2690 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel blokkers doen dat.
![]() |
![]() |
#2691 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof reizen naar de oorlogszone Gaza geen Kevorkiaanse trip is voor een kleine atheïstische Scandinavische activiste... Met of zonder hulp van Israël. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 8 juni 2025 om 23:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2692 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of niet soms? ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 8 juni 2025 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2693 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik lach Wagner eerder uit voor zijn primitieve manier van denken.
Maar ik begrijp het, ironie, sarcasme en cynisme zijn vormen van humor, en dat is iets onbevattelijks voor communisten en moslims.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 8 juni 2025 om 23:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2694 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind niet dat wat .666 gepost heeft humoristisch is.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 8 juni 2025 om 23:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2695 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar doe ik geen uitspraak over. Maar mijn insteek met een Disney clip....
![]() |
#2696 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en mijn denken ik zit er toch vele x recht op, ik verwacht nog altijd een link van dadee de in het draadje van Ninove. waar hij te kakken gezet is geweest, alhoewel ik er zeker van ben dat hij er geen heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2697 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uh ja, wat stel je anders voor dat we doen met mensen die Hamas steunen.
Streng vermanen?
![]() |
#2698 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Gij en lachen ![]() ![]() ![]() Al een hamas vlag hangen dade, een sekte van moordenaars en verkrachters, leuke vrienden hebt gij. Laatst gewijzigd door wagner.666 : 9 juni 2025 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2699 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt jammer dat Israël ze heeft onderschept, ze hadden niet eens aan gedacht hoe ze het materiaal aan land zouden krijgen. Ze gingen daar dobberen zonder iets te doen of aan land komen met nogal voorspelbare gevolgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2700 | ||
Minister-President
|
![]() Nog een beetje zout in de Woke wonde smeren....
Citaat:
Citaat:
Hopelijk hebben ze hun kots kunnen binnen houden, alhoewel ik dat zeer betwijfel van die woke watjes. Laatst gewijzigd door wagner.666 : 9 juni 2025 om 16:24. |
||
![]() |
![]() |