![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie herinnert zich AD Visser nog?
Het lijkt wel een eeuwigheid geleden dat hij Avro's Toppop presenteerde. Van 22 september 1970 tot 27 mei 1985 presenteerde Visser op televisie wekelijks het populaire muziekprogramma Toppop voor de AVRO. In Primo vertelt Ad Visser hoe hij destijds zijn vrouw Melanie heeft leren kennen dankzij een gitaarversterker. “Een Vox AC30”, zo herinnert hij zich. “Die was in Nederland nog niet te koop. Een vriend belde me dat hij er toch eentje had en dat ik hem mocht uitproberen op de opening van een kunstgalerij in Amsterdam. De artiest die voorzien was, meldde zich ziek af.” Diezelfde avond speelde Ad met deze versterker en zag hij zijn toekomstige vrouw in het publiek staan. “Ik ging op haar af en had een heel leuk gesprek. Die babbel heeft de basis gelegd en na meer dan een halve eeuw zijn we nog steeds samen. Zonder die versterker had mijn leven er anders uitgezien. Het grootste geluk komt je toevallig aangewaaid.” https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...&ei=31#image=3 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Of het komt gewoon niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ad ziet er nog redelijk uit, niet vergeten, de man is 120 jaar oud.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wat we eigenlijk ECHt willen weten,functioneert die versterker VOX AC30 nog???
Laatst gewijzigd door kelt : 2 juni 2025 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met ne cassetterecorder songs opnemen van den TV. Iedereen moest stil zijn, want er was geen connectie cassetterecorder - TV.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het volume dat nog op hoog stond en dus een slechte opname, maar t was wel plezant ge had eigenlijk de moeite niet moeten doen want een flink stuk van hun archief staat nu online |
|
![]() |
![]() |