![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#821 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Belgische politici vooral denken aan het vullen van eigen zakken? Da's geen verzinsel, da's een natuurwet.
![]() |
#822 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel....
Bart is veroordeeld,heeft geboet,en krabbelt er weer uit.... Hij zal niet 100% afhangen van staatsgeld. Nogal een verschil met de meeste van die beoordelaars,moralisten en werkloze actrices.... Dat plaatst hem,in mijn ogen,direct weer op een podium.... Mensen maken fouten,maar moeten er niet voort voor onder een brug slapen als het ware... Dat ondertussen anderen zich collectief blijven wentelen in hun zogezegde ellende...wel..."Misery likes company" zegt een Angelsaksisch spreekwoord.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 14 juni 2025 om 09:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#823 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#824 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
On-ge-loof-lijk, dit!
![]() |
![]() |
#825 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tom is meer met de tijd meegegaan, dan Bart, Bart lijkt meer te zijn blijven hangen in die tijd (zijn 'rabit hole'), maar de mores van toen en de decennia ervoor zijn relatief snel vervangen door iets anders. |
|
![]() |
![]() |