![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#30201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet helderziende.
![]() |
![]() |
#30203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, maar als het uiteindelijk een "ouwe Belg" gebleken zou zijn, had die aanvulling er snel geweest, met schoenmaat, kleur onderbroek en de politieke voorkeur van tante nonneke erbij.
![]() |
#30204 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met chirurgische precisie. Ziedewel? 't Zijn allemaal artsen, chirurgen, advocaten en ingenieurs die onze pensioenen komen betalen.
![]() |
![]() |
![]() |
#30205 | |
Minister-President
|
![]() Het kromrecht in belziek, ne witte of nen lichtbruine, of ne zwarte voor er terug commentaar komt dat het een engelssprekende bastaart was, draai hem vverdorie ook wa messen in zijn lijf.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30206 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() “What the fuck denk je dat dit is?”: agressieve man valt buschauffeur van De Lijn aan in Schoten
kansenparel in actie... ze hebben het lang kunnen stil te houden, want voorval is al van 6 juni |
![]() |
![]() |
![]() |
#30207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is de EU zich teveel aan het moeien met bepaalde andere oorlogen zodat de EU de aankomende oorlog uit het oog verliest?
Volgens het net is die oorlog al een feit. https://x.com/BobHGL/status/1939297192608403575 Als de EU daar niets gaat aan doen gaat dat vreselijk fout aflopen volgens sommige berichtgevingen. verder op het grote Internet ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : Vandaag om 08:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/03...ere-1-2926587/ Dan begint men toch te denken, is de EU goed bezig?????? Oei dubbel, sorry. ![]() Men zou het nog anders kunnen zien zoals: is het opkraaierij via het net???? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : Vandaag om 08:42. |
|
![]() |
![]() |