![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Middle...arch_Institute
![]() |
![]() |
#4502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Heb je daar een bron van?"Het is de logica zelve. LINK
![]() |
![]() |
#4503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net als Iran heeft Israël geen eigen satellietnavigatiesysteem. Hoe kan het die dan aanbieden aan Iran? Dat kan niet.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : Vandaag om 03:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4504 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Hoofdstraat
TIP Beidou voor militaire toepassingen, beveiligd d.m.v. encryptie Nauwkeurigheid: 1 cm Galileo is even goed als Beidou maar is waarschijnlijkheid het slachtoffer van manipulatie door Amerika
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : Vandaag om 03:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4505 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar het is correct, ik heb die leveringsbonnen niet. Maar niet getreurd. Osirak is nooit gebouwd, nowh heeft Israël die installatie weggevaagd. Irak had ook nooit een petrochemische industrie, of heeft die uit eigen capaciteiten opgebouwd. En is het een verzinsel dat Saddam chemische wapens heeft ingezet? Zowel tegen eigen burgers, als beperkt tegen Iran. Citaat:
Citaat:
Maar ik vrees dat de steun voor het Iraanse -onder de Sjah- kernprogramma vooral vanuit Duitsland kwam. Dat die hoop beton en staal veel later is afgewerkt door Rusland, is natuurlijk even niet belangrijk. En dat met een reactortype dat interessant is voor plutoniumproductie...
![]() |
![]() |
#4506 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat van hun bondgenoot, de Grote Satan. Een systeem dat prima werkt voor de Kleine Satan.
Citaat:
En met de nodige backups. Het is niet dat Israël een paleolithische staat is, die geen LORAN, of Inertiële navigatie kan bouwen. Citaat:
![]() |
![]() |
#4507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4508 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4509 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik zie niet goed in hoe uw wiki aantoont dat het geen "neutrale' bron is, hoewel dat er niet toe doet. Tenzij je met neutraal bedoelt "goedgekeurd door Vladimir" natuurlijk. Als een "niet-neutrale bron" U de stelling van Pythagoras bewijst, dan is dat goed genoeg he, want de kracht zit hem in het argument, niet in van wie het komt zou ik denken. Maar het is toch gewoon algemeen gekend dat Iran geregeld gezegd heeft als streefdoel het vernietigen van Israel te beogen ? Dat is toch geen "complot theorie" dat is toch open en bloot ? Allez ik zal de bronnen hier ZELF copieren, ook al kon je dat zelf: https://x.com/khamenei_ir/status/1003332853525110784 https://x.com/khamenei_ir/status/1005542327723741184 https://english.khamenei.ir/news/213...tionary-spirit (zie dit stukje: Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : Vandaag om 09:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het probleem met Pravda propagandisten is dat ze nog altijd in de modus zitten "iedereen ziet dat ik lieg maar ik trek mij dat niet aan". Dat pakte echter enkel als iedereen die durfde zeggen dat je loog naar Siberie vloog he. Een Trumpke doen, niewaar ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : Vandaag om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4511 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand is kernwapens aan het ontwikkelen om een ander te 'vernietigen'. Kernwapens zijn de meest saaie wapens die er bestaan. Puur defensief en voor politieke doeleinde.
In praktijk is een rotje gevaarlijker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4512 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mannen die 'bang' zijn voor kernwapens moeten hun testosteron waarde laten testen. Want het laat zien dat je niet kan analyseren. Niet verder kan denken dat het potentiële gevaar, waarvan de kans nihil is dat het in praktijk wordt gerealiseerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk kunnen we denken dat het enkel maar show is, en dat in werkelijkheid die religiote zotten wel degelijk aan hun eigen welzijn denken. Dan is het waar dat kernwapens zinloze dingen zijn. Je denkt ook aan de MAD doctrine, maar Israel heeft misschien onvoldoende wapensystemen om na een heel grondige verglazing nog tot de totale vernietiging van Iran in staat te zijn. Wat maakt dat het MAD idee daar niet werkt. Laatst gewijzigd door patrickve : Vandaag om 11:42. |
|
![]() |
![]() |