![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze gedragen zich heel gewoon in het openbaar. Wat ze tussen de lakens doen, zal me een worst wezen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ons eeuwig herinneren aan een verpest WK. Het moet naast die maand eeuwig en altijd in een oneindige lus herhaald worden. Zodat gij en ik zouden ageren en de narcistische politiek zichzelf mee in de kijker als de goeie kan plaatsen. En dus zoals het narcisten betaamt, lastercampagnes beginnen tegen alles en iedereen die de transhuman-evolution van eugenetische zotten niet door de strot laten rammen. Ze gingen van rassenleer naar genderleer om hun rijk op te bouwen.
![]() |
![]() |
#44 | ||
Minister-President
|
![]() Goh, waar ik en veel anderen geen behoefte aan hebben is die nutteloze gazetten vulling wie er ui de kast kom en hoe.
Citaat:
https://www.hln.be/tennis/eerst-wimb...zelf~a0292746/ Citaat:
Of zouden de media betaalt worden door het woke europa, en zo staan er iedere dag wel nutteloze verhaaltjes in. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat iedereen zich "heel gewoon" gedraagt in het openbaar? Waarom zou dat moeten? Ik heb er geen problemen mee dat iemand zich "ongewoon" gedraagt in het openbaar. Zolang die niemand lastig valt... wat maakt het uit? Het houdt het straatbeeld spannend. Of willen we terug naar de tijd waarin punkers, mensen met tattoo's of mensen van hetzelfde geslacht die hand in hand liepen nagestaard werden? Trouwens: wat is 'normaal' of 'gewoon'? Wie beslist dat?
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een verschil tussen een carnavalsstoet buiten seizoen, en een BDSM spelleke in't openbaar.
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Als ik hier nu in Gent eens rondkijk: ik zou ze geen eten willen geven, al de meiskes met blauwgeverfd haar.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"hey die cirkel is rond?" - ja das normaal. Het is als kinderen uitleggen dat vrouwen een spleetje en mannen een slurfke hebben. https://youtu.be/wu0fxuaa4-A simpel
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, het gedrag van de meerderheid in een samenleving is het normale gedrag.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En dan vraag ik me af: wat is voor een homo-koppel 'zich gewoon gedragen' maar vooral: waarom moeten er voorwaarden gekoppeld worden aan hun sexuele voorkeur? Ik denk niet dat reservespeler ooit zou zeggen: "Voor mijn part mag een man een relatie met een vrouw hebben zolang ze zich maar gewoon gedragen op straat." Ik vind dat raar. Je koppelt voorwaarden aan iemands sexuele voorkeur. Voor mijn part lopen die mensen met een roze tutu over straat. Wat ook niet als 'normaal' beschouwd kan worden. Maar wat stoort mij dat?
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gaat er niet om dat wie zich "ongewoon" gedraagt iemand lastig valt, het gaat erom dat degene die zich ongewoon gedraagt klaagt dat ie lastig gevallen wordt. Wat is er mis om mensen van hetzelfde geslacht die hand in hand lopen na te staren omdat dat ongewoon en vreemd is? Dat mag. Waarom is dat ongewoon? Omdat het normaal is/was dat een koppeltje dat hand in hand loopt een man en een vrouw zijn. Dat is door de homohaat van moslims nu wel veranderd, nu worden homo's/lesbiennes in het openbaar aangevallen en in elkaar geslagen omdat ze als 2 mannen/2 vrouwen hand in hand over straat lopen....normaal worden homo's in moslimlanden vermoordt en van gebouwen afgegooid.. Dat gaat dan ook niet over onze hele maatschappij maar enkel over de groep onverdraagzame, homofobe moslims die homo's discrimineren en in het openbaar aanvallen om terreur te zaaien en homo's zodanig af te schrikken dat zij in het openbaar niet mogen laten zien dat ze homo zijn omdat dat door hun islam bijgeloof verboden is. Blijkbaar is dat het protest van de pride en waarover die hele heisa gaat maar dat weer niet benoemd wordt: homo's hebben dat recht, om ook zoals een hetero koppel, hand in hand hier veilig over straat te kunnen lopen maar ze worden aangevallen door homofobe moslims. En dat gaat dan over moslims en homorechten en niet over rechten voor LGBTTTQQIAA en transgenders. Want bij mijn weten worden LGBTTTQQIAA of transgenders niet in het openbaar aangevallen door moslims en zijn ze ook niet allemaal homo.
![]() |
![]() |
#55 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mij gaat het er echter om dat iedereen mag rondlopen zoals hij wil zolang ze niemand lastig vallen. Citaat:
Ik heb me hierboven gewoon verkeerd uitgedrukt. Iemand nastaren is natuurlijk niet verboden en vrij normaal gedrag als er iets of iemand passeert die er wat 'anders' uitziet. Citaat:
Er zijn genoeg extreem rechtse bewegingen of personen die zich er ook schuldig aan maken. Citaat:
Ja toch eh? Allez, dat is mijn standpunt toch. De openbare ruimte is evengoed voor mezelf als voor anderen. Maar waar ik u niet in volg is in het standpunt dat homohaat volgens u blijkbaar een exclusief moslim-probleem is. Niet dat moslims dikke vriendjes zijn met homo's maar het gaat veel verder dan dat.
![]() |
![]() |
#56 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat blijken nu homorechten te zijn...transgenders die betogen voor homo's... ![]() Citaat:
Er is een verschil tussen afkeuren van een geaardheid en gewelddadige aanvallen plegen van homohaters op homo's voor hun geaardheid. Homofobie is ingebakken bij moslims, het staat in hunne koran dat homo's gedood moeten worden. En enkel groepjes opgefokte moslim hangjongeren vallen brutaal en met geweld in onze straten homo koppels en ook Joden aan....trouwens in heel europa. Citaat:
Citaat:
Waarom? Omdat in ONZE maatschappij, waar IEDEREEN het recht heeft om ongestoord over straat te lopen, homo koppels (en Joden) toch nog brutaal worden AANGEVALLEN door gewelddadige, respectloze moslims omdat hunne koran dat zegt. ![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als het zich uiten kan, ttz, dat ge uw andersgeaardheid kunt beleven zonder dat het strafbaar is, wat "valt er dan nog te uiten" ? Ik denk dat het "uiten" van de regenbogologen zich eerder toespitst op het eisen van brainwashen van kinderen op school, he. Want voor de rest kunnen ze al doen wat ze willen (met volwassenen die hetzelfde wensen). Er is zoiets als intimiteit, en dat werkt in 2 richtingen: de buitenwereld heeft daar geen affaires mee. En andersom, de buitenwereld heeft daar geen affaires mee. Als gij een andere mens in zijn kont wilt neuken, en die andere mens is daarmee akkoord, dan vind ik dat er daar niks over te zeggen valt, want dat behoort tot het uiten van uw andersgeaarde intimiteit. Maar in de mate dat ik mij daar niet mee te moeien heb, hebt gij mij dat ook niet op te dringen. Stel dat er een stoet zou zijn van de mannen die de meeste vrouwelijke sekspartners hebben, en daar "pride" over zijn. De stoet van de stoere stieren die hun zaad over vele koeien spreiden, zeg maar. Of van de mannen die klaar komen binnen de 30 seconden. Zou het zinvol zijn een stoet van rappe schieters te houden ? Of een stoet van zij die zich anaal masturberen met lievevrouwenbeeldjes. Dat zou onbetamelijk zijn he. Wel, ik vind hetzelfde van die "prides". Waarom moeten die mensen te koop lopen met hun sexuele uitspattingen ? Laatst gewijzigd door patrickve : 1 juli 2025 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gezegd, het is gewoon geschiedenis he. Kruisigingen waren klassieke Romeinse manieren om de orde te handhaven. Dat een hippie kwakzalver dat ook moest ondergaan en dat daar een ganse hijgcultus rond gebouwd werd, is gewoon maar een illustratie van de Romeinse ordehandhaving (die op dat vlak totaal faalde trouwens, het volgende hoofdstuk zou de holocaust moeten zijn, ook gefaald niewaar). |
|
![]() |
![]() |