![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#462 |
Minister
|
![]() Gelezen op de leugenmedia : Felix Baumgartner (56) verongelukt tijdens het paragliden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() woon jij zo dichtbij?
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan dat horen tot in Kontich en Edegem en ik heb het enkele jaren terug zelfs in Antwerpen gehoord.
![]() |
#465 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, onze brandexpert weet welke giftige moleculen vrijgekomen zijn. Om welke gaat het exact?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zondag: 0u Een kot in de nacht zou ik dat nu ook weer niet noemen. Maar goed, veel Bomenaars profiteren de rest van het jaar door die 2 weekjes overlast. Het brengt de gemeentekast 1,5 miljoen per jaar op. Goede deal zou ik zeggen. En ook niet te vergeten dat TML ieder jaar 1 miljoen betaalt aan de provincie + 500K per jaar investeert in het domein de Schorre. Daarenboven is het ook een evenement dat goed is voor de Vlaamse economie. Ik ben wel fan van dat soort ondernemers.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 18 juli 2025 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Top idee van mij vind ik persoonlijk.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 18 juli 2025 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij in de buurt is er ook elk jaar een festival. "Slechts" 10K bezoekers maar uiteindelijk hoor ik die muziek ook in mijn tuin en dat is op zondag ook tot 0:00u. Ik vind de Vlaamse festivalcultuur gewoon prachtig en als mensen dat al niet kunnen vertragen ligt het probleem eerder bij hen. Structureel lawaai is een probleem en niet goed voor uw gezondheid, maar 1 keer per jaar een beetje verdraagzaamheid tonen zou voor niemand teveel moeten zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Wallonië slapen ze 2 jaar na de overstromingen quasi nog in tentenkampen. Hier spelen ze zoiets klaar in 36 uur. Het verschil tussen Waalse overheid en Vlaamse ondernemers, het kan niet mooier geïllustreerd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de regilitis in Vlaanderen dramatische proporties aanneemt moet je mij echt niet vertellen hoor. Dat betekent echter nog niet dat we dat altijd en overal moeten gaan doortrekken. Anders kunnen we beter allemaal gewoon stoppen met ademen
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 18 juli 2025 om 19:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afhankelijk van de dag dat ondernemers iets wensen te organiseren. Nog vragen?
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Ondernemers" is redelijk ruim van inhoud en niettemin enigszins vaag ook. Nu, als die iets wensen te organiseren, bedoel je dan allemaal samen en tegelijk, of elk apart? Of in groepen? Misschien per gerechtelijk arrondissement?
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Minister-President
|
![]() Oh, er staat daar genene nuchter 65000 mensen kunt ge niet kontroleren op drugs. En die muziek t'ja als ge van die vuiligheid binnen hebt klinkt het heel misschien als muziek, in ieder geval ook niet mijn goesting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen die daar zin in heeft natuurlijk. Alleen of in groep. Mensen die een bijdrage leveren aan ons bbp. Maar hey, het is zowieso gemakkelijker om vanuit de zetel dingen af te breken.
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
daarenboven is de Schorre maanden afgesloten, net in de zomer wanneer kinderen ruimte nodig hebben. kunnen we niet ergens in een afgelegen gebied een wei inrichten waar al die festivals afwisselend doorgaan, het ene weekend Werchter, de week erop graspop, dan weer TML etc. Hebben enkel de koeien er last van.
![]() |
![]() |
#480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niet dat ge er direct van dood gaat gaan, de hitte van de rook en rook op zich zijn ook niet gezond te noemen. Maar god weet welke verf etc zitten er in. i |
|
![]() |
![]() |