![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3941 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Hangt er vanaf. Als ge een van die mannen waart die van zijn club een brandende autoband rond uw nek kreeg, dan dacht ge daar waarschijnlijk anders over.
|
|
|
#3942 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er is niks te veroordelen, of veroordeeld. Dat zijn concepten die niet bestaan behalve in het kader van hoe een meute tekeer gaat tegen een van haar leden om diverse redenen, en uw ziel stopt met bestaan als uw lichaam er de pijp aan geeft. Er valt dus niks te redden daar ook niet, en gelukkig maar. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 juli 2025 om 06:44. |
|
|
|
|
|
|
#3943 | |
|
|
Citaat:
De simulatietheorie verklaart ook wat er nu gebeurt in Europa, er is een gast achter de console aan het speedrunnen naar een of andere uitkomst, AGI, singularity, watdanook, en importeert daarvoor massaal derde wereld cretins om het GDP te maxxen. In dat geval is het einde van de wereld inderdaad nabij.
|
|
|
|
#3944 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar als het BS is, dan zorgt die BS er wel voor dat ik geen bekeringsdrang op de wereld uitoefen omdat ik al geleerd heb wat de oorsprong is. Ook de wetenschap bevestigt dat de aarde door vuur zal vergaan. Hoewel vuur in de théologie een breed begrip kan zijn. Je hebt ook ongelovige staten die denken dat ze het klimaat kunnen sturen en deze zelfs moedwillig opwarmen om makkelijker en aan meer grondstoffen te komen. U mag dat ook BS vinden. Zolang uw ziel leeft, is ze prooi.
|
|
|
|
#3945 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En er bestaan geen joden meer, zelfs Israel was van de kaart verdwenen. Joden na Christus zijn gewoon mensen die hun eigen God niet aanvaardden. Ook in de Bijbel voorspelde Christus dat de synagoge van de satan nepjoden zullen zijn. Zie mensen als Zelensky, Epstein, Nethanyahu edm. Er bestaat ook niet zoiets als Judea-Christelijk. De Messias is geboren, Hij leeft en er is daar geen Griek noch Jood en is iedereen van het geslacht Abraham, geen voorkeursrassen of volkeren; iedereen gelijkwaardig zondaar.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 21 juli 2025 om 07:42. |
|
|
|
|
|
|
#3946 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De christelijke gemeenschap, over het ganse westen verspreid, is daar dan ook fanatiek tegen in gegaan. Dat teveel christenen cupcake werden en dikwijls te vaak in compromis gaan. Nu, ik ben geen voorbeeldchristen of kerkganger, ik geloof en weet gewoon dat dat voor mij de enige weg, verklaring, rust is. Zelfs de beste medicijnen ter aarde bieden geen rust meer. Wat gezien is ..
|
|
|
|
#3947 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Natuurlijk, natuurkundig gezien is het eenvoudiger aan te nemen dat de wetten van de natuur voortlopen, zoals het ook eenvoudiger is aan te nemen dat de wereld bestond voor ik er was. Maar dat is een hypothese van eenvoudigheid en begrijpelijkheid. Occam's scheermes als het ware. In de praktijk is dat bestaan voor mij, en na mij, irrelevant, want de enige bestaansreden ervan (van de wereld) was het begrijpelijk maken van mijn ervaringen. Dat is niet meer nodig na mijn dood, dus is de wereld verder irrelevant. Aangezien ik een aanhanger ben van de natuurkundige multiversum interpretatie, bestaan alle denkbare werelden, en was "de mijne" gewoon een van de vele, die enkel maar "bijzonder" was voor mij omdat IK erin zat. Eens ik weg ben, is deze specifieke variant van alle mogelijkheden ononderscheidbaar van al de rest. Alles wat dus logisch gezien kan gebeuren, gebeurt ergens. En de speciale lijn waarop ik geent was, verliest die speciale betekenis bij mijn "loshaken" he. |
|
|
|
|
|
|
#3948 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3949 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is verlichting zoeken, zoiets is nooit absoluut bereikt. Enkel zotten en idioten denken al alles (beter) te weten. En alzo blazen zij letterlijk diplomatie (democratische wegen tot vrede) op en de burgers alhier gedragen zich dan als een nepdemocratie van de satan. Het is als buitenstaander werkelijk 1 demonische boel geworden. But carry on, time will tell
|
|
|
|
#3950 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is omdat u religieus analfabeet bent en alles op 1 hoop smijt en dus als een paard met lappen aan enkel voorbij uw neus kunt zien.
|
|
|
#3951 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Moslims zijn in dat aspect ook een soort van volk. Natuurlijk is het religieuze aspect belangrijker bij moslims, maar er zijn ook vele niet-religieuze moslims: zij voelen zich tot het moslim volk horen ook al zijn ze niet religieus en eten kotelet. Het is minder sterk dan bij Joden, maar het bestaat wel. De meeste moslim terroristen zijn niet echt religieus te noemen, en de meeste moslim dealers gaan enkel maar naar de moskee om shit te verhandelen en een percentje aan de lokale immam te geven he voor de goede werken van het verdedigen van de privileges van hun volk Met christenen is dat het geval niet. Als je niet gelovig bent, vrijzinnig, dan ben je geen christen en voel je je ook niet als een christen. Op zijn best denken anderen dat omdat je blank bent je christen zou zijn of zo, maar het is niet wederkerig. Christenen zijn dus geen volk zonder dat religieus aspect. Kortom, het Joodse volk en het Judaisme zijn aparte dingen, en het Joodse volk bestaat onafhankelijk van het sprookjesboek waar het Judaisme zich aan inspireert. Citaat:
Voor christenen zijn Joden een ambigu geval. Enerzijds moeten ze zoals nazies en moslims joden willen smoren want ze geloven niet in het laatste deel van het sprookjesboek, waarin het hoofdpersonnage een Jood is die door andere joden werd gemold, en ze hebben verdorie god gemold ! Maar aan de andere kant was dat mollen deel van het plan van die god, dus waren Joden extreem noodzakelijk. Zonder joden geen christus aan het kruis, ten eerste omdat dat zelf een jood was, en ten tweede omdat zonder dat kruis het christendom maar een lullig verhaal zou zijn zonder happy end. Dus joden zijn een noodzakelijk onderdeel van het christendom, het is dus een beetje ambetant als je logisch bent om ze te willen smoren. Maar gelovigen zijn niet logisch. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 juli 2025 om 08:31. |
||
|
|
|
|
|
#3952 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op Amazon kan je het terugsturen als boerenbedrog, en dan krijg je je geld terug he. |
|
|
|
|
|
|
#3953 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3954 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Investeer op de lange termijn, die zotten die ultrasnel gaan voor kort termijn winsten en resultaten;zullen de mensheid anders overleveren aan "iets" dat onomkeerbaar is.
|
|
|
#3955 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ge wilt dat moslims integreren, maar als er na meer dan duizend jaar geen integratie plaatsnam in de culturen waarin de joden gebabsorbeerd werden; dan meet je toch met 2 maten en gewichten en doet gij toch religioot daarmee en niet ik?
|
|
|
|
#3956 | |
|
|
Citaat:
"Christenen zijn idioten die onzin geloven" lijkt me ook een weinig constructief discussiepunt. Het gaat voorbij aan het voornaamste effect van de Christelijke doctrine , het doorbreken van de geweldsspiraal die ervoor gezorgd heeft dat de Westelijke wereld in tegenstelling tot de rest van de wereld GEEN shithole is. Overigens is het een zeer rare zaak als een atheist zich fixeert op het al dan niet bestaan van Christus of zijn goddellijkheid, het is bijna alsof hij twijfelt aan zijn atheisme en uitwegen zoekt om zichzelf van zijn gelijk te overtuigen. Het is net alsof ge een moslim hoort verkondigen dat de christenen varkensvlees eten en hun vrouwen als hoeren gekleed lopen. Als ze echt het ware geloof aanhangen, waarom fixeren ze zich dan op een paar heidenen? Dan zoudt ge toch verwachten dat ze zich daar niks van aantrekken?
|
|
|
|
#3957 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als het bedrog was, dan zie ik dat helaas niet in. Mijn ervaring is dat de valse idolen u misleiden om u te beroven en aan agenda te onderwerpen dat de waarheid niet meer verkocht kan worden en miljoenen zou triggeren. Terwijl, zie ik chronologisch profetie voltooien zoals Hij zei dat het ging gebeuren. Time will tell.
|
|
|
|
#3958 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ge moet toch betoeterd zijn om te denken dat dat feitelijk waar is he. Citaat:
De christelijke doctrine heeft aanleiding gegeven tot de grootste gewelddadige doodscultus van onze contreien van alle tijden. Het feit dat die zotten trouwens een martelinstrument als symbool hebben en dat het essentiele dogma is dat hun "god" zichzelf liet folteren en afmaken "voor de bevrijding van onze ziel" geeft toch aan wat voor een morbiede mafkezen het zijn he. Daarentegen, de sprookjes van het personnage Christus, gebundeld als parabels in evangelien zijn vaak intelligente illustraties van spel theorie en van economische risk aversie. (voorbeeld de wijn op de bruiloft van Kanaan, welke een typische illustratie van de stelling van Nash is, en de parabel van de verloren zoon welke een observatie is van een trader in een front room he). Op de juiste wijze gelezen kan dat tot nadenken stemmen over die spelsituaties. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 juli 2025 om 08:56. |
||
|
|
|
|
|
#3959 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#3960 |
|
|
Gij ziet geen Christen, dus niet echt goed geplaatst om te claimen wat de essentie van Christendom is. Meer nog, gij komt redelijk antipathiek over tegen Christenen, zodat het niet echt duidelijk is wat van uw geschriften objectieve kritiek is, en welk gedeelte is ingegeven door negative animus met het doel om te beschadigen.
|