![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4661 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ieder zijn job, ik ontwikkelde in die tijd racewagens en vliegtuigen... Als je claimt dat je er veel van af weet kan je misschien antwoorden op deze vraag... https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=4565
![]() |
![]() |
#4662 |
|
![]() Wel op voorwaarde dat de fiscus geen fouten maakt .. Wie komt er dan wel in de problemen?
![]() |
#4663 | |
|
![]() Citaat:
Dat belangt iedereen aan. En zet je schrap, het gaat nog heel hard gaan...
![]() |
![]() |
#4664 |
|
![]() Zeker als het een overheidsbedrijf is dat tegen een boom plakt.
![]() |
#4665 |
|
![]() OK, beeld U dan In dat ik daar ja op antwoord, wat zijn de cijfers?
![]() |
#4666 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij beweerd dat de fiscus in 2009 een belasting zou hebben verzonnen om btw terug recupereren die ze in tussen 2001 en 2005 terecht hebben terugbetaald? Of zie ik het verkeerd? Nog even iets, je beseft toch dat je met je uitlatingen mijn boekhouder (Geert Duchateau) als een onbetrouwbare persoon naar voor schuift.. een verdoken beschuldiging van wat ? Je weet en beseft dat toch? Citaat:
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 28 juli 2025 om 09:42. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4667 | |
|
![]() Citaat:
![]() Die man is niet verantwoordelijk voor Uw acties. Hij volgt uw instructies tegen betaling. Gij hebt om een of andere reden beslist uw zaak te verkopen aan louche figuren, niet uw boekhouder. Hij heeft de details afgehandeld.
![]() |
![]() |
#4668 | |
|
![]() Citaat:
Vanuit Ciney naar Antwerpen en bij elke boekhouder op de deur gaan kloppen met de vraag of ze geen vennootschap willen kopen? Laat de mensen hier verder eens weten hoe ze kunnen zien wie 'louche' is of niet. Die gave heb ik niet, was ook niet nodig, ik had een boekhouder die alles in het oog hield. Terug naar het belasting dossier: Even voor alle zekerheid: Jij beweerd dat de fiscus in 2009 een belasting zou hebben verzonnen om btw terug recupereren die ze in tussen 2001 en 2005 terecht hebben terugbetaald? Of zie ik het verkeerd?
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 28 juli 2025 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4669 |
|
![]() Neen, een goede boekhouder geeft de mogelijke keuzes en overziet wat er dient te gebeuren. Daarvoor wordt hij betaald.
Hij is echt wat meer dan een duur copy apparaat hoor. Toch Geert Duchateau. Of beweert u wat anders?
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 28 juli 2025 om 10:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4670 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Neen, geen idee waar ge dat uithaalt.
![]() |
![]() |
#4671 | |
|
![]() Citaat:
JD: beweert gij dat ik btw fraude heb gepleegd in 2001-2005 ? Ik: euh neen, ik beweer dat niet, maar dat is een zeer vreemd ontwijkend antwoord op mijn vraag.
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 28 juli 2025 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4672 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Niet erg, wat jij insinueert heb ik al twee maal en op verschillende tijdstippen op papier staan. Bron: dienst btw-controle Ciney... Komen we later uitvoerig op terug, jij zal wel weten, -omdat je ook terugkrabbelt - waarom. Wat uw post ons leert dat die merkwaardige praktijken van de fiscus zich dus niet tot Wallonië beperken. Je had het gezicht moeten zien van J.M. Allarding toen de bewijzen op tafel lagen dat het allemaal om investeringen ging met privé geld. Het enige wat hij kon vragen: Waarom heb je dat niet eerder gemeld? Wel ... tot ontvangst van de belasting brief van 230.000€ .... geen kat van de fiscus gezien of gehoord. Eerder melden? Onnozelaars...
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 28 juli 2025 om 11:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4673 | |
|
![]() Citaat:
Of betekend 'rode vlag' ... dossiers beginnen verzinnen? Kan ook hé. Hoe worden niet neergelegde jaarrekeningen eigenlijk bestraft? In de hoek gaan staan? Zeggen dat je beter zal opletten? Ik heb in ieder geval nooit een boete of opmerking over jaarrekeningen gezien.
![]() |
![]() |
#4674 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Due diligence = vereiste toewijding Overigens, wanneer je de volgorde van de twee woorden omdraait heb je de Franse vertaling.
![]() |
![]() |
#4675 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4676 | |
|
![]() Citaat:
Wat is dat juist, vereiste toewijding?
![]() |
![]() |
#4677 | |
|
![]() Citaat:
de verkeerde kant heeft uitgestuurd en dit in opdracht van een directiedirecteur Brussel II van de fiscus? https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=4565
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 28 juli 2025 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4678 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leuke omschrijving, maar geen definitie, regel of wet.
![]() |
![]() |
#4679 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met grote zin voor nauwkeurigheid en met bekwame spoed.
![]() |
#4680 | |
|
![]() Citaat:
Ik hou het bij maffiapraktijken - we hebben het er later nog wel over en wel zeer gedetailleerd... Nu, zo'n verwijzing staat wel in zowat alle conclusies die de fiscus heeft opgemaakt. Mijnheer Daelemans heeft zich niet als een goede huisvader gedragen. Op wat dan dan moet slaan mag Joost weten. Uit de tekst blijkt dat er eigenlijk moet staan - de zaakvoerder - en dat is dan zoals neergeschreven in het staatsblad - Patrick Coumans. Verder komen ze in hun conclusies niet. Kan ook moeilijk anders, er is niks anders. Nu, blijkbaar mag de fiscus fouten maken. Hoe meer hoe liever. Elke fout in ons dossier .. en dat zijn er veel .. versterkt hun opgezet bedrog. Komt later ook nog terug - met bewijzen en de merkwaardig genoeg - positieve (maar jammer ![]()
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 28 juli 2025 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |