![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op u kunnen we altijd rekenen om elke discussie richting migranten te keren.
![]() |
#562 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens zijn normen, blijkbaar wel ja. Dus is het toch betalen met zijn allen.
![]() |
#566 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Overigens is zelfs met die stijging de prijs nog altijd zeer laag ten opzichte van de marktprijs. Als de cursus daadwerkelijk helpt om een job te vinden, dan is die investering al binnen de maand terugverdiend. Vergelijk dat eens met de kosten van een opleiding aan een hogeschool of unief...
![]() |
![]() |
#568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
€60 pp is tegenwoordig "laag normaal". Een jong koppel met de 4 ouders, en ge zit er al. En dat is zonder enige politieker in de buurt. Maar Visjnu heeft een punt. €400/jaar om van een leefloon of lage uitkering naar een knelpunt job te kunnen gaan, da's geen maand werken en het is in de sjakosh. Natuurlijk, iemand die na elke uitkering nog een stuk maand over heeft, die kan geen €400/jaar ophoesten.
![]() |
![]() |
#569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (enfin, als het niet om een groep van 10-20 man gaat natuurlijk...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DAT was toch uw redenering he. We mochten niet zomaar gaan vergelijken, wat brengt nu op, wat kost nu, hoeveel brengt het op, wat brengt het meer op ? Want nu komt ge af met een cursus Frans, maar ge vergeet dat ge aan het dreigen waard dat als ge zelf uw cursus moet betalen, ge daar zelf mee op reis zult gaan en in den vreemde pinten bestellen he wat niks opbrengt... Mijn reis naar Tahiti gaat tenminste mensen rondom mij laten genieten van het geluk dat ik zal uitstralen.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een opleiding die mensen aan het werk kan krijgen daarvan is het inderdaad nuttig dat de overheid die (voor een stuk of helemaal) betaalt, als die mensen daarmee aan het werk geraken natuurlijk. Maar als het "in uw jonge jaren" is zou je denken dat dat deel uitmaakt van de normale scholing, nee ? Het is dan gewoon professioneel onderwijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allee, omdat gij het zijt, twee keer minder op restaurant gaan. Laatst gewijzigd door reservespeler : 31 juli 2025 om 07:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik mijn mening nog geven aub?
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dank dat een werkloze, via de VDAB ook niets betaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's tegenwoordig de prijs van een seminarie van een weekend over een simpel onderwerp. En dan is alleen het woke goedgekeurde drinken tijdens het eten inbegrepen.
![]() |
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar hebt u het ooit wel meer over eh? Even uitleggen waarom ik dan iets niet begrijp, dat is een ander verhaal eh? Begrijp jij zelf eigenlijk wel iets van economie? Waarom moeten bedrijven die miljarden wist maken compensatie krijgen voor hun uitstoot zonder dat daar iets tegenover staat? Waarom krijgen die ons belastinggeld? Terwijl ze jaarlijks miljarden dividenden naar hun aandeelhouders gooien? Die dividenden bestaan dus voor een deel uit belastinggeld. Dat vind jij wel normaal? Of kom; omdat ik het toch niet begrijp; leg het eens uit?
![]() |
![]() |
#579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wist u niet eh?
![]() |
![]() |
#580 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom blijft u er dan op reageren?