![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reddingsdiensten in Nederland vonden een vermist persoon na een paar weken terug in een Heineken pakhuis waar hij opgesloten was geraakt..
Hij had zich gedwongen gezien te overleven door zijn eigen urine op te drinken..... ![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 5 augustus 2025 om 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1262 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]()
![]() |
#1263 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]()
![]() |
#1264 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]()
![]() |
#1265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom kan een jood nooit stijlvol, knap en intelligent tegelijk zijn?
Anders was het een Duits.
![]() |
#1266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een blinde man komt in een restaurant en gaat zitten. De ober komt op de man af en geeft hem een menu. Zegt de blinde man: "Excuseer me meneer, maar ik ben blind dus kan ik het menu niet lezen. Wilt u mij een gebruikte vork van een andere klant brengen? Dan kan ik ruiken wat er op het menu staat en dan bestel ik dat wel."
Een beetje verbaasd loopt de ober naar een bak vuile borden, pakt een vuile vork en geeft die aan de blinde man. Deze ruikt aan de vork en zegt: "Mmm, ik pak deze wel, bouletten met spinazie en puree." "Ongelofelijk" denkt de ober en hij vertelt zijn vrouw, die de kok is, wat er zojuist gebeurde. Dit gaat zo een paar dagen achter elkaar en elke keer weet de blinde man exact wat er die dag op het menu staat. Op de vierde dag bekruipt de ober een gevoel dat hij voor de zot wordt gehouden en als hij naar de keuken loopt voor een vork besluit hij de man te testen. Hij pakt een propere vork en zegt tegen zijn vrouw: "Maria, wrijf deze eens een paar keer tussen uw benen." Maria doet dat en de ober loopt terug naar het tafeltje en geeft de vork aan de blinde man. Deze ruikt aan de vork, trekt een verbaasd gezicht en zegt: "Héla, werkt Maria hier"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een man gaat biechten.
"Eerwaarde," zegt hij, "ik heb gezondigd. Ik heb m'n vrouw bedrogen." Zegt de pastoor: "Toch niet met die blonde uit de Steegstraat?" "Nee." "Toch niet met die zwarte uit de Gildeweg?" "Nee." "Toch niet met die rosse uit de Stoktsebaan?" "Nee, ook niet." "Wel, bid drie onze-vaders en twee weesgegroetjes." De man gaat de kerk buiten en rapporteert alles aan zijne maat. "En, zijn uw zonden nu vergeven?" "Da weet ik niet, maar ik heb wel drie nieuwe adressen gekregen!!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#1268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schoonmoeder heeft besloten een test te doen.
Op een zomerse namiddag wandelt ze met haar schoonzoon Frank langs een kanaal. Plots slaat ze zogezegd haar voet om en valt in het kanaal. Frank twijfelt geen seconde en springt achter haar aan. De volgende dag staat er voor Frank zijn huis een Peugeot 205 cabrio met op het dashboard een briefje: "Beste Frank, bedankt voor hetgeen je voor mij gedaan hebt, je schoonmoeder Greta". Een week later is het de beurt aan haar schoonzoon Dirk. Ook zij wandelen ze langs het kanaal. Greta slaat zogezegd haar voet om en struikelt in het water. Ook Dirk aarzelt geen seconde en redt haar van de verdrinkingsdood. De volgende dag staat ook voor Dirk zijn woning een Peugeot 205 cabrio met een briefje dat zegt: "Lieve Dirk, bedankt voor hetgeen je voor mij gedaan hebt, je schoonmoeder Greta". De volgende week is het schoonzoon Bertrand zijn beurt. Weer langs het kanaal wandelen, voetje omslaan en in het water vallen. Nu; Bertrand die kijkt even naar links en rechts, die ziet dat er niemand in de buurt is en wandelt verder. De volgende dag staat er voor Bertrand zijn garagepoort een Porsche 911 cabrio!!! Ook hij vindt een briefje op het dashboard met de tekst: "Beste Bertrand, bedankt voor hetgeen je voor me gedaan hebt, je schoonvader Albert". |
![]() |
![]() |
![]() |
#1269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Hollander is zijn dakgoot aan het verven. Zijn ladder staat tegen de dakrand, zijn verfpot staat op de grond. Hij doopt zijn kwast in de verf, loopt naar boven en gaat verven. Hij loopt weer naar beneden, doopt opnieuw zijn kwast in de verf en gaat weer naar boven, en gaat weer verven. Een Belg loopt voorbij en kijkt dat een tijdje aan. En besluit toch even een advies te geven. Hij zegt tegen de Hollander: "Kan je niet beter de pot verf boven aan de ladder hangen"? Waarop de Hollander antwoordt: "Ah nee hé, dat zou wel handig zijn, maar hebt ge niet gezien wat er op die pot staat? "GRONDVERF"!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |