![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik mis 'm ook nog altijd
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder 15 of meer jaar.
![]() |
#543 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#545 | |
|
![]() nauwelijks te geloven dat het al zo lang geleden is, maar inderdaad.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() heel veel mensen uit de gouden jaren van het forummen, pakweg de jaren voor 2010 (of wanneer heeft Facebook de fora doen leegbloeden?): Pieke, Manta, DaBlacky, Alboreto, ....
![]() |
#547 | |
|
![]() Eddy Bal
![]() |
![]() |
![]() |
#548 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() zou het lang duren voor er een slotje komt op de thread 'wie mis je totaal niet'
![]()
![]() |
#549 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang je niet begint over forumleden (met nicknaam) begint , ik denk ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In het corona subforum zijn thema's als vrijheid van mening belangrijk. De zogezegd "fascistische" maatregels om bepaalde regels te volgen zijn tegen hun vrije wil en hun recht op vrijheid. Dan kwam iemand met allemaal fake news af en zei ik dat het leugens waren en kreeg gelijk een rode driehoek en banpunten van die persoon. Dat bedoel ik met hypocriet: Ze "verdedigen" zogezegd de vrije mening en hun vrijheden, maar vanaf je hun tegenspreek gebruiken ze elk middel om je de mond te snoeren zodat ze hun leugens ongestoord kunnen verspreiden en elke vorm van kritiek wegcensureren... terwijl ze zelf censuur aanklagen... door officiële media dan. Ze geloven wat jefke op "www.fakenews.com" zegt zonder na te denken, basically gewoon iedereen die hun napapegaait is voor hun "bewijs" dat ze gelijk hebben... en dan noemen een journalist met bronnen van wetenschappers leugenaars. Kan het nog hypocrieter? Ik denk het niet. Het is me ook opgevallen dat die mensen vaak (niet altijd) VB'ers zijn. Ik ga ze niet allemaal over dezelfde kam schermen, want er zijn veel VB'ers waar je ook fatsoenlijk mee kan discussiëren, maar extreemrechtsen die voor "vrijheid" roepen daar moet je ERG voor oppassen. Ze willen enkel vrijheid als het over zichzelf gaat. Ze zouden iemand met een andere huidskleur bvb zonder proces of zelfs nog maar 1 crimineel feit opsluiten obv de combinatie vermoeden + ras.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#551 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet dat hij jaren geleden overleed maar dat er een raar verhaal achter zat wist ik niet (tenzij dat verhaal er eentje is van iemand die veel te jong overleed).
![]() |
#552 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens u zouden VB'ers iedereen opsluiten, maar in de realiteit blijkt het de Belgische staat te zijn.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 augustus 2025 om 11:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Belgische staat sluit niet zo veel mensen zomaar op. "40% wordt vrijgesproken volgens een persmagistraat" klinkt misschien wel wat geloofwaardiger dan "60% wordt opgegeten door een vliegend spaghettimonster volgens een tovenaar van de planeet Mars", maar daar stopt het verschil dan ook. En ja de gevangenissen zijn blijkbaar geweldig, misschien moet je er eens een jaartje vrijblijvend gaan logeren en uw mening opnieuw neerpennen. En ohja het rechtsysteem is niet zo geweldig in België, beter 1 onschuldige meer in de gevangenis dan 2 schuldigen op straat? het VB heeft nog nooit in een regering gezeten, daarom zal het op niks trekken ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 11 augustus 2025 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik niet teveel moeite moet doen, zeker hier niet, want de jongens die nooit hebben binnen gezeten die weten het (zoals gewoonlijk) allemaal beter.
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koenaerd Depuydt is al sinds januari weg. Ik mis die puntige humor.
![]() |
#556 | ||
|
![]() Citaat:
nou ja, ik mis zijn totaal-naast-de-kwestie-maar-ik-wil-tonen-dat-ik-iets-van-taal-ken -attitude totaal niet. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Juist. Er is een heel grote overlap tussen de groep extreem-rechtse malcontente klaagzeikers en de Wappies. Die hebben veel Weltschmertz door problemen die ze zichzelf aanpraten. Citaat:
![]() Echt ? Daar valt op het forum dan toch niet veel van te merken... 2/3 van hun reacties bestaat uit klaagzeikerij tegen de makak en dat heel de maatschappij rot is. Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#558 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij moet dat toch weten als lid van de partijraad ? Schoof zijn functie in de partij (partijwoordvoerder op politics.be en schrijver van de debatfiches voor de partij) is toch nooit vacant geweest ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zit misschien in ne camper ergens in Europa,... dat schijnt populair te zijn.
|
![]() |
![]() |