![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voila, ik kan het ook. ![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 24 augustus 2025 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gelegitimeerde soldaten zijn geen terroristen. Het is niet het IDF die op 07/10/2023 het vuur aan de lont heeft gestoken.
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat niet 1 van de dingen die U zo grappig vind?
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hamas installeerde in elke school en hospitaal commandoposten, om dan nadien goedkoop te gaan janken over "oorlogsmisdaden" als er gebombardeerd werd.
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, die willen geen legerdienst doen.
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IDF gebruikt Palestijnse gijzelaars als levend schild. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 24 augustus 2025 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met dat verschil dat Hamas de eigen bevolking als levend schild gebruikt.
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schiet Hamas dan expres op Israëli gevangenissen?
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die in 2006 he. En nadien heeft Hamas beslist dat aangezien dat altijd de uitslag zou zijn, de kosten voor identieke verkiezingen nadien niet meer nodig zijn. Zij konden dat, gezien zij dat bij meerderheid beslisten niewaar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders gaat ge mij zeggen dat de piloot van Enola Gay een oorlogsmisdadiger was. "ga daarmee naar den oorlog" he. Ge hebt het misschien niet door, maar oorlog dient om het vijandelijk volk af te maken he. Met uw kieskeurigheid zou men geen vijandelijk volk meer mogen opruimen. Dat is slecht nieuws voor de opkuis die wij hier eens zouden moeten houden ook he. Daaraan ziet ge dat dat bullshit is he. Laatst gewijzigd door patrickve : 24 augustus 2025 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 26 augustus 2025 om 00:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() goedkope leugen !! prove it
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In uw wereld bestaan die helemaal niet.
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door wie gelegitimeerd? In Gaza zijn strijders ook legitieme soldaten.
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie kunnen propaganda spuwen zo veel jullie willen , Israel begaat evident oorlogsmisdaden , daar bestaat onder overheden wereldwijd helemaal geen twijfel over(behalve in Israel en de VS)
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen als ze te onderscheiden zijn van burgers.
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het is zo goed geformuleerd dat ik mij afvraag of ik er mijn onderschrift niet ga van maken ! "al moordend problemen verhelpen". Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden ! Hartelijk dank ! Ik ben ontroerd. De AMPV methode ! Wow ! ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 26 augustus 2025 om 06:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je gaat mij niet zeggen dat de Palestijnen zich druk maken over "oorlogsmisdaden" ten aanzien van Isreali's vermits ze feest vierden bij de pogrom van 7 oktober. Nu zeggen de meeste mensen BIJ ONS dat om aan te tonen dat Palestijnen "immorele barbaren" zijn of zo, omdat de meeste mensen BIJ ONS geindoctrineerd zijn door dwaze openbaringen van "oorlogsmisdaden" en van "mensenrechten" en dergelijke zever. Maar ik zeg dat daar niet om. Ik zeg dat de Palestijnen gelijk hebben van feest te vieren als hun vijandelijk volk afgeslacht wordt, vooral als daar veel vrouwen en kinderen bij zijn. Dat is normaal. Ge viert natuurlijk feest als de baarmoeders van uw toekomstige vijanden opengereten worden. Ze hadden gelijk van te feesten op 7 oktober, dat waren dus "normale" reacties. Daar waar het gewoon fout gaat, is dat ze nu komen bleiten en dat wij erin trappen als het in de andere richting gaat. Het is normaal dat Israeli's feest vieren als Palestijnse kindertjes opengespetst worden en van honger dood gaan. Daar is ook feest voor te vieren. En aangezien wij hier eerder een band hebben met die Israeli's, maar vooral dezelfde soort vijandig volk bij ons hebben als waar Palestijnen voor staan, vieren wij mee feest telkens een Palestijns kindje in verschillende stukken uiteen gepatst wordt, of dat nu met een bom, een voorhamer, of een machinepistool is. En zo is er vreugde in de wereld wanneer kindjes dood gaan he. Doorheen de geschiedenis is het altijd feest geweest als vijandelijk volk in stukken gereten werd. En de Palestijnen hebben die tradities op 7 oktober eer aangedaan. Velen bij ons zijn echter dwaze geindoctrineerde schapen die denken dat enkel onze vijanden zo barbaars mogen zijn, en onze vrienden enkel propere oorlog zonder doden en zonder gekwetsten en zonder schade mogen voeren. Met zo een onwereldlijke mentaliteit gaat men natuurlijk ten onder. |
|
![]() |
![]() |