![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dalibor is een linkse, hij haat alleen blanke mensen.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel grappig dat de "backslappers" ook criminele witneuzekes veroordelen tot het veroorzaken van blije garnalen.
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die had men best laten staan inderdaad.
Mocht men de twee vinden is er maar 1 oplossing en die heet: vuurpeleton. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 augustus 2025 om 19:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Ik heb ondertussen al een aantal keer Kumbaya My Lord gezongen, kaarsjes gebrand en gebeden voor een tweede kans voor de daders.. want ondanks hun blanke kleur, kunnen die mensen ook kwetsbaar en verward zijn als gevolg van een moeilijke jeugd enzo.. Ik begrijp de draadstarter ook wel, daar niet van, maar anderzijds en met enige aandrang: een beetje meer menslievendheid lijkt me nu wel gepast.. Er is immers al zoveel leed in de wereld.. eigenlijk moeten de daders gewoon worden vrijgelaten.. een straathoekmedewerker op de truckers-parking lost het wel op.. die kan dan eens luisteren als de jongens 't volgende keer nog eens moeilijk hebben.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn aangehouden in Polen.
Het zijn twee Russen. ZE konden nog worden gesnapt voor ze terug in Poetins rovershol konden terugkeren.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 26 augustus 2025 om 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron? Uw linker duim telt niet.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Griet De Prest van 't Parket van West-Vleutenland.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 27 augustus 2025 om 05:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik had hen al eerst Igor en Boris genoemd in mijn hoofd. Blijken het nog Russen te zijn ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch eigenaardig. Voor die 2 (en Maurisz en Giza een paar jaar geleden) krijgen we wel "resultaat".
Maar voor de -volgens Eberhart onbestaande -machinegeweerhanterende Brusselse onveiligheidsveroorzakers, met alle camera's, ooggetuigen enzoverder, krijgt de goegemeenschap te horen "we vinden ze niet"....
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu kan ik de Belgische/Brusselse agenten wel begrijpen*, als ge ziet hoe de magistratuur met hun werk en levens omspringt. Kitty Van Nieuwenhuysen is zo lang nog niet geleden. En als agenten dan hun werk proberen te doen, staan de Links gerichten hier op't forum ook op hun achterpoten, en jubelen ze als Commiteé P zulke actieve agenten achter slot en grendel gooit. Citaat:
Citaat:
Maar ik wordt er niet blijer door. *Begrijpen is niet hetzelfde als goedkeuren.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 27 augustus 2025 om 06:45. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best eerst eens checken voor je om jezelf heen begint te meppen.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 27 augustus 2025 om 07:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat ik het vroeg.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ja in mijn wijk staat het ook vol met dikke patserbakken met UKR nummerplaten......en wij maar betalen voor die deserteurs hun dikke SUV en madammen te onderhouden. https://www.nieuwsblad.be/binnenland.../86130183.html Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 augustus 2025 om 08:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En verder: als ze de Russische nationaliteit hadden is het nog niet zeker dat ze daar woonden. Zeker de jongste van de twee zou er baat bij hebben veilig in een ander land te wonen en te werken, om niet als kanonnenvlees te moeten dienen.
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alleszins zal de vette bierbuik wel wat minder noten op zijn Russische zang hebben want de Poolse gevangenissen staan niet direct bekend voor luxe hotels en Polen haten Russen. Alleszins proficiat aan de Poolse politie en Europol. Nog maar eens een bewijs dat indien men wil het een kwestie is van paar dagen eer men je bij de kraag heeft. Hopelijk gaan ze in BE paar jaar achter de tralies....hopelijk want met de BE justitie weet je nooit.....stel dat ze beweren bang te zijn geweest en getraumatiseerd door de oorlog ![]() https://www.hln.be/brugge/beelden-to...ging~a47ed4ea/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 augustus 2025 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |