![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ze verplicht varkensvlees eten?
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 1 september 2025 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fatah 41,4% https://nl.wikipedia.org/wiki/Palest...kiezingen_2006 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() En wat het excuus om in de westbank oorlogsmisdaden te begaan? Zondebok Hamas is daar niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Islamieten zijn overal hetzelfde. Crapuul.
![]() |
#127 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Overigens beschouw ik Islam niet als een religie maar eerder als een politieke beweging, als een politieke partij, een volksbeweging geleid door een elitaire club. Eigenlijk ben ik bang van religies in het algemeen omdat ze zich zo makkelijk laten gelden, zoveel mensen kunnen beïnvloeden en ze haast laten doen en denken wat ze vanuit hun eigen tempels dicteren. Hoe ze zich als robotten gaan gedragen, met AI geprogrammeerd. Griezelig. Stel je voor de imam roept: "Draai je om naar je buurman. Geef hem een flinke klap op zijn kop en draai je daarna terug zoals je stond. Prima! Allah bedankt je!" Is geen inbeelding. In naam van Allah wordt alles mogelijk. Dat is dagelijkse kost in het M-O en N-Afrika. BRRRR!!! ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 1 september 2025 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niettegenstaande mijn passage in een pensionaat als intern met zusters met kap en lange rokken en later in het college als intern bij de jezuieten (ook al met lange rokken) heb ik al zeer vroeg beseft dat er geen god bestond. Dat belet niet dat we in een maatschappij leven waar gewoontes gebaseerd op vroeger blijven voort duren en dat zal identiek zijn voor moslims die zich afkeren van hun godsdienst. Uw sentence "Weg ermee" is een wishful thinking voor iets dat zelfs na eeuwen gewoontes en sporen zal nalaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat Hamas de absolute macht niet heeft in westbank is een feit. Dat ze er al jaren en dagen een eigen structuur hebben is dat ook. Het is zelfs zo dat Fatah en hun veiligheidsdienst in een continue strijd zitten en dat zij regelmatig Hamas aanhangers arresteren en liquideren. De leiding van Hamas is als een Hydra, als je een hoofd afhakt groeit er een nieuw in de plaats. Maar ga alsjeblief niet meesmuilen dat Hamas niet aanwezig is in westbank, tenzij je denkt dat hier enkel ongeletterden actief zijn. Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 1 september 2025 om 17:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou denken dat alle gedoe over universele mensenrechten ergens een afkooksel is van dat originele christendom. Natuurlijk is het enorm nadelig voor ons in de echte wereld, maar INTERN in onze maatschappij is het een goeie zaak. Die mensenrechten zijn een goeie zaak, ze universeel toepassen op volkeren die die cultuur niet hebben is de dwaasheid. Citaat:
DAT is trouwens precies de reden waarom ze hun "hakenkruizen" (kopvodden en zo) allemaal moeten dragen, om zich zichtbaar te onderscheiden..
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent het er dus over eens dat er minstens een klein miljoen (de helft dus) Gazoenen moeten opgesmoord worden. Werk aan de winkel ze zijn er nog niet.
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb een bloedhekel aan die ‘winner takes it all’ systemen. Zo werd Trump in 2016 president met een minderheid van de stemmen. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : Gisteren om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() Naast uw opmerking over islamieten, die even genegeerd wordt:
Israel schiet ook christenen af. De derde oudste kerk ter wereld; de Sint Porphyriuskerk is in Gaza en belegerd door Israel. Laatst gewijzigd door Tamam : Gisteren om 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na moslims zijn christenen de grootste pest he.
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan verkeerd zijn maar ik denk niet dat er 1 Islamitisch land is met een gedeelde regeringsstructuur waar je verplicht bent om samen te werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
400 kerken in Israël met slechts 4-5 keer de bevolking. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : Gisteren om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien zitten daar hamas terroristen verborgen?