![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij begon dan over Ford Genk en als ik dan aanhaal dat dat wel een heeeel grote productie-faciliteit is begin je plots over de bouwsector... ![]()
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja, ik kan het ook niet helpen.
Als jij telkens met zo'n irrelevante of gewoonweg leugenachtige opmerkingen afkomt moet ik die telkens rechtzetten. En dat begint op den duur te vervelen ja. Jij bent degene die dat kan verhelpen. Ik probeer niet meer dan u op het rechte pad te krijgen. F.B.
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ondertussen is mijn discussiepartner er wederom in geslaagd het onderwerp te verleggen.
Hij begon zelf met de aanval van NVA op de vakbonden om wat die de -ocharme arme- werklozen wel niet aandoen. Daarna stelde ik dat NVA geen haar beter is omdat zij zelf ook de werkloze medemens (en dan vooral de 55-plusser) eindeloos lang laten wachten. En daarna: steeds weer hetzelfde. Ongefundeerde uitspraken, nergens links of bewijzen, pure leugens, naast de kwestie gezever, tot zelfs aanvallen op mijn persoon in K&K-draden waar we nog geen woord met mekaar gewisseld hebben... ![]()
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat-ie een fanclub wil beginnen...
![]() |
#107 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Trouwens, een goeie technieker blijft zo'n job alleen maar doen tot die een beter betaalde toffe job vind. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 31 augustus 2025 om 20:30. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Duitsland weten ze ondertussen dat gebraden kippen geen vleugels meer hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je dat ook staven of roep je dat maar gewoon? Citaat:
Elke dat de gedetineerden met beveiligd vervoer naar de fabrieken brengen? De fabrieken voorzien val allerlei beveiliging zodat de gedetineerden daar niet simpelweg kunnen gaan lopen? Citaat:
Wat is't nu? Citaat:
Dat vind ik een rare bewering, maar die maakt u ooit wel meer dus het verbaast me niet. Citaat:
En wat doen we met loonkosten, veiligheidsvoorschriften, milieu-eisen,... Dat zijn geen dingen die een bedrijf moeilijkheden bezorgen als het aan komt op rendabiliteit? Raar hoor: torenhoge loonkost; geen probleem, absurde regels qua (EV)-bedrijfswagens; geen probleem, tot in het krankzinnige doorgevoerde regels qua veiligheid: geen probleem, mensen 14 of een maand betalen wanneer ze ziek zijn; geen probleem... Maar als een bedrijf een beetje druk zou ondervinden van de overheid om bepaalde mensen aan te werven; oei!!!! Dan is dat plots een gigantisch probleem. Dan verhindert de overheid plots de rendabiliteit... Tsja, zo kun je aan alles een draai geven natuurlijk als je de bedrijven uit de wind wil zetten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Want veel verder dan wat getoeter over garnalen en slaven hoor ik u zelden gaan.
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op wie doel je hier? Fanboy?
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan misschien gebeuren als je zoekt op zware jobs als productiearbeider enzo maar omdat die voor mij toch niet haalbaar zijn heb ik daar ook niet voor gesolliciteerd. En voor de job van ploegbaas/productiemanager, maatwerkbegeleider, kwaliteitsverantwoordelijke,... nemen firma's meestal niet iemand aan omdat die heel hard "racist" kan roepen. En mocht dat dan nog zo zijn: komt die 'verplichting' dan van de overheid, zoals Maddox beweerde?
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, waarom?
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt overigens dat ik u "fanboy" noem?
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zzzzzzzzzzzzzz
A.S.
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |