![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan er nog steeds niet aanuit dat er zovelen tegen de Joden zijn op huidig ogenblik, zij zijn niet gestart metdie oorlog. ![]() Zou men ze niet beter wat steun geven want op huidig ogenblik zorgen zij er voor dat de EU niet door andere spelers ingepalpmd zal worden. Misschien zie ik het wel verkeerd. Vele van onze idiote Politici zijn Palestijns gezind, of dat een gezonde instelling is, dat lijkt mij wreed twijfelachtig. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De huidige importban slaat enkel op de bezette gebieden en het is onbegrijpelijk dat het zolang geduurd heeft voordat die er kwam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En wat het effect van een economische en handelsboyot, kijk maar naar Rusland dat al 19 of 20 sanctiepaketten moet verteren. Natuurlijk voelt Rusland dat, maar is daar de oorlog mee gestopt wat van die boycot toch de bedoeling was? Nee, helemaal niet. Rusland is zelfs aan de winnende hand. De boycot is zijn doel volledige voorbij geschoten. Integendeel. Die boycot is als een boemerang teruggekeerd en in ons gezicht ontploft. Boycott of Russia and Belarus https://en.wikipedia.org/wiki/Boycot...ia_and_Belarus
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zien dat in Frankrijk ook. Macron zet een groot bakkes op. tot makakken geviseerd worden. Dan mag alles, moet de politie binnen blijven, en mag alles kapot geslagen worden. Makakken koning hier. Schrik van het crapuul dat hier al rondloopt.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 3 september 2025 om 06:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je één persoon noemen die volgens jou tegen Joden is op huidig ogenblik ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door Israël niet te boycotten is de EU medeplichtig.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bedenk gewoon dat anti-Zionisme en of anti-Israëlisme een ander woord is voor antisemitisme en of Jodenhaat. Heb ik het je nu wat makkelijker gemaakt om één persoon te noemen die tegen de Joden is vandaag?
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen die staat te jammerklagen over genocide in Gaza he.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Medeplichtig aan wat hoogstnodig is, het smoren van makak ?
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag uzelf eens af waarom ge bij joden zo'n uitzondering op de rest maakt? Ge zijt zo geconditioneerd, ik was dat ook. Ze spelen slachtoffer, maken u dader terwijl ze nu met genocide wegkomen en onze vrijheid van meningsuiting willen aanvallen. Zo probeerden ze kritiek op hun overheid ook wettelijk als antisemitisme te kaderen. De ware nazi zit daar.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn https://m.youtube.com/shorts/dHZm9YpsCG4 Laatst gewijzigd door CUFI : 3 september 2025 om 08:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werkelijk, als ge met al uw buren problemen hebt, kan het wel eens aan uzelf liggen. Dat niemand de joden wilt, kan wel eens aan henzelf liggen en we hebben daar na deze generatie nu ook een beter zicht op. Hun cultuur is 1 van genocide. De religie van genocide.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn andere 'culturen' die meer passen bij genocide en de wereld proberen te veroveren. Iets waar wij met zen allen in de EU toch beven rekening moeten met houden. Zoals ik al eerder schreef: het zwaard van Damocles hangt boven de EU zijn hoofd, het dreigt zelfs naar beneden te vallen. ![]() Leesgenot
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Dat toont geschiedenis en heden ELKE dag. En best van al: van de Joden hebben we dan nog het minst last. Die nestelen zich ergens, integreren voor zover dat nodig is en laten anderen met rust. Dat staat in schril contrast met moslims en christenen, die een grote bekerings- en veroveringsdrang hebben. Maar daar knijpt gij dan uw oogjes voor toe. Doorspekt met propaganda ziet gij enkel nog de Jood als het grote kwaad. Uw Jodenhaat is compleet ongefundeerd en gebaseerd op prietpraatsamenzweringstheorietjes.. en ge gebruikt het feit dat ze ook kinderen en vrouwen vermoorden (wat ieder ander ook doet in oorlogen) als drogreden om uw Jodenhaat goed te praten. Ja, ze hadden beter niet met sluipschutters op hongerigen geschoten. Dat is een grote fout. En daar zullen ze op afgerekend worden. Maar dat er burgerslachtoffers vallen in een oorlog is normaal. En het worden er meer wanneer anderen burgers misbruiken als levend schild om zich achter te verstoppen.. Weet je wat dat wil zeggen: dat die anderen zich superieur wanen en het leven van die burgers inferieur achten. Maar daar horen we u niet over eh.. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En als ze genocide zouden plegen, komen ze daar niet mee weg.. Bovendien beperken ze mijn of onze vrijheid van meningsuiting helemaal niet.. En de ware nazi werd vorige eeuw een kopje kleiner gemaakt.. wat rest zijn neo-nazi's "met begrip voor hitler" die nu hun Jodenhaat terug voelen opborrelen en hun kans schoon zien dat elke dag uit te braken.. En 't is niet omdat gij met wat woordjes goochelt dat 't iets aan de geschiedenis verandert. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoeveel volkeren hebben Joden dan al gegenocideerd..? Som eens wat voorbeelden op.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar 1 religie noemt zich uitverkoren de messias te baren en recht op land te hebben waarbij ze genocide mogen plegen. Geef anders de citaten uit andere religies waar dat voorkomt of zwijg forever over religie gij theologischen analfabeet. Ik maak helemaal geen uitzonderingen. Ik veroordeelde de IS even hard. En ik heb als luidste geroepen tegen ieder die ze hielp bewapenen dunkt mij. Dus in zou wat minder uit uw gat lullen en eens concreter worden.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Komaan CUFI.. gewoon opsommen.. en anders zwijgen over een cultuur van genocide.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun dieren moesten zelfs mee dood.
![]() |
![]() |
#40 |