![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Vaarwel Wolf/Welkom Wolf. | |||
1. Vaarwel Wolf. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 33,33% |
2. Welkom Wolf. |
![]() ![]() ![]() |
18 | 50,00% |
3. Prins Laurent for president. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 33,33% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duitsland kent nog steeds onbevolkt gebieden. Er zijn gebieden waar je ganse dag kan doorstappen zonder spoor van menselijk ingrijpen. In bevolkte gebieden, waar de pony van Ursula werd doodgebeten door een wilde wolf, werd deze afgeschoten en is het vaarwel wolf.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Beheer zou er op gericht moeten zijn dit trachten te compenseren. Door dat laatste achterwege te laten ontwikkelen ze door dat eerste dan maar een negatief mensbeeld. (ze vergeten even dat ze er zelf deel van uit maken) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is elk menselijk ingrijpen in natuur cultuur, ook het ingrijpen om menselijke invloed op de natuur te compenseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is maar kwestie van tijd dat wolven een mens doden. Men heeft eerst hoera geroepen bij de introductie van wolven maar die dieren zijn niet geschikt in een dichtbevolkt land zoals België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet niet dat u slechts een jurist bent, en waarschijnlijk weinig afweet van de natuur.
![]() |
#427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet niet dat U zeker een naturist wordt, en misschien veel mist van de jurisdictie.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 3 september 2025 om 07:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De mens is de rentmeester van dat geheel waarvan sowieso geen enkel stukje ontsnapt aan het effect van zijn handelingen. Hij kan dus ophouden cultuurbarbaar te wezen en natuurbeschermend optreden in zijn eigen voordeel. Laatst gewijzigd door jogo : 3 september 2025 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wel eigenaardig dat in Nederland al 10 mensen gedood werden door (beheer?)runderen in de natuur zonder veel gevolgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn die wolfwerende omheiningen duurzaam en klimaatneutraal ? Hoeveel kost dat aan jaren meer en harder dat sommigen moeten werken om de bescherming van de pony'tjes van de rijke kleine meisjes te bekostigen zodat die zo vroeg mogelijk hun eerste orgasmes kunnen ontwikkelen om later een goede Real Housewive of Antwerp te worden ?
![]() |
#432 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Dat is nodig, want momenteel is er een roedel met welpen", zegt Brouns. "Tot oktober is het dus alle hens aan dek op het terrein. Naast de nadruk op omheiningen, wil ik ook benadrukken dat we moeten herevalueren of we de wolf in bepaalde omstandigheden niet kunnen verjagen en of er geen maximumaantal moet komen."
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/09...en-peer-maase/ Wij willen Wolf weg. Wil Wolf wijzer worden, Wij willen Wolf nog altijd weg. Geen jachtverbod op de wolf en bekostiging van ineffectieve zogenaamde roofdierwerende omheiningen op kosten van de Vlaamse schuldenpot.
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onthou wel dat zeker een naturist wordt; en misschien veel te leren hebt van de kuntsmatigheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Opgepeuzeld door de boze wolf ![]() Kinderen opeten is ook natuurlijk gedrag voor een wolf. Wolven in de Lage Landen dat gaat maar als we op grote ruimten de natuur laten verwilderen en ons terugtrekken in woonkernen, alle verkavelingen en lintbebouwing afbreken. Zoals het nu is, met natuurgebiedjes - stadsparken eigenlijk - de grootte van hondenweiden, is wolven laten gedijen waanzin.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 5 september 2025 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook zijn er natuurgebieden in Nederland nieuwste provincie Flevoland, zoals de Oostvaardersplassen, daar zijn dieren uitgezet, zoals ook paarden, die tot voorheen ook geen roofdieren kenden, en dus was er op termijn logischerwijs een overpopulatie en dus gaan dan dieren in de winter dood, en dat is dan weer zielig, dus worden ze afgeschoten, dat is natuurbeheer. Die taak, mocht je gezonder natuurbeheer willen hebben, zou een beheerde Wolvenpopulatie deels moeten overnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 5 september 2025 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat ligt vaak niet aan de directe natuurbeheerders met hun laarzen in de klei, maar aan de indirecte natuurbeheerders in de politiek, die hun aansturen, zij kiezen daar voor, de eerste groep dient het uit te voeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stem jij BBB ?
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Europees Commissaris
|
![]() Toch niet ik kijk naar veel items, ik heb ook zeer veel passie voor het Europees project, en dan valt BBB juist weer af. Ooit in de goede Paarse jaren had ik veel keus, nu is vrijwel iedere partij een kant op gegaan, die ik niet had gewild...
|
![]() |
![]() |