![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#60741 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Europa zal de komende tijd al die troep die van China wordt geïmporteerd flink moeten belasten. De handel met China zal niet plat komen te liggen, zoals dat met Rusland het geval is. China is geen vijand van Europa , echter ook geen bondgenoot Laatst gewijzigd door cato : 5 september 2025 om 11:35. |
|
|
|
|
|
|
#60742 | |
|
|
Citaat:
Zowel Rusland als Amerika heeft Europa wakker geschut en de noodzaak gecreëerd voor Europa om een militaire en economische macht te worden. Dus nu Rusland en Amerika op retour zijn als wereldmacht, zal ook Europa naast China en India een rol gaan spelen in de multipolaire wereld. Laatst gewijzigd door cato : 5 september 2025 om 11:35. |
|
|
|
|
|
|
#60743 | |
|
|
Citaat:
En oorlog in Oekraïne kunnen ze niet winnen en hun economie is niet groter dan die van de Benelux. citaat telegraaf: Oekraïense ’spookeenheid’ deelt rake klappen uit aan Rusland in bezette Krim: genadeloze kamikazedrone legt radarsysteem plat. De Oekraïense ’spookeenheid’ Ghost Unit bezorgt het Russische leger kopzorgen. Een met raketten uitgerust oorlogsschip in de Zee van Azov, nabij de Krim, werd onlangs op vernuftige wijze onschadelijk gemaakt. Ook een Russisch radarstation werd slachtoffer van Oekraïense drones. Met de tactische operaties hoopt Kiev het aantal raketaanvallen op Oekraïense steden en militaire doelen te verkleinen, valt te lezen in Oekraïense media. Opgedoken satellietbeelden lijken de schokkende nasleep van een Oekraïense raketaanval op een basis van de Russische geheime dienst weer te geven. Het oorlogsschip dat zich in de Zee van Azov veilig waande, was uitgerust met Russische Kalibr-kruisraketten, die in steden als Kiev en Charkov al maanden dood en verderf zaaien. Ook het Russische radarstation, de RT-70, draagt bij aan de onophoudelijke Russische rakettenregen op Oekraïense steden. Het beschikt over het zogeheten GLONASS-navigatiesysteem, het Russische alternatief voor GPS waarmee militaire operaties worden gecoördineerd. Op beelden die zijn verspreid door het Oekraïense ministerie van Defensie, is te zien hoe een Oekraïense kamikazedrone genadeloos op zijn prooi afstormt. Wat volgt is een krachtige explosie, die het radarsysteem met één klap in de as legt. Een salvo Oekraïense ’superraketten’ zou een basis van de Russische geheime dienst, de FSB, een gigantische dreun hebben toegebracht. Ook de aanslag op het raketschip wordt met veel bombarie gedeeld. Terwijl op de achtergrond van het filmpje harde gitaarmuziek klinkt, is zichtbaar hoe een drone zich in de top van het vaartuig boort. https://www.telegraaf.nl/buitenland/.../88323368.html Laatst gewijzigd door cato : 5 september 2025 om 11:37. |
|
|
|
|
|
|
#60744 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.theguardian.com/world/li...e-news-updates Putin says western troops in Ukraine would be 'legitimate targets' as he repeats offer to host talks in Moscow Russian president Vladimir Putin appeared to be unfazed by the proposals, telling an economic forum in Vladivostok instead that any western troops in Ukraine would be considered “legitimate targets for destruction.” “If some troops appear there, especially now during the fighting, we proceed from the premise that they will be legitimate targets,” Putin said. Moscow has long rejected any suggestion of foreign troops in Ukraine, stressing it would be unacceptable and pose a threat to its national security. Putin further argued that “if decisions are reached that lead to peace, to long-term peace, then I simply do not see any sense in their presence on the territory of Ukraine, full stop,” as he insisted Russia would “comply” with any agreement reached “in full.” The Russian president also repeated his – already rejected – offer to host future peace talks in Moscow, claiming he would “definitely provide working conditions and security.” "Onze jongens" terug in lijkzakken. Ik denk niet dat de bevolking daarom staat te springen. Laatst gewijzigd door tomm : 5 september 2025 om 12:16. |
|
|
|
|
|
|
#60745 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#60746 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die evolutie is al lang bezig, Trump heeft het enkel wat versneld. Europa is veel meer op zn retour dan Rusland. Rusland heeft een catastrofale periode gekend on de jaren 90 maar komt nu, langzaam maar zeker, weer terug. Het enige dat ik zie is dat de Eurocraten het gat lekken van Trump en niet in staat zijn tot een eigen politiek die naam waardig. |
|
|
|
|
|
|
#60747 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het feit alleen al dat u mij met "U" aanspreekt, stelt mij gerust: u weet véél minder over mij dan u denkt te weten. Bovendien is er NIKS waarmee u mij zou kunnen chanteren; de dingen die mij overkwamen alsmede de paar kleinigheden die ik ooit mispeuterde, zijn niet direct van die aard dat ik me er zo diep voor schaam dat ik ze strikt geheim zou willen houden (wat uiteraard nog lang niet betekent dat ik ze aan de grote klok ga hangen; toch niet voor uw plezier). En ik dacht/denk niet direct aan 'folkloristische' waarde, maar veeleer aan 'anekdotiek' wanneer u het over uw toeristische escapades had/hebt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#60748 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#60749 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Natuurlijk was het in de oudheid zo dat enorme afstanden het mogelijk maakten om "aparte werelden" te hebben, als er grote natuurlijke barrieres waren. Het Perzisch rijk ging niet tot in Japan bijvoorbeeld. Maar dat was niet "multipolair". Het Romeinse rijk had ook een beperkte uitgestrektheid. Maar dat was niet multipolair. Omdat de parallelle imperia te ver uit elkaar lagen en geen contacten hadden, of bijna niet. Het grote probleem met deze tijden is dat het imperium van het westen, OLV de USA, misschien wankelt, maar de alternatieven zijn verschrikkelijke en zwaar corrupte totalitaire maffiozen.
|
|
|
|
#60750 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je zal altijd wel een manier vinden om te stellen dat het "eigenlijk" een aanval op Rusland was he, zoals Oekraine ook Rusland aanviel zogezegd.
|
|
|
#60751 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Van Polen tot Vietnam bijvoorbeeld.
|
|
|
|
#60752 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Is dat dan wel een verantwoorde missie? |
|
|
|
|
|
|
#60753 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Men zou al goed zot moeten zijn om op dat aanbod in te gaan. Zélfs u weet dat zo'n belofte van 'security' uit de mond van V Poetin niks waard is.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#60754 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of plots slecht worden vanwege een allergie aan polonium-thee.
|
|
|
|
#60755 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Idd. anecdotisch bedoelde ik, maar klopt niet. De media geven altijd een vertekend beeld, zelfs niet altijd opzettelijk.. In Bulgarije bvb. kan je met eigen ogen zien dat er veel armoede is, heel veel gebouwen en fabrieken vervallen zijn, alsook hele dorpen, er bijna niets meer gebouwd werd sinds het einde van de communistische periode, etc. En als je dan met 30 willekeurige mensen praat, van taxichauffeurs tot mensen die een praatje met je slaan in parken of op cafe, de vrouw achter d e kassa van de enige winkel in een dorp, etc. weet je dat de EU over het algemeen erg onpopulair is en je ziet ook direct waarom. Je voelt ook echt het anti-westers sentiment in veel streken. Maar als je Russisch met hen spreekt, toch bij de oudere generatie, klaart hun gezicht op en worden ze heel wat vriendelijker. Je beseft ook dat Bulgaren helemaal geen westerlingen zijn maar veel meer gemeen hebben met Russen en Turken. Je hoort, behalve in Sunny Beach (goedkope booze voor Ierse en Britse low class toeristen ) bijna geen westerse muziek (en als je er hoort dezelfde soort westerse muziek als in Rusland, zoals "Modern Talking", Aznavour, Joe. Dassin, etc. ), "Chalga" (Bulgaarse turbofolk) daarentegen en Bulgaarse volksmuziek hoor je overal, veel meer dan 20 jaar geleden. Beide zijn absoluut niet westers en zelfs amper Europees te noemen. Chalga: https://youtu.be/Yc0pfKC1As8?si=JuJwZKu6XBl0dfER Traditioneel: https://youtu.be/5UB7oS7JMqE?si=-bW1SX6W2m9puAlq Daarnaast ook vrij veel Russische liedjes, de Bulgaarse en Russische taal zijn erg verwant. Laatst gewijzigd door tomm : 5 september 2025 om 12:54. |
|
|
|
|
|
|
#60756 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.kyivpost.com/post/59517 Volgens mij benje 100 % zeker dat het Zelensky ofwel wordt vergiftigd, zijn auto ontploft, door het raam valt, zijn vliegtuig ontploft of een scenario uit het grote KGB om zeep help boek |
|
|
|
|
|
|
#60757 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Deny...on%20March%203. |
|
|
|
|
|
|
#60758 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik heb dat niet graag, helemaal niet zelfs.
|
|
|
|
|
|
#60759 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoeveel moeite zouden Poetin & C° moeten doen om in Moskou 'eigen volk' te vinden dat 'de cocaïne-clown' wil vermoorden?
|
|
|
|
|
|
#60760 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ga u eens zetten dat Putin gewoon Zelensky met een teleconferentie tesamen met alle europese leiders van de Willing en Trump in een virtuele vergadering ontmoet dan zal niemand uit het raam vallen en zal alles veilig verlopen er is in deze tijd geen enkele noodzaak tot fysische verplaatsing |
|
|
|
|