![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#30581 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel toevallig dat hij ook net voor een snackbar is doodgeschoten eh?
![]() |
![]() |
#30582 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Trouwens: als het artikel getiteld was geweest: "Albanese moslim sleurt dochter over straat in Albanië." Zouden dat meer mensen gelezen hebben? Dan kunnen Belgische kranten voortaan ook beter melden als er in Afganistan iemand een gesloten overweg is overgestoken. De nieuwswaarde was net dat het om een Nederlander ging! Citaat:
Citaat:
Wat een ellende!! Je moet een artikel lezen!! Stel je voor zeg!! Lezen!! Aaaaaarrrrggghhhh!!!! Tsja, voorgekauwde racistische titels brengen de kranten hier helaas nog niet. Beetje geduld nog. Komt wel goed.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 3 september 2025 om 14:37. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30583 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar maak u in mij niet te druk hoor.
Ik kom hier op stille momenten gewoon af en toe eens een knuppel in het hoenderhok gooien. Altijd leuk om het pluimvee eens uit hun dak te zien gaan. Maar daarna ben ik ook zo weer weg hoor.
![]() |
#30584 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt. Dat is nu eenmaal het probleem met kanker. Gezonde cellen worden geinfecteerd en voor je het weet is er niets meer aan te doen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30585 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30586 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien kan Tunesië beter al zijn landgenoten/onderdanen ter wereld terug naar Tunesië roepen als ze daarbuiten niet veilig zijn?
![]() |
#30587 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou me niet verbazen als daar een handje van Poetin achter zit.
![]() |
#30588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() P.s. Ik ga meestal voort op wat ik op het Internet te lezen krijg en in nieuwsuitzendingen zie. Niet veel goeds in de meeste gevallen ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 september 2025 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30589 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar ik er af en toe eens een vrolijke noot tussen probeer te wrikken... ![]()
![]() |
![]() |
#30590 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer dikken ambiance in Molenbeek
https://www.hln.be/brussel/grote-pol...-aan~a6021f81/ Zoals gewoonlijk het vermelden niet waard op VRT Nws ![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 5 september 2025 om 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30591 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En naast dat alles rijst de vraag: wie maken het onveilig/onveilig in de EU, niet alleen Tunesiërs. ![]() Misschien worden er velen. op pad gestuurd door hun leiders om het op andere plaatsen in de wereld te gaan verzieken????? De EU zal daar snel regels moeten voor maken dat de landen van de EU niet zomaar overspoeld geraken! Naar wat ik las zijn er al (landen) die klagen over overspoeld te geraken. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 september 2025 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30592 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
iemand met een machette op straat... Das' nu ni echt dringend of nieuwswardig eh? Dagelijkse kost...
![]() |
![]() |
#30593 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doede gij da maar eens. Als ouwe witneus is dat een goeie methode om uw huizeke te verkopen om de gerechtskosten te betalen.
![]() |
#30594 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zou zo'n militair kunnen doen als hij macheteman tegenkomt ? Mag hij hem neerschieten ? Of alleen maar "pang pang" roepen ?
![]() |
![]() |
#30595 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat het nieuwe normaal?
![]() |
#30596 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afhankelijk van het kleurtje van macheteman zou een schietende agent/militair of publiekelijk stilgezwegen worden, of verketterd, kniezend in een cel.
![]() |
#30597 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30598 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mare, in je schrijven stond niks verkeerd an sich. Het is een fait divers. En we weten vanuit de media genoeg als er met moeite initialen vermeld worden, of dat de naam, toenaam en schoenmaat net niet vetgedrukt werden. Maar ik mag niks zeggen, het is niet ongebruikelijk dat ik met zwaarden, bijlen en handkanonnen over straat loop. Het verschil is dat er regels voor zijn om dat te mogen.
![]() |
![]() |
#30599 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jongeren roeren zich in de hoofddoeken kwestie, zo jong zien die er echter, alsof jonge meisjes met plezier dat stuk vod dragen.
https://www.hln.be/gent/jongeren-roe...rtij~aa0b7baa/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#30600 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dus niet over de mensen op de foto. Bij die foto staat overigens duidelijk vermeld dat het een foto is van een protest EERDER DIT JAAR. Tenslotte zit het artikel achter een betaalmuur...
![]() |