![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeef me, ik ben maar een volksmens.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk trouwens dat die Clément ook gewoon een mooie volkmens is, die gaat geen rij adelijke freules voor zijn deur hebben staan.
Wat ergens een beetje jammer is, want het woord freule is aan het uitsterven.
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn oudste dochter vroeg mij eergisteren of ik toevallig niet "iets" gehad heb met prins Laurent, want "gij zijt ongeveer even oud". Ze zei zelfs dat ze niet op haar broer en zus lijkt.
![]() ![]() "Wel spijtig hoor Ma; anders was ik ook een prinses geweest". ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want de moeder van dat recent aan de publieke aandacht prijsgegeven "adellijk verschijnsel" zou dan een........<neen,ik ga het hier niet schrijven> zijn ![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verontschuldig mij alvast bij de medeforummers maar mijn onderzoekswerk omtrent hoe het zover gekomen is bracht mij tot de muzikale omkadering.Het zal even doorbijten zijn voor menigeen hier...
https://www.youtube.com/watch?v=Zn1N...&start_radio=1 Jaja Laurent....U laten vangen hé
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |