![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tijdens een conferentie aan de Reichman University in Herzliya zei Amerikaans ambassadeur aan Israël Mike Huckabee dat gesprekken met Hamas het terrorisme alleen maar verder zouden aanmoedigen en meer burgerlevens zouden kosten.
"Als dat is wat diplomatie is, wil ik er geen deel van uitmaken," zei hij, met het argument dat Israël "geen andere keuze heeft dan een einde te maken aan de bezetting van Gaza door Hamas." Huckabee vergeleek de noodzaak om Hamas te ontwortelen met de inspanningen van na de Tweede Wereldoorlog om de nazi's van de macht te verdrijven (de-nazificatie). Hij bekritiseerde de druk van verschillende westerse regeringen, met name in Europa en Canada, en drong er bij Israël op aan terughoudendheid te tonen, en zei dat het toestaan van elke vorm van overwinning aan Hamas "meer 7 oktober en meer gijzelingen" zou genereren.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feit, de wereld moet denazificeren van joden die denken beter te zijn dan goy en God hen uitkoos. Terwijl ze in segregatie wachten tot ze genocide mogen/kunnen plegen.
Ook in ons land hebben die nazi joden kleur bekend door onze normen en waarden aan te vallen. Beter vertrekken ze naar Israël om nooit meer terug te komen.
Neemt niets terug. Elders energie doneren. Laatst gewijzigd door CUFI : Gisteren om 07:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
Zou er geen manier zijn om mensen zoals jij te deporteren, naar Alaska of Antarctica bijvoorbeeld of waarom niet naar Gaza? Daar is het goed leven tegenwoordig. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wordt tijd dat ze meer Belg en minder jood worden. Want ze kunnen duidelijk niet om met andermans normen en waarden, waarna ze onze vrijheden aanvallen. De segregatie en aparte scholen werken overigens een integratie tegen en is een sluimerend gevaar om later opnieuw genocide op anderen te veroorzaken. Uw ad hominem gaat die strijd niet staken. Ik ben Belg en kom op voor Belgen, niet voor joden die Israël eerst plaatsen.
Neemt niets terug. Elders energie doneren. Laatst gewijzigd door CUFI : Gisteren om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Een correctie is hier dus op zijn plaats. En je hebt geluk dat jij mij aan de draad hebt want ik woon, werk en leef al 52 jaar temidden van de Joden. De Joden van Antwerpen waar ik tussen woon zijn ook allemaal Belgen. De meeste in mijn wijk zijn aangesloten bij de Joodse organisatie Satmar, spreken erg goed Nederlands, heten zich Belg en zijn tegen het bestaansrecht van Israël. Onlangs hebben de Satmar leden publiek een Israëlische vlag verbrand op de speelplein van hun school. Als je nog wat wilt weten vraag maar. Misschien wil je wel Jood worden? Daar kan ik je ook bij helpen. Maar dan moet er wel een stukske van uwen snikkel af. Alles heeft zijn prijs ![]() ![]()
"Als een hond blaft als hij iets heeft gezien, blaffen alle andere honden mee, ook al hebben ze zelf niks gezien." Laatst gewijzigd door thePiano : Gisteren om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is voldoende.
![]() |
![]() |
#7 | |