Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 september 2025, 10:35   #21
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Glennos1 Bekijk bericht
Op een cartoon van Mohammed staat de doodstraf nochtans ook al staat dat niet in de wet.

De Zweed Kurt Westergaard en de Fransman Samuel Paty kunnen daarover meespreken, zelfs de ganse redactie van Charlie Hebdo.

Dus de onderukking van de VVMU is helaas weeral een islamprobleem.
Hoeveel doodsbedreigingen kreeg Filip De Winter ook weer deze week?
Dus omdat ge vermoord kunt worden na een cartoon, moeten we antisemitisme beperken in betekenis om het te laten bewapenen?
Verder via segregatie iedere jood tot slachtoffer van een holocaust te herleiden?
Oud 19 september 2025, 10:39   #22
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hitler heeft het jodenprobleem in Europa opgelost.
Het islamprobleem daarentegen is nog niet opgelost.

40.000 Joden in België <-> 900.000 Moslims in België
Wat was het Jodenprobleem?
Oud 19 september 2025, 10:40   #23
Glennos1
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dus omdat ge vermoord kunt worden na een cartoon, moeten we antisemitisme beperken in betekenis om het te laten bewapenen?
Verder via segregatie iedere jood tot slachtoffer van een holocaust te herleiden?
De victimcard hebben joden en moslims nu nog wel gemeen.

Echter een miniem probleem benoemen (als dat er al is én waar niemand last van heeft) en tegelijk van het probleem wegkijken waar je zelfs amper naast kunt kijken is nogal hypocriet.
Glennos1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2025, 10:41   #24
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De victimcard hebben joden en moslims nu nog wel gemeen.

Echter een miniem probleem benoemen (als dat er al is én waar niemand last van heeft) en tegelijk van het probleem wegkijken waar je zelfs amper naast kunt kijken is nogal hypocriet.
Ik kijk niet weg, ik moedig je zelfs aan daar een ander onderwerp over te openen.

U kijkt weg bij de aanval op onze VVMU door er moslims voor te duwen.
Oud 19 september 2025, 10:41   #25
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Volgens mij
"Ja, met een hoop zelfbedrog en een goesting tot slaaf zijn."
Hou ook maar best rekening met de taqiyya.wat eigenlijk neerkomt op een soort islamitische omerta waardoor de ware islamitische identiteit wordt verborgen gehouden.
Oud 19 september 2025, 10:41   #26
Glennos1
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik heb nul slechte ervaringen met joden alleszinds.
Maar Cufi beweert dat er een groots probleem is en er niets aan gedaan wordt. Komt al in de buurt van holocaust ontkenning.

Met islam tja ik kan hier geen boeken schrijven.
Oud 19 september 2025, 10:44   #27
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Hou ook maar best rekening met de taqiyya.wat eigenlijk neerkomt op een soort islamitische omerta waardoor de ware islamitische identiteit wordt verborgen gehouden.
Bij de joden staat er zoiets niet in de talmoed natuurlijk.
Aïcha was misschien 9 jaar, die de orale traditie in jodendom aanhangen vinden baby's neuken niet eens strafbaar.
Het is als een vinger in uw oog, he?
Oud 19 september 2025, 10:45   #28
Glennos1
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ik kijk niet weg, ik moedig je zelfs aan daar een ander onderwerp over te openen.

U kijkt weg bij de aanval op onze VVMU door er moslims voor te duwen.
Aanval op VVMU? Moslims vallen die steeds aan...
Je zou denken dat Unia zelfs geinfiltreerd is door de Moslimbroeders (verboden in veel Arabische landen, maar niet in België!)

De partij die de VVMU het meeste aanvalt is grappig genoeg ook de CD&V...
Het is het beroepsmodel van CD&V'er Abderrahim Lahlali om deze continu aan te vallen als er maar een negatief zinnetje verschijnt over het uitverkoren moslimvolkje.

Wim Dries heeft vorige maand Tom Van Grieken aangeklaagd.

Ik vind het best grappig dat CD&V nu eens een koekje van eigen deeg krijgt.
Oud 19 september 2025, 10:46   #29
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Aanval op VVMU? Moslims vallen die steeds aan...
Je zou denken dat Unia zelfs geinfiltreerd is door de Moslimbroeders (verboden in veel Arabische landen, maar niet in België!)

De partij die de VVMU het meeste aanvalt is grappig genoeg ook de CD&V...
Het is het beroepsmodel van CD&V'er Abderrahim Lahlali om deze continu aan te vallen als er maar een negatief zinnetje verschijnt over het uitverkoren moslimvolkje.

Wim Dries heeft vorige maand Tom Van Grieken aangeklaagd.

Ik vind het best grappig dat CD&V nu eens een koekje van eigen deeg krijgt.
Ok dan.

Laatst gewijzigd door CUFI : 19 september 2025 om 10:46.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2025, 10:53   #30
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Joden zijn wel géén invasieve soort en hebben hier altijd geleefd.
Moslims zijn wel een invasieve soort in onze contreien en leefden hier niet een eeuw terug.

Daarbovenop komt dat Islam de dominante stroom wil worden hier, terwijl het jodendom dat doel niet heeft.
U gaat er vanuit dat de Islam een centraal georganiseerde entiteit is met één agenda, wat niet klopt. Verder merk ik op dat u mooi napraat wat extremistische partijen zeggen en u verder weinig weet heeft wat er zich binnen deze stromingen plaatsvindt. U denkt misschien dat er in elk moslimgezin een kalasjnikov in de kleerkast staat?

Citaat:
Als we kijken naar de opbrengsten/kosten zien we dat de joden veel meer opbrengen voor ons land dan islamieten waar de meerderheid van de vrouwen zelfs na een generatie steevast niet werkt. Islamisatie is dus minder welvaart.
Dus als ze morgen op uw werk moeten kiezen tussen een moslim en een autochtoon en ze kiezen de moslim omdat die beter gekwalificeerd is voor die job, dan geloof jij dat onmiddellijk en ga je daar positief op reageren? Tenslotte moeten we ervoor zorgen dat de opbrengsten door hun werk omhoog gaan. (uw eigen woorden) Anders gezegd: Hier gaat "Eerst onze mensen" niet op dan?

Citaat:
Voor joden hebben we ook al een Hitler gehad die ervoor gezorgd heeft dat we nu niet met grote aantallen hier zitten, voor moslims gaan we er nog één nodig hebben of onze vrouwen kunnen de volgende eeuw niet meer zonder hoofddoek op straat.
Dus we hebben volgens u een dictator zoals Hitler nodig, iemand die met een ijzeren hand regeert, zonder "complexe" zaken als democratie, eigen mening en vrijheden?
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2025, 10:59   #31
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ook dat.

Ook vind ik het schrijnend hoe joden en moslims vergeleken worden. Er is geen vergelijk mogelijk.

De hoofdmoot van praktiserende joden zijn moderne mensen die niet halsstarrig elk regeltje uit hun heilige boeken proberen te volgen.
Integendeel, het is zelfs aanbevolen na te denken over de regels en oude teksten en die in een modern kader met moderne feiten te plaatsen.

Dat jodenhaters specifiek een oubollige groep relikwieten als 'veralgemenend" gebruiken, maar telkens staan te brullen dat de "islamofoben" niet mogen veralgemenen.

Probeer dat maar eens als moslim.
Oud 19 september 2025, 11:00   #32
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat IS het jodenprobleem...
Oud 19 september 2025, 11:01   #33
Glennos1
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
U gaat er vanuit dat de Islam een centraal georganiseerde entiteit is met één agenda, wat niet klopt. Verder merk ik op dat u mooi napraat wat extremistische partijen zeggen en u verder weinig weet heeft wat er zich binnen deze stromingen plaatsvindt. U denkt misschien dat er in elk moslimgezin een kalasjnikov in de kleerkast staat?

Dus als ze morgen op uw werk moeten kiezen tussen een moslim en een autochtoon en ze kiezen de moslim omdat die beter gekwalificeerd is voor die job, dan geloof jij dat onmiddellijk en ga je daar positief op reageren? Tenslotte moeten we ervoor zorgen dat de opbrengsten door hun werk omhoog gaan. (uw eigen woorden) Anders gezegd: Hier gaat "Eerst onze mensen" niet op dan?

Dus we hebben volgens u een dictator zoals Hitler nodig, iemand die met een ijzeren hand regeert, zonder "complexe" zaken als democratie, eigen mening en vrijheden?
Gelukkig dat islam nog opgesplitst is zodat ze elkaar ook afmaken soenieten sjieeten.

Waarom zou iemand de beste man niet voor de beste job nemen? Je kwalificaties moet je zelf afdwingen. Als je minder gekwalificeerd bent moet je ook niet gaan treuren en de victimcard spelen.

Dat het percentage werkende vrouwen zo laag ligt bij de moslims is iets cultureel, niet van geen job krijgen... Vrouwen aan de haard anno 2025... Willen we wel deftige pensioenen?

Dat er een islamprobleem is valt niet te ontkennen. Het jammere is dat we zelfs met een asielstop volgende eeuw zelfs een islamland worden. Alleen extreme maatregelen kunnen dit stoppen. Maar remigratie is al voldoende voor mij hoor.

Laatst gewijzigd door Glennos1 : 19 september 2025 om 11:07.
Oud 19 september 2025, 11:04   #34
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ook dat.

Ook vind ik het schrijnend hoe joden en moslims vergeleken worden. Er is geen vergelijk mogelijk.
Ze zijn "broers" met een familievete die al millennia duurt.
Joden mogen in de moskee bidden he. Van zichzelf en de moslims.

Citaat:
Joden kunnen in moskeeën bidden om verschillende redenen die voortkomen uit hun eigen religieuze en culturele overtuigingen. Hier zijn enkele belangrijke overwegingen:

### Geloof in Één God
Joden geloven in één God, net zoals moslims dat doen. Dit gemeenschappelijke geloof kan een gevoel van verbondenheid creëren, waardoor het bidden in een moskee als een legitieme uiting van hun religieuze toewijding kan worden gezien.

### Respect voor Andere Religies
Veel joden hechten waarde aan interreligieuze dialoog en respect voor andere geloofsovertuigingen. Het bidden in een moskee kan worden gezien als een teken van respect voor de islam en de moslimgemeenschap.

### Gemeenschappelijke Waarden
Jodendom en islam delen veel ethische en morele waarden, zoals rechtvaardigheid, medemenselijkheid en zorg voor de gemeenschap. Dit kan de bereidheid om samen te bidden of elkaars gebedshuizen te bezoeken bevorderen.

### Historische Relaties
Historisch gezien hebben joden en moslims vaak samen geleefd en elkaar beïnvloed. In sommige gemeenschappen kan het bidden in een moskee een manier zijn om deze historische banden te eren en te versterken.

### Praktische Redenen
In situaties waar er geen synagoge beschikbaar is, kan het bidden in een moskee een praktische oplossing zijn. Dit kan vooral relevant zijn voor joden die in gebieden wonen waar de joodse gemeenschap klein is.

Deze redenen kunnen variëren afhankelijk van de persoonlijke overtuigingen en de context van de joodse gemeenschap in kwestie.
Die joden profiteren natuurlijk hard van uw geëtaleerde onwetendheid.

Wij, Europeanen, waren daar al lang niet meer mee bezig tot seculieren die als beschermde diersoort begonnen behandelen.

Laatst gewijzigd door CUFI : 19 september 2025 om 11:06.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2025, 11:11   #35
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat IS het jodenprobleem...
Zeg het maar.
Oud 19 september 2025, 11:18   #36
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zeg het maar.
Synagoge van de satan.
Zullen zich altijd beter dan u en mij voelen.
Zullen altijd sleeper cell zijn voor de volgende genocide en machtsovername.
Oud 19 september 2025, 11:37   #37
Glennos1
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Synagoge van de satan.
Zullen zich altijd beter dan u en mij voelen.
Zullen altijd sleeper cell zijn voor de volgende genocide en machtsovername.
Ik voel me ook beter dan pvda'ers, beroepsdoppers en gelovigen.
Wie zegt dat Mohammed niet de valse profeet is?
Oud 19 september 2025, 11:47   #38
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik voel me ook beter dan pvda'ers, beroepsdoppers en gelovigen.
Wie zegt dat Mohammed niet de valse profeet is?
Ik begrijp uw zorgen.
Maar vandaag plegen joden genocide en vallen ze onze VVMU aan.
Hun religie kan wel eens aan de oorsprong van die genocide en aanvallen liggen waar we geen mm meer aan mogen geven.

Als christenen is het ook tijd die misleiding te stoppen en nooit meer van judea-christelijk te spreken. Er behoeft niets voor te staan.
Oud 19 september 2025, 11:51   #39
Glennos1
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ik begrijp uw zorgen.
Maar vandaag plegen joden genocide en vallen ze onze VVMU aan.
Hun religie kan wel eens aan de oorsprong van die genocide en aanvallen liggen waar we geen mm meer aan mogen geven.

Als christenen is het ook tijd die misleiding te stoppen en nooit meer van judea-christelijk te spreken. Er behoeft niets voor te staan.

Vandaag plegen joden genocide volgens Qatar en worden ze bedreigd door de invasieve soort met jodenjacht en jodenhaat. Moslimjacht en moslimhaat zou nochtans asap wel bestraft worden.

De autochtone bevolking moet steeds tolerant zijn voor de intoleranten.

De VVMU wordt vooral bedreigt door de Islam, en niet zomaar bedreigd maar tot de dood met gevolg zoals eerder aangehaald met voorbeelden.

Vandaag plegen islamieten genocide in Sudan die amper te ontkennen valt en waar geen propaganda zenders beelden maken om een narratief te vullen.
Oud 19 september 2025, 11:54   #40
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vandaag plegen joden genocide volgens Qatar en worden ze bedreigd door de invasieve soort met jodenjacht en jodenhaat. Moslimjacht en moslimhaat zou nochtans asap wel bestraft worden.

De autochtone bevolking moet steeds tolerant zijn voor de intoleranten.

De VVMU wordt vooral bedreigt door de Islam, en niet zomaar bedreigd maar tot de dood met gevolg zoals eerder aangehaald met voorbeelden.

Vandaag plegen islamieten genocide in Sudan die amper te ontkennen valt en waar geen propaganda zenders beelden maken om een narratief te vullen.
Niet enkel Qatar. Meerdere organisaties waaronder de VN.
https://unric.org/nl/israel-heeft-ge...leegd-in-gaza/

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be