![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#901 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een staaltje van de Brusselse arrogantie.
De gemeente Molenbeek dacht dat ze de beste kansen had om Culturele hoofdstad van Europa te worden.De jury zou zeer onder de indruk van Molenbeek geweest zijn ..volgens die van Molenbeek zelf. Zo multicultureel als Molenbeek vindt je geen enkele andere stad in Europa...dachten zij. Nu de realiteit. "Leuven heeft de titel van Europese Culturele Hoofdstad binnengehaald." ![]() https://www.hln.be/leuven/de-felbege...stad~a826181c/ Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 24 september 2025 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#902 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er twee die het ooit pretendeerden. De ene stamelt iets over confederatie En de andere is druk met islamofobie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#903 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de islam is dan ook het ergste wat er zich in Europa heeft voorgedaan sinds het nazisme. Weg ermee, uit Europa.
![]() |
#904 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#905 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verkeerde term. Islamofobie veronderstelt immers een irrationele angst. Islamofobie is dus per definitie een contradictio in terminis. Je kan immers geen irrationele angst hebben voor de Islam. Angst voor de Islam is extreem rationeel.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#906 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs zonder onafhankelijjheid is Vlaanderen al nu vol Franstaligen en allochtonen. En ze plannen helemaal niet te verhuizen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#907 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#908 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#909 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-VA beseft gewoon zeer goed dat er geen draagvlak voor de splitsing van het land is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#910 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan kijken ze zoals een koe die voor het eerst een trein ziet
![]() |
#911 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is echt wel nuttig met, bijvoorbeeld, agenten. Frustreert ze alleen maar, en ze worden er dus lastiger door.
![]() |
#912 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#913 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#914 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gebeurt er als een soenniet een shitische moskee binnenwandeld.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 24 september 2025 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#915 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moest ook 1 keer een aangifte doen. Politieagent sprak perfekt Nederlands.
![]() |
![]() |
#916 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik vermoed dat het voor de agent in kwestie even erg was. Maar de echte grap komt van recentelijk. Ik rij door Konings Loo. De Romeinse Steenweg een paar 100m voorbij de Mutsaerd richting Vilvoorde. Er ligt een persoon op het voetpad, tegen een gevel aan. Ik probeer die aan te spreken, en krijg een zeer eigenaardige, onverstaanbare en bijna agressieve reactie. Vele voorbijgangers (niet ver van een schooltje en het was rond 15u) gingen een hoekje om of stapten gewoon over de persoon. Ik bel naar 112. Krijg na 8 minuten een Franstalige aan de lijn, en na een een moeizame uitleg, paar minuten een beltoon "doorverbonden". Krijg een niet Franstalige persoon aan de lijn, en in het Engels (mijn 2de taal), krijg ik een cannonnade van vragen. De meeste zijn simpel te beantwoorden met "sorry, ik ben geen arts" of "de persoon is bij bewustzijn, maar reageert eigenaardig", andere vragen vind ik dan eerder een aanval op mij, maar ik blijf beleefd. Na 20 minuten (ik heb de tijden van mijn telefoon, wilt u de seconden?) "we sturen een ambulance, en een politiepatrouille is onderweg". Op 43 minuten stopt er een politiewagen, 1 van de agenten gaat naar de liggende persoon en doet wat ik, en een paar andere voorbijgangers hadden gedaan (de meesten in't Frans, hoofddoekjes met afhaalnageslacht van't school nabij) , vragen dat er iets mis is, in't Frans, en krijgen dezelfde soort van reactie. Op 46 minuten na mijn eerste bellen komt dan een ambulance toe. De ambulanciers doen hetzelfde, aanspreken in't Frans, Engels en dan Nederlands/Vlaams. De persoon in kwestie reageert nog steeds hetzelfde. Pas als de ambulanciers proberen de persoon op de draagberrie te leggen staat de persoon op, begint een prachtvloekcannonade in't Frans af te steken tegen de hele wereld, omdat ze niet mag slapen waar ze wil. Staat op, en wandelt weg. 53 minuten van mijn leven naar de kloten. Omdat ik iemand wou helpen.
![]() |
![]() |
#917 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 24 september 2025 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#918 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klacht ingediend.
![]() |
![]() |
#919 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat had moeilijker geweest voor de liggende persoon, als die recht had gestaan met agressieve bedoelingen had die heel hard mogen lopen. Ik lag heerlijk in mijn zetel van mijn E-bike ligfiets.
![]() |
#920 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze in je wagen ingebroken hebben ga je toch naar het politiebureau om aangifte te doen. Dat was trouwens waarom ik in Brussel naar het politiebureau ging.
![]() |