![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het klinkt als mijn onderschrift van Confusius.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Want voor de Arabieren kan er geen Palestina komen zolang de joodse staat bestaat. Al die oorlogen en aanslagen tegen Israël zijn nooit bedoeld geweest om een onafhankelijke staat Palestina te verkrijgen maar om de enige Joodse staat in het gebied te vernietigen. DAAROM is er nog altijd geen Palestijnse staat. Maar er komt ook in België geen tweestatenoplossing. Geen vrede en harmonie in veiligheid voor Vlaanderen en Wallonië in de kunstmatige entiteit België. En dat is waarom BDW blijft dwarsliggen. Geef BDW zijn Vlaamse onafhankelijkheid en hij zal daarvoor graag de Jihad faciliteren in de betwiste gebieden tussen de Rivier en de Zee. Vlaanderen houzee! ![]()
"Als een hond blaft als hij iets heeft gezien, blaffen alle andere honden mee, ook al hebben ze zelf niks gezien." Laatst gewijzigd door thePiano : 24 september 2025 om 06:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg niet dat hij geen Engels kent, ik denk dat hij het behoorlijk goed kent. Maar er is een verschil tussen de taal kennen de manier waarop je ze uitspreekt. Barts Antwerps accent kwam er onmiskenbaar door.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zag je zo aankomen dat de Joden niet gelukkig zouden zijn met de keuze van sommige landen om Hamas ‘gelijk’ te geven.
https://www.israelheute.com/erfahren...cid=9516fe2a10 Hoe dit verder zal aflopen daar heb ik geen idee van. ![]() Iedereen wenst vrede maar op die manier zal die ver te zoeken zijn. Men zou daar een vraag kunnen over stellen in de zin van: is het een goede zaak wat bepaalde landen en hun Politiekers doen met hun mening over de oorlog en partij kiezen voor een bepaalde groep?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 september 2025 om 07:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook Britten willen hun land terug...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Nu dat ze zelf gekoloniseerd worden door een vreedzaam diep religieus volk opgetuigd met kromzwaarden, jammeren zij zich te pletter. Onbegrijpelijk. Wikipedia: Het Britse rijk was het grootste rijk in de geschiedenis, bestaande uit gebieden die werden geregeerd door het Verenigd Koninkrijk en die op zijn hoogtepunt, van de 16e tot de 20e eeuw, bijna een kwart van het landoppervlak van de wereld besloegen. Gebouwd door nederzetting, verovering en handel, omvatte het heerschappijen, koloniën en mandaten in Noord-Amerika, Australië, Azië en Afrika, beïnvloedde de globalisering en liet een complexe, blijvende erfenis achter.
"Als een hond blaft als hij iets heeft gezien, blaffen alle andere honden mee, ook al hebben ze zelf niks gezien." Laatst gewijzigd door thePiano : 24 september 2025 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"hamas gelijk geven" ???? hoezo?
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tof kaartje, maar hoe brengt dat vrede?
Als Israël stopt, begint de rest wel weer, zoals de laatste 80 jaar al aangetoond heeft.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U verzint bovendien de redenen waarom men voor Hamas koos 20 jaar geleden. Bovendien , is het zo vreemd om uw onderdrukker en bezetter te haten ?? Daar gaat u aan voorbij, het gaat niet over een vriendelijk buurland waar ze geen last van hebben. Dat Gaza nu werkelijk totaal vernietigd word in de praktijk(en geen veronderstelde ideeën of iets op papier) doet er dan weer niets toe kennelijk. Die logica ontgaat mij volledig.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben al land , Israel Niemand zegt dat ze dat moeten afstaan. Accepteren dat Palestijnen mogen blijven waar ze zijn brengt zeker vrede. "De rest" begint niet weer , zo maar zonder reden!
![]() |
![]() |
#32 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Mest Bank, zoals ik al een paar 100 keer heb geschreven, de truk met "relidiotische colonisatoren" keur ik af. Citaat:
Citaat:
Zwarte September.* Libanese Burgeroorlog.* De Intifada's* De Huisvlijt en Iraanse materiaal transfer vanuit Gaza naar Israël sinds 2006* * te lang geleden zeker?
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een enorme lulkoek.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Japan gaat wsl volgende maand Palestina erkennen.
De oude Nazi-as in Europa blijft over. Toeval? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Japan heeft bitter weinig last van tapijtkoppers.
![]() |
#36 |
|
![]() Macron is de ergste van de bende
![]() |
#37 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijd voor een update ! Citaat:
Citaat:
Dat had allemaal zo zijn redenen zoals ik al aangaf, Israel heeft het vooral zelf in de hand. Zo nu ook weer , ze vallen 5 landden aan en gaan dan praten zoals u doet.
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U heeft totaal geen last van Palestijnen!
Een Palestijnse staat zorgt er juist voor dat ze niet naar hier komen. What de fuck hebben Palestijnen te maken met dat waar u last van heeft hier?
![]() |
#39 |
|
![]() gelijk syrie he
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat schrijf ik ook niet in de posting waar u op reageert. Ik schreef dat Japan weinig last heeft van tapijtkoppers.