![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
Discussietools |
![]() |
#821 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#822 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar niet. Ander voorbeeld. Iemand die graag isiZulu wil leren omdat die persoon het verhaal van Shaka Zulu zo graag beter wil leren kennen, mag die dat doen met geld dat uw teergeliefde dochter (en zo dikwijls nagefloten en bedreigd door menselijke varkens) in de grote pot heeft gedumpt? *Ik moet toegeven, ik vond het wel hilarisch dat ik het probeerde in het Hongaars, nadat mijn vrienden me de juiste woorden en uitspraak leerden. En dat zonder 1 cent overheidsbijdrage.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 25 september 2025 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#823 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Schaam u! U denkt dat ik een dom en laaggeletterd vrouwtje ben zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#824 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar haalt u het vandaan dat mijn 'teergeliefde' dochter dikwijls nagefloten wordt + bedreigd door menselijke varkens??? Waar heb ik dat ooit beweerd? Ik vrees dat u mogelijks (!) onder invloed bent van hallucinerende middelen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#825 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#826 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#827 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat u vooral lange tenen en een kort geheugen hebt.
![]() |
#828 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien dat u dat wel weet.
![]() |
![]() |
#829 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo moeilijk is het nochtans niet hoor. En dan laten uitschijnen dat ik een dom vrouwtje ben dat amper kan lezen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#830 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#831 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan nu, hoe zou een opleiding maniokstampen een positieve bijdrage kunnen leveren aan de Belgische maatschappij?
![]() |
#832 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Samenvatting: -ik ben volgens u laaggeletterd en laagbegaafd. Ik begrijp het woord 'hyperbool' niet. - Er is iets mis met mijn kortetermijngeheugen. - Ik ken het verschil niet tussen mijn dochter en mijn kleindochter. ZO is het toch volgens u? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#833 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mare, dus uw dochter is nooit nagefloten geweest, maar uw kleindochter wel.
![]() |
![]() |
#834 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#835 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#836 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof het u iets kan schelen dat zelfs mijn 11-jarige kleindochter nagefloten wordt en ongepaste opmerkingen krijgt door 30-40-50-60+ mannen. Ik zal wel lange tenen hebben zeker (zoals u schreef) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#837 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#838 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#839 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu hebben wij ook een sociaal systeem dat mensen met een tegenslag helpt. De bedoeling is om daar ZO MIN MOGELIJK aan uit te geven, en toch de sociale dekking ervan zoals democratisch gewenst, te bekomen. Als dusdanig is een persoon die zonder werk gevallen is en die: - kost 36 000 Euro omdat die 2 jaar zou doppen alvorens terug aan de slag te komen of - die kost 18 000 Euro en 6 000 Euro, 1 jaar doppen en een cursus boormachine schoonmaker volgen dan verkies ik die tweede vorm, OMDAT DAT IN HET TOTAAL MINDER KOST. Het is de enige reden om iemand (buiten de normale school) een opleiding te betalen: namelijk dat die opleiding betalen MINDER DOET UITGEVEN aan dop en dat het netto winstgevend is. Er zijn zo nog andere voorbeelden, waar iemand die niet actief is MEER KOST dan een cursus en daardoor actief zou worden. Zoals die vreemdeling die de taal niet kent, en dus ook op ons sociaal systeem berust. Als die minder op ons sociaal systeem berust door die een cursus nederlands te geven, dan is het weer DAT gewonnen he. Nu is het effect van een cursus op een persoon variabel. Bij sommigen helpt het, bij anderen minder. We moeten dus kijken of een gegeven cursus GEMIDDELD minder kost dan het GEMIDDELD opbrengt qua inkorting van sociale prestaties. In dat geval is dat geven van die cursus een positieve zaak voor de maatschappij, want minder openbare middelen worden verkwanseld.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 25 september 2025 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#840 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wilt gij ook de interest van een spaarboekje, maar het is de belastingbetaler die er het geld op moet zetten ? Of moet de staat U een paar appartementen kopen, zodat jij die kan verhuren en de winst daarvan binnendoen ?
![]() |