![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben wel voor hulp/subsidies/voordelen voor de laagste inkomenklasse (ook als ik daarvoor moet afdokken). Maar dat is woke he Xeno, dus niks voor het VB. ![]()
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kwam de operatie diepvries van de N-VA, geen zever meer over Vlaamse onafhankelijkheid, we mochten allemaal gaan teuten. De kiezing daarop verloor de N-VA +- een derde van haar stemmen, VB'ers keerden weer naar huis. De mestvaalt en melanoom kiezers die terug VB stemden. Wat onze N-VA vrienden hier sindsdien al eens doet roepen dat alles onze - de VB kiezer, schuld is.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, wie bepaald er wie er ziek is? Inderdaad, de dokters, en niet de politici of wetgeving.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al hun mandatarissen zijn toch democratisch verkozen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ‘democratisch’ op zich wil eigenlijk enkel zeggen ‘met meerderheid verkozen’. Dus het is een ‘slechte’ benaming. Wat men er meestal mee bedoelt is Democratisch verkozen Rechtsstaat Respecteert Mensenrechten Maar daar is bij mijn weten geen woord voor. ‘Westerse Democratie’ misschien?
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 26 september 2025 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb indertussen mijn post aangevuld.
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus nee, ze respecteren de mensenrechten niet. Laatst gewijzigd door daiwa : 26 september 2025 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://forum.politics.be/poll.php?d...ts&pollid=9159 Stem of zwijg.
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 26 september 2025 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn nog andere zaken waar ze de mensenrechten schaamteloos schenden. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 26 september 2025 om 23:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Zijn zoveelste leugen vandaag van dade
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de link die je geeft kan ik niet meer stemmen.
En van mij mag er meer geld naar gevangenissen gaan. Nu zou ik willen willen weten hoe jij er tegenover staat dat de regeringspartijen constant de mensenrechten schenden. Zijn dat democratische partijen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En die mensenrechteschendingen gaan opgelost worden door meer moderne gevangenissen te bouwen. De vorige regeringen hebben er 3 (dacht ik) gebouwd. Hoe zit het met deze regering? Edit: is die stemming echt gesloten?
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 26 september 2025 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Gouverneur
|
![]() Voorlopig valt de peiling nog mee voor NVA.... maar.....de nieuwe pensioenmaatregelen staan nog niet op My Pension.... wetgeving nog niet rond, ze kunnen daar nog niet exact berekenen wat De Wever en NVA aangericht hebben voor de pensioenen..... de dag dat de nieuwe pensioenbedragen van de mensen online op My Pension staan..... dan pas gaat de pleurus losbreken.......de ondergang van NVA is ingezet, we gaan ze decimeren, bestrijden ter lucht, ter zee en ter land.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kinderziekten hé. De tendens die gestart is met Pim Fortuyn en Leefbaar Nederland zal verder gezet worden, met of zonder Wilders.
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat brengt wat precies op voor Vlaanderen?
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In den tijd met het 70-puntenplan waren ze geloofwaardig ook al was dat een beetje slappekes. Vandaag de dag hoor je hen niet praten over eliminatie wat de enige serieuze oplossing is, dus stel ik mij vragen over de oprechtheid van die partij, en vrees inderdaad dat ze gewoon de macht willen grijpen voor een katholiek dictatuurke, en het makakkenprobleem maar snoep was om de verkiezingen te winnen. Aan de andere kant is het vandaag niet gemakkelijk om oprechte programma's voor te stellen zonder dat een of andere islamogauchist smeerlapperijen begint uit te kramen. Maar het heel beschamende voorbeeld aan den overkant doet wel twijfels rijzen.
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijna niet te geloven : we zijn het op dat specifiek punt volledig eens ![]() |
|
![]() |
![]() |