![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk land? Een Frankenstein staatje waar ik een 2de rangsburger ben (en stilaan 3derangs)?
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, neen, de Oekraïners die hier illegaal een productielijn sigaretten hebben opgezet. Hulp trekken van de Belgische staat en ondertussen illegaal en in het zwart werken. Dat moet ferm lucratief zijn.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 30 september 2025 om 15:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En op die manier meer geld voor wapens naar huis sturen?
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou me verbazen.
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ver weg,in hun thuislanden slaan ze mekaar de kop in... Maar hier in harmonieuze samenwerking bevoorraden ze de GIGANTISCHE lokale markt aan stevig rokende Oost-Europeanen die alhier op alle bouwwerven te vinden zijn,en in de meeste vrachtwagens....en wel knetterzot zouden zijn om hun schamele loon aan officiele sigaretten te besteden terwijl je voor eenzelfde bedrag uw sigaretten EN uw bier kunt bekomen...en ondertussen hebben zelfs de "locals" ,en de vele vele rokende "vluchtelingen" dat ook al een tijdje in de gaten.... ach....ik krijg er de tranen van in de ogen.....
Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet Laatst gewijzigd door kelt : 30 september 2025 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien het criminele element in de zaak zou ik zeggen, het omgekeerde zou gemakkelijker zijn, ik denk dat je in Oekraïne gemakkelijker wapens koopt dan hier.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoonweg niet meer kopen , en dan kunt ge zo stoppen met roken , dan verdient zowel de regering & het zwart circuit er niks aan , en kees is klaar !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oud sovjet schroot, zeker.
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|