![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en de Vlamingen zullen ze moeten blijven betalen. Dat ziet er niet goed uit voor de N-VA. ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 29 september 2025 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er in eerste instantie een verschuiving zal komen richting ziekteverzekering en een deel naar leefloon is zeker. Ik denk dat niemand dat ontkent. Maar door bestaande patronen te doorbreken, zal men nu sommigen uit hun hangmat kunnen duwen die vroeger onzichtbaar bleven mee dobberen in hun comfort& door iedereen gerust gelaten werden. De epidemie van 'lage rugpijn' die werken onmogelijk maakt is al zo goed als bedwongen, dat theater lukt niet meer. Nu nog de BS ziekte 'burnout' naar normale proporties herleiden en de tewerkstellingsgraad gaat nog stijgen richting het finale doel : 80% |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste mensen verplaatsen zich naar een andere uitkering en het stimulerende effect is beperkt. Je moet het toch doen desalniettemin. Maar ja, kijk naar de gepensioneerden. Veel mensen krijgen veel hogere pensioenen dan mensen die hard werken. Het systeem is fundamenteel oneerlijk en nauwelijks te veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En in die constante is het steeds haasje over met de VU BSP blijft bijna gelijk net zoals CVP en CCC BSP , de agusta en matrakken partij Achteruitgang is er bij AGALEV en PVV Nu nog afwachten op de peiling van BRT en Het Volk Even meespreken in de dementie taal van de topic starter
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dan ook heel veel bijgedragen aan de RSZ, veel "vrije tijd" opgeofferd (lees overuren gemaakt) en dat loont zich nu. Ik ben op 61 jarige leeftijd op pensioen gegaan, dat heeft me enkele procentjes gekost, het zij zo. Ik vond 43 jaar werken, met in totaal minder dan 3 maanden ziek zijn (alles bij elkaar) voldoende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De vrijdag van school De maandag erop al aan het werk 45 jaar gewerkt Nul dagen werkloosheid gehad Nul dagen staking of betoging Over die 45 jaar een week ziekenfonds omwille van een gesprongen appendix En de laatste 11 jaar amper drie dagen ziek geweest. Covid
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gun het de mensen allemaal die op royale (vroeg)pensioenen zitten. Maar het is een grote weeffout in het systeem. De jongere generaties mogen het feestje betalen. Door het grote electorale gewicht van belanghebbenden zie ik ook geen verandering aan de horizon. Een kaasschaaf misschien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |