Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 september 2025, 23:05   #1
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard Maga/Trump is nu ook Epstein aan het goedpraten.

https://www.nieuwsblad.be/buitenland.../90933946.html

Citaat:
Het Epstein-dossier bevat “geen geloofwaardige informatie” die aangeeft dat zedendelinquent Jeffrey Epstein zijn slachtoffers uitleende aan andere personen. Dat bevestigt de directeur van de Amerikaanse inlichtingendienst FBI, Kash Patel, dinsdag tijdens de Senaatscommissie voor Justitie.
Het wordt hallucinant. Trump herschrijft geschiedenis.
Oud 17 september 2025, 07:46   #2
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Mmmm... dat is erg fout van Patel en de Trump-administratie.

Zo creeeren ze zelf een Achilleshiel die ervoor zorgt dat ze kunnen onderuit gehaald worden, en terecht in dat geval.

Ik wacht dus op de klantenlijst die de slachtoffers zelf beloofd hebben.

Anderzijds is het gehuil van de Democraten over de zaak-Epstein natuurlijk van een nooit geziene hypocrisie. Ze hebben vier jaar tijd gehad om alle dossiers open te gooien, maar ze deden net het omgekeerde: er bovenop gaan zitten zodat alles verstopt bleef. Bill Clinton - en wie weet wie nog allemaal - moest immers beschermd worden.
Oud 17 september 2025, 10:01   #3
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Mmmm... dat is erg fout van Patel en de Trump-administratie.

Zo creeeren ze zelf een Achilleshiel die ervoor zorgt dat ze kunnen onderuit gehaald worden, en terecht in dat geval.

Ik wacht dus op de klantenlijst die de slachtoffers zelf beloofd hebben.

Anderzijds is het gehuil van de Democraten over de zaak-Epstein natuurlijk van een nooit geziene hypocrisie. Ze hebben vier jaar tijd gehad om alle dossiers open te gooien, maar ze deden net het omgekeerde: er bovenop gaan zitten zodat alles verstopt bleef. Bill Clinton - en wie weet wie nog allemaal - moest immers beschermd worden.
Bij uw vermelding van ‘hypocrisie’ vergeet je even dat de ‘Release the Epstein Files’ een Maga slogan was. Begin dit jaar zei Bondi nog dat de Epstein files naast haar lagen en dat ze ze ging openbaar maken.
Dus pot en ketel.

En voor de rest ben ik tevreden dat je inziet dat wat Patel doet volkomen geschift is. Gewoon staan liegen.
Even ter herinnering: dat is de baas van de FBI.
De baas van de FBI is een leugenaar.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 17 september 2025 om 10:03.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2025, 11:00   #4
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Bij uw vermelding van ‘hypocrisie’ vergeet je even dat de ‘Release the Epstein Files’ een Maga slogan was. Begin dit jaar zei Bondi nog dat de Epstein files naast haar lagen en dat ze ze ging openbaar maken.
Dat is inderdaad bijzonder hypocriet, en wmb is het de allereerste keer dat de Trump-regering een houding aannneemt die regelrecht tegen mijn wezen ingaat.

Citaat:
En voor de rest ben ik tevreden dat je inziet dat wat Patel doet volkomen geschift is. Gewoon staan liegen.
Inderdaad.

Ik zie dat niet in, ik voel dat en reageer erop.

Citaat:
Even ter herinnering: dat is de baas van de FBI.
De baas van de FBI is een leugenaar.
Wel, hier liegt hij in elk geval op een degoutante manier.

Terzijde: dat de baas van de FBI liegt, is geen nieuwigheid. Ik heb het sinds de jaren '60 nooit anders geweten.
Oud 27 september 2025, 10:43   #5
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Kijk kijk.

Musk, Thiel en Bannon duiken op in de Epstein Files.
Geen wonder dat Maga het probeert in de doofpot te steken.

https://www.nieuwsblad.be/buitenland.../93396064.html
Citaat:
Nieuwe documenten uit de nalatenschap van Jeffrey Epstein tonen dat Elon Musk, Peter Thiel en Steve Bannon contact hadden met de veroordeelde pedofiel in de jaren voor zijn dood. Dat blijkt uit agenda’s en reislogboeken van Epstein die vrijdag openbaar gemaakt werden.

Het Jeffrey Epstein Estate droeg nieuwe documenten over aan het onderzoekscomité van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden. Vrijdag werden deze openbaar gemaakt door de Democratische fractie van het comité. In de documenten verschijnen enkele prominente conservatieven.

Een agenda van december 2014 vermeldt een mogelijke trip van Musk naar Epsteins privé-eiland in de Amerikaanse Maagdeneilanden. In november 2017 zou Epstein hebben geluncht met techinvesteerder en Republikeins geldschieter Peter Thiel. De Duits-Amerikaanse miljardair is mede-oprichter van Paypal, de eerste investeerder in Facebook en hij financierde mee de eerste verkiezingscampagne van Donald Trump.
Oud 27 september 2025, 13:46   #6
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk kijk.

Musk, Thiel en Bannon duiken op in de Epstein Files.
Geen wonder dat Maga het probeert in de doofpot te steken.

https://www.nieuwsblad.be/buitenland.../93396064.html
Miljardairs hebben contact met andere miljonairs/miljardairs.

Nee, dat is nieuws !
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2025, 14:48   #7
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Miljardairs hebben contact met andere miljonairs/miljardairs.

Nee, dat is nieuws !
Daar hebt ge wel een punt. Dat is net zoals fascisten contact hebben met fascisten.

Oud Gisteren, 16:17   #8
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Oei dade, gij beweerde toch dat ze ging vrijkomen en dat Donald Trump de geschiedenis ging herschrijven, de zoveelste flop van u.

Citaat:
Epstein-medeplichtige Ghislaine Maxwell verliest beroep bij Hooggerechtshof en moet in cel blijven
Het Amerikaanse Hooggerechtshof verwierp maandag het beroep van Ghislaine Maxwell tegen haar veroordeling voor sekshandel. De Britse ex-partner van Jeffrey Epstein zal haar gevangenisstraf van twintig jaar dus moeten uitzitten.
Citaat:
Maxwell (63) had gevraagd om haar veroordeling uit 2021 nietig te verklaren. Ze beriep zich op een niet-vervolgingsovereenkomst die Epstein in 2007 met federale aanklagers in Florida sloot, en die volgens haar ook haar bescherming bood. Het Hooggerechtshof volgde die redenering niet.

Een federale jury achtte Maxwell in 2021 schuldig aan het ronselen en misbruiken van minderjarige meisjes tussen 1994 en 2004. Volgens de aanklagers hielp ze Epstein tienermeisjes lokken naar zijn luxewoningen in New York, Florida, New Mexico en Londen, waar ze seksueel werden misbruikt.
Epstein ontsnapte in 2008 aan zwaardere aanklachten na een deal met justitie, maar werd in 2019 opnieuw aangeklaagd in New York. Hij overleed datzelfde jaar in zijn cel. Maxwell werd een jaar later opgepakt en veroordeeld.
Als het Hof wel was ingegaan op het beroep van Maxwell, dan was dat een fameuze plotwending geweest in de zaak-Epstein, met mogelijk ook gevolgen voor president Donald Trump. Trump staat onder grote druk om alle documenten over de zaak vrij te geven. Eerder heeft hij al zijn vriendschap met Epstein toegegeven.

https://www.hln.be/buitenland/epstei...jven~adafca88/
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 20:14   #9
wagner.666
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Oei dade, gij beweerde toch dat ze ging vrijkomen en dat Donald Trump de geschiedenis ging herschrijven, de zoveelste flop van u.

En dade stuurt zijn kat, kan zijn eigen getrol niet toegeven. zo kennen we de linkse woke brigade.
Oud Gisteren, 20:20   #10
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Daar hebt ge wel een punt. Dat is net zoals fascisten contact hebben met fascisten.
Pa Le Pen had de makakken van dichtbij gezien en had veel vroeger dan vele anderen begrepen wat voor volk dat was he. Daardoor heeft hij de toorn van alle islamogauchisten over zich gekregen.
Ik vraag mij af wat er fascistisch aan Le Pen was. Ik had niet het idee dat hij een uniek gedachtengoed aan iedereen wilde opsolferen en wie daarvan af week zou ambras krijgen. Het lijken mij eerder de antiracisten die absoluut willen dat iedereen antiracist zou zijn en in de pas lopen voor dat ideologische concept, nee ?
Oud Gisteren, 20:21   #11
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is mogelijk dat de Amerikaanse rechtstaat wat moeilijker is om helemaal te kraken dan men dacht. Oftewel is het Epstein gedoe verder van geen belang meer en laat Trump haar uiteindelijk stikken.
Oud Gisteren, 20:29   #12
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Heb ik ooit gezegd dat ze via de Rechterlijke Macht gaat vrijkomen?

Trump gaat haar gratie geven. Maar nu nog niet uiteraard.
Oud Gisteren, 20:31   #13
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het is mogelijk dat de Amerikaanse rechtstaat wat moeilijker is om helemaal te kraken dan men dacht. Oftewel is het Epstein gedoe verder van geen belang meer en laat Trump haar uiteindelijk stikken.
Ja, Trump is pisnijdig. De rechterlijke macht is de enige die hij nog niet helemaal kan controleren.
Oud Gisteren, 21:57   #14
wagner.666
Minister-President

Standaard

Citaat:
Heb ik ooit gezegd dat ze via de Rechterlijke Macht gaat vrijkomen?

Trump gaat haar gratie geven. Maar nu nog niet uiteraard.
Ik verlang........................................... ........ernaar om u terug op uwen leugenbek te zien gaan
Oud Vandaag, 10:08   #15
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik verlang........................................... ........ernaar om u terug op uwen leugenbek te zien gaan
U vraagt,…

https://www.newsweek.com/donald-trum...x=1759786585-2

Donald Trump Says He’ll Speak to DOJ About Ghislaine Maxwell Pardon
Oud Vandaag, 11:30   #16
wagner.666
Minister-President

Standaard

Citaat:
U vraagt,…

Ik wil een video frachment zien waar hij "den Donald" dus dat zelf uitspreekt, iedere gazet kan gelijk wat beweren, juist gelijk gij dade. leugen fabrikeren dus......
Oud Vandaag, 11:38   #17
wagner.666
Minister-President

Standaard

Citaat:
U vraagt,…

Hier de link, en waar zegt hij dat ze gaat gratie krijgen dade.
Ik weet dat gij dat graag zou hebben hé, kunt ge nog wat meer trollen en Trump afzeik en.

https://www.hln.be/nieuws/trump-zet-...well~a5c2aab3/
Oud Vandaag, 11:48   #18
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het is nu al zover gekomen dat Trump er geen geheim probeert van te maken dat hij corrupt is.
Integendeel, hij is er fier op.

Kijk eens wat ik kan: ik verleen een organisatrice van een pedofilienetwerk gratie in ruil voor een valse verklaring ten gunste van mij.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : Vandaag om 11:49.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 12:35   #19
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is nu al zover gekomen dat Trump er geen geheim probeert van te maken dat hij corrupt is.
Integendeel, hij is er fier op.

Kijk eens wat ik kan: ik verleen een organisatrice van een pedofilienetwerk gratie in ruil voor een valse verklaring ten gunste van mij.
Dat heeft iets dat men destijds ook zag in de Soviet Unie, waar de Pravda openlijk smoezen uitvond waarvan iedereen duidelijk zag dat het smoezen waren. Onzen Tomm zit vaak nog in die modus trouwens.

Het heeft iets van totale macht om openlijk kunnen staan evidente smoezen uit te kramen, goed wetende dat iedereen ziet dat het smoezen zijn, en geen kat die durft te reageren he.

Echte macht is evident staan lullen en geen kat die durft te zeggen dat ge lult he.
Oud Vandaag, 16:26   #20
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat heeft iets dat men destijds ook zag in de Soviet Unie, waar de Pravda openlijk smoezen uitvond waarvan iedereen duidelijk zag dat het smoezen waren. Onzen Tomm zit vaak nog in die modus trouwens.

Het heeft iets van totale macht om openlijk kunnen staan evidente smoezen uit te kramen, goed wetende dat iedereen ziet dat het smoezen zijn, en geen kat die durft te reageren he.

Echte macht is evident staan lullen en geen kat die durft te zeggen dat ge lult he.
Zijn tegenstanders durven soms nog wel te reageren hoor, maar zijn medestanders beweren dan dat hij bepaalde zaken nooit gezegd heeft. Zeer merkwaardig allemaal. Hij kan vanalles uit zijn botten slaan, zijn medestanders hebben het blijkbaar toch nooit gehoord.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be