![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door te automatiseren... met AI piece of cake.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is slechts een tijdelijk probleem. We kunnen al meteen de miljarden die we nu aan dobberaars geven daarvoor gebruiken.
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() mijn oude topic 2023 maar nog heel actueel he
NOU correctie oude topic van 9 jaar geleden en het is dus heel actueel nu, OMVOLKING: Intern via de Mekkaanse Legkippen, en Extern diverse massa immigratie stromen van Untermenschen van KLEUR: 27 mei 2016, 01:23 #1 dewanand Minister-President dewanand's schermafbeelding Geregistreerd: 30 april 2005 Locatie: delft Berichten: 5.472 ==================== Feitelijk ben ik nu allang dood gegaan en nu ben ik een Levende DODE, en ok alles is voorbij nu in mijn leven, heb niets meer sociaal, geen familie, geen sociale kring, geen hindoe vrouwtje, geen hindoe kinderen, vaak zelfs niemand om te bellen en te mailen. mbt de Blankenhaters, ziehier he, feitelijk Haten alle NIET Blanke en NIET Westerse migranten de Inheemse blanken in Nederland en Belgie. Dus het is klote, als de blanken een etnische minderheid worden na 2040 dan zijn zij direct een onderdrukte en gehate MINDERHEID die kapot zal worden gediscrimineerd en letterlijk dood geneukt zal worden in hun eigen thuislanden. een totaal VERDOEMDE toekomst dus voor de blanke jeugd in Nederland en Belgie die nu opgroeit als etnische en inheemse minderheid. enige oplossing: Investeren in een Slimme, intelligente, HUMANE Etnische zuivering. ja zo meteen ga ik werken aan een nieuw manuscript waarin dit dus moet worden ontwikkeld op een termijn van 14,1888 jaar tijd, en als dit toch MISLUKT na 2040 dan komen er absoluut ZEKER hongersnoden, burgeroorlogen en bloedbaden in heel West Europa. NU al is de hele verwoede en verbeten Binnenlandse Rassenoorlog al overal voelbaar in Nederland en Belgie. Vertel gerust hoe jij dit aanvoelt in deze topic. ======================== Dit had ik vorige week gemaild naar een blanke Extreemrechtse halfduitse man, hij heeft een podcast en wilde mij interviewen over mijn hele bottom homo hoeren verleden. Bereid je voor op de bloedige DERDE WERELDoorlog ok, 10.000 Russische Kamikaze Drones gaan in een keer heel Europa hard platgooien en totale chaos veroorzaken, met HONGERSnood, bloedbaden, Burgeroorlog, totalitaire oorlog komt eraan binnen 14,1888 jaar tijd, heel Europa, ik zal waarschijnlijk dan al keurig netjes DOOD zijn. Blankenhaters gaan jou helemaal martelen dan en halfdood meppen, het riool in ok als deze Holocaust zal losbarsten in heel Europa tegelijkertijd, kettingreactie, een INFERNO. De vervloekte, gehate, UITGENAAIDE, Bottom homo hoeren zoon van de Hindoe Satan heeft jou nu gemaild. ===================== Laatst gewijzigd door dewanand : 7 oktober 2025 om 23:45. Reden: aanvullen corrigeren |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Blanken uitgeroeid en heel de planeet gereduceerd naar een zoo zonder kooien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan mogen ze niet te fanatiek tapijtkoppen. Anders krijgen we Noord Afrika over de hele wereld.
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() nou maddox
na 2040 als de LINKSE Blanken dus lekker uitgeroeid zijn dan krijgen INdia en China de macht op de wereld maar de Hindoes en Chinezen houden niet echt van islamieten ok Denk aan laatste aanvallen op Pakistan he van Indiase leger toen in Kashmir dus hindoes werden uitgemoord, best keiharde aktie van Indiase LUchtmacht. Hindoes zijn geradicaliseerd nu en gaan vechten voor Akhand Bharat, Groot INDia he, grenzen Oude Vedische RIJK van 5000 jaar geleden. MOslims en Negers zijn na 2040 niet jarig in de nieuwe ZWARTE wereld. ==================== |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De allochtonen, meestal mensen die geen meerwaarde zijn voor de EU zo snel mogelijk terug huiswaarts sturen en dat heeft niets maar dan ook niets met racisme te maken maar met het feit dat er te grote verschillen zijn qua samenleving met anderen.
De meeste mensen hopen dan ook dat dit gedaan geraakt want je kan dit zien als een ‘stille’ oorlog die als er niets aan gedaan zal worden wel eens zou kunnen ontaarden in iets wat niemand wil. ![]() Maar wat doet de Politiek, zijn eigen bevolking maar geld laten ophoesten om de door hen zelf gegraven putten proberen te dichten. ![]() Ik kan mijnlevendig voorstellen dat de dagelijk hard werkende mensen dit grondig beu zijn ook een bepaalde groep jongeren die het begrijpen dat dit zwaar fout loot. Straffen zullen worden uitgezeten in eigen landen dan heb je op de duur cellen op overschot. Het is niet aan mij om daar werk van te maken maar zij die verkozen zijn zullen daar toch moeten over nadenken of zitten er daar al teveel bij van andere origine die het anders zien????? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 oktober 2025 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben in nog voorzichtig met te schrijven ‘een beetje zo’ ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
india is overbevolkt nu met 1400 MILJOEN zwartjoekels ok en nu door klimaat extremen onleefbaar 70 % land, te HEET dus 50 MILJOEN zwarten willen nu ACUUT echt weg uit India, reken maar na, nu hele invasie van indiers in Nederland Belgie en rest europa. Zwart afrika idem dito nu 1500 MILJOEN en ze blijven maar lekker doorneuken he door fokken Aids kon hen niet decimeren ebola ook niet dus de chinezen , arabieren en indiers gaan dit regelen na 2040 denk ik meeste negers zijn afgeslacht bij tientallen miljoenen door Gegermaniseerde Arabische Islamieten HOLOCAUST NEGERS...... reken maar na man ............ |
|
![]() |
![]() |