![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : Gisteren om 07:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : Gisteren om 08:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zit deze discussie van de zijkanten wat te volgen,temeer daar gans die sportzever me een ontieglijk verlies van financien voorkomt.(tot in de gemeentes toe)...zowel vanuit de privé als vanuit de overheid.
Dat "communautaire" interesseert me zelfs niet in deze,en moest iemand gezegd hebben tot voor deze discussie dat dat mevrouwtje een wereldberoemd gynecologe was zou ik het geloofd hebben...ik zeg maar..... ![]() Bullshitjobbers.....DAT zijn het...gans die meute "dignitarissen"van die sportbonden....De sporters LOPEn tenminste nog ,maar die sportbonzen zefs dat niet,Op MIJN kosten valt te vrezen...
Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet Laatst gewijzigd door kelt : Gisteren om 10:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat de Vlaming in het algemeen politiek onnozel is, een beetje zoals je soms linkse homo's ziet met T-shirts met de kop van de Ché er op en hun Hamas vlaggen. Ik denk dan, idioten.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom moet bij zo een tornooi de ganse ploeg met dezelfde sponsors werken?
Is dat echt nodig? Het is toch perfect mogelijk dat aan te bieden aan de sporters die zelf geen sponsor hebben, en de rest zijn ding te laten doen? Als je ergens optreedt, en ze worden daar gesponsord door een drankmerk, ga je dan jezelf verbonden achten om alleen die drank te drinken?
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen zou veel beter zijn eigen belangen kunnen behartigen in Europa onder de Vaamse vlag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het eerste wat Amerikaanse of Engelse toeristen op bezoek in België opvalt is , dat ze in Vlaanderen overal in het Engels terecht kunnen , maar dat dit niet het geval is in Wallonië Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : Gisteren om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Welke taal spreekt u als u naar Brussel gaat en iemand ontmoet die geen Nederlands spreekt? U schakelt toch over op het Engels vooraleer in het Frans te beginnen mag ik veronderstellen gezien uw Vlaams nationalisme? Of is het meer een salon nationalisme? Laatst gewijzigd door Bach : Gisteren om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan zijn er landen die het Engels als eerste taal gezet hebben.
In sommige gevallen misschien wel een slimme actie om taalproblemen te voorkomen en het voor iedereen 'verstaanbaar' te maken. Wat mensen thuis spreken dat is hun keuze. Landen die als eerste taal het Engels gebruiken Ons land is een drietalig land Nederlands, Frans & Duits wat soms problemen met zich meebrengt.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : Vandaag om 03:57. |
![]() |
![]() |