![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Petra De Suttter - sinds 2004 transvrouw - en haar echtgenote Claire Vanhoutte zijn sinds 2011 gehuwd als vrouw en vrouw.
![]()
"Alles wat hen niet bevalt noemen ze Russische inmenging", MEP Clare Daly in de EU Laatst gewijzigd door thePiano : Vandaag om 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof je, oprecht.
Anderzijds betekent dat vanzelfsprekend niet dat er er geen andere dingen zijn, hé.
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wegdoen van alle pastoorachtige toestanden beschouw ik als een gigantische noodzakelijkheid he.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : Vandaag om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is eerder het reeel bestaande rechts dat opkomt voor gelijkwaardige rechten voor iedereen.
![]() |
![]() |
#386 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wat gij denkt, maar ge zijt mis. ALLES wat gij verkeerd vindt en "links" noemt steunt daarop.
![]() |
#387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem homos. Als er een minderheid homos is, is het ergens te verwachten dat de maatschappij minder is aangepast aan homos dan aan heteros. Hierdoor zijn homos minder aan hun trekken komende dan heteros enkel en alleen omdat ze een minderheid vormen. Als je uitgaat van de gelijkwaardigheid van mensen, moet dat gecompenseerd worden. Het gegeven dat een individu tot een minderheid behoort impliceert dat dat individu dat VOLGENS ZIJN BESTAAN evenveel aan zijn trekken zou moeten kunnen komen dan leden van grotere groepen, en dat die grotere groepen meer macht, economische slagkracht en dergelijke hebben, impliceert AUTOMATISCH dat die grotere groepen moeten gedwongen worden om een deel van hun macht "af te staan" aan die kleinere groepen die anders niet-gelijkwaardige levenservaringen hebben. Ik zeg het U: wat jij "links" noemt is het perfecte logische gevolg van die aanname van gelijkwaardigheid per individu en de evolutie van de maatschappij gaat gewoon in de richting van meer en meer coherentie met dat principe. Stel: ik ben een individu die 1m30 groot is. Iedereen in mijn maatschappij is 1m90 groot. Ik ben de enige dwerg. ALLES is aangepast aan mensen van 1m90. Alle mensen behalve ik hebben dus een veel betere levenservaring omdat alles aan hen is aangepast, dan ikzelf omdat niks is aangepast aan mij. Als we het principe van gelijkwaardigheid exact toepassen, moet ik als individu exact dezelfde aangename levenservaringen opdoen dan al die anderen. De maatschappij moet dus EVEN GEMAKKELIJK LEEFBAAR ZIJN VOOR MIJ ALS ENKELING, dan voor alle anderen. ALLES moet dus aangepast worden zodat ik even gemakkelijk mijn dingen kan doen met mijn 1m30, dan alle anderen. Omdat ik perfect gelijkwaardig ben, als individu aan al die anderen. Zoniet word ik gediscrimineerd. Alle treinen, auto's, vliegtuigen, gebouwen moeten perfect aangepast zijn zodat de 1m30 ervaring daar identiek is aan de 1m90 ervaring. Zie je, dat volgt daaruit, en je begrijpt nu waarom het DAT principe is, waar nochtans quasi iedereen achter staat dat automatisch en logisch onvermijdelijk leidt tot wat je zo verafschuwt. Niet "links". Maar links gaat daar vaak wat sneller op voort dat wel. Maar uiteindelijk gewoon "universeel". Denk nu aan gehandicapten, moslims, homos, mensen die niet weten tot welk geslacht ze behoren, leerlingen die niet meekunnen en zo voort, en je begrijpt waar het vandaan komt he.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : Vandaag om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ???? Dat is elementaire hoffelijkheid.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nobelprijs voor vrede gaat naar de Venezolaanse Maria Corina Machado. Ze draagt de prijs op aan haar landgenoten maar ook aan Trump.
Tijd voor Ättestupa. Laatst gewijzigd door Vlad : Vandaag om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herhaal ze dus nog even: Zoals we overal in de westerse wereld vaststellen is het reeel bestaande links (niet jouw fantasielinks) voorstander van meer rechten en privileges voor een hele resem "minderheden". Het is eerder het reeel bestaande rechts dat opkomt voor gelijkwaardige rechten voor iedereen.
![]() |
![]() |
#391 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zeer diplomatisch gezien van die Noren, zo kunnen ze hun koek eten én bewaren. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/liveblo...1759742249381/ Citaat:
![]()
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : Vandaag om 17:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Gouverneur
|
![]() Het persbericht waarin de prijs werd aangekondigd is een goede (en ietwat beangstigende) tekst, maar heeft verder weinig met deze thread te maken.
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#394 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zit gij voortdurend foto’s van uw familie te posten?
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : Vandaag om 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik ben ook ontgoocheld dat linkse fascisten als Nicolas Maduro of Gustavo Petro de Nobelprijs voor de Vrede niet gekregen hebben. Als er iemand zijn best gedaan heeft, zijn het wel deze moordende dictators hé. Maduro heeft honderdduizenden van zijn landgenoten uithongerd en niemand heeft zo hard geschreeuwd tegen de Joden en Israel als Gustavo Petro. Dus één van hen had die prijs moeten krijgen!
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : Vandaag om 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : Vandaag om 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar gaat deze draad alweer over ?