![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61741 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens de Russen hebben wat ze willen komt er een staakt-het-vuren, en dan gaan de Russen daar nooit meer weg. Laatst gewijzigd door tomm : 18 oktober 2025 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61742 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet goed weten dat wat je anderen aandoet zulke zaken normaliseert en ook tegen jouw kan gebruikt worden. Bvb. de Duitsers tijdens WOII waren fan van etnische zuiveringen maar uiteindelijk waren zij het die met miljoenen tegelijk uit Polen, Tsjechie en Kaliningrad gezet werden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61743 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrolijk lachebekje op het forum.
Nijdig en dreigend in PB. Om anderen als djimi en LiberaalNL te waarschuwen zet ik je lieve berichtje hier. Mocht er een (perm)ban van komen weten jullie meteen waarom. Dat zou jammer zijn, maar niet onoverkomelijk. Bericht doorgestuurd naar beheerders. Doxxing betekent volgens het forum reglement permanente ban. En jij zielige looser die blijkbaar niets interessanter te doen heeft , ik ben geen kaartjesknipper meer en woon niet meer in Oostende sinds september. Als de administratie niets doet ga ik onder meer LiveraalNl en djimi, van wie ik alle gegevens heb, ook eens DOXXEN, en jouw hacken kan ik niet persoonlijk maar via vrienden wel, en die zijn daar heel goed in.
![]() |
#61744 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Is dan ook niet in eerste instantie voor u geplaatst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61745 |
Parlementslid
|
![]() Wat betaalt dat, die russische propaganda?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61746 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61747 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61748 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
12 augustus 2025, 22:05 Verwijderen of er zijn gevolgen 9 januari 2025, 02:12 in het vizier Shame on you gevolgd door mijn echte naam, die U enkel kan kennen door mijn computer te hacken net als Liberaal.nl deed (ofwel werkten jullie,samen kan ook). Een overduidelijke bedreiging. Ik had U op dat moment geen enkel privaat bericht gestuurd of U op welke manier dan ook persoonlijk aangevallen. Uw bedreiging en haatreactie kwam er enkel omdat U mijn mening, stevig onderbouwd mer argumenten en feiten die het verhaal van onze elite ondergraven, niet kan kakken en mij probeerde te intimideren. U hebt ook al berichten geschreven met mijn echte naam, en deze daarna weer verwijderd, ook overduidelijk in een poging om mij te intimideren.. Als de administratie niet ingrijpt als forumleden dedoxxed worden wil dit dus zeggen dat doxxing mag niet waar? Ik heb nog nooit iemand gedoxxed of bedreigd op dit forum in tegenstelling tot U, LiberaalNl, etc. Maar dit is nu al maanden dat U mij persoonlijk bedreigt, terwijl Liberaal mij zelfs probeerde te broodroven en emails schreef naar allerlei personen uit mijn profesionele en vriendenkring met als bedoeling mij persoonlijk schade te berokkenen, en dat enkel en alleen omdat jullie het haten dat ik de leugens die onze elite verspreid op systematische wijze doorprik. Dat moet eens gedaan zijn, ik pik deze bedreigingen niet meer. Jullie bedrreigen mij en proberen mij persoonlijk te intimideren, hebben mijn computer gehackt (waarvan ik bewijzen heb, de hack die ik kon traceren gebeurde vanuit Waregem, ik vermoed dat U dat bent, indien gevraagd kan ik de bewijzen daarvan doormailen) Laatst gewijzigd door tomm : Gisteren om 03:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61749 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de man spelen, bedreigen, valse beschuldigingen op je dikke duim gebaseerd,
dat kunnen jullie goed he. Alleszins veel beter dan met rationele argumennten gebaseerd op onweerlegbare feiten afkomen, dat lukt veel minder goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#61750 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dalibor, van mij hoeft U geen permanente ban te krijgen, wel een duidelijke waarschuwing en de verwijdering van de betrokken berichten. En daarna uw manieren houden en op een volwassen, beschaafde manier proberen te debateren. Niet iedereen is daartoe in staat dat begrijp ik wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61751 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Betaald worden om op dit forum te posten. Zo dom acht ik de Russen niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61752 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We lezen in de media dat Poetin aan Trump het scenario heeft voorgesteld dat Rusland de provincie Donetsk zou krijgen, en in ruil de stukken Cherson en Zaporizha die het nu bezet zou afstaan.
Mogelijk zijn de artikelen wat onnauwkeurig. Ik vermoed dat hij ook Loehansk opeist, en ook de Krim. Dezelfde berichten doen uitschijnen dat Trump hier oren naar heeft.
![]() |
#61753 |
Parlementslid
|
![]() Het is dan ook propaganda dat je hier constant zit neer te pennen. Altijd maar dezelfde zever posten. Zever die al ontelbare keren weerlegd of geduid werd, maar je raakt het niet beu. Dat maakt van jou geen gewone forumer maar een al dan niet betaalde propagandist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61754 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61755 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank u voor deze berichtgeving. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61756 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het verschil is dat ik refereer naar betrouwbare bronnen die er niet van verdacht kun’en worden pro-Russisch te zijn, en jullie verwijzen naar je dikke duim, "professor Gerdes" Barb Wire, etc. U hebt mij hierboven ervan beschuldigd dat ik niet wil antwoorden op de vraag van Pandareus betreffende de toespraak van Poetin en dat ik dat nooit zou doen. Toen ik dat toch deed, bleef het oorverdovend stil, geen excuses, niets.Een paar dagen later herhaalt U gewoon de valse beschuldigingen. Je denkt dat mensen die dit lezen oenen zijn of wat? Laatst gewijzigd door tomm : Gisteren om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61757 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61758 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kom hier nog eens kijken, uit nieuwsgierigheid en djeezes christ wat een pathetisch gedoe toch weer dit… ![]() En die hypocrisie. Hemeltergend. Misschien moet ik uw “vriendelijke” privéberichten aan mijn adres hier ook publiceren? Tom, niemand moet uw pc “hacken” (for real man?!) om te achterhalen wie je bent. Je gooit zelf alle informatie over jezelf publiek (dat je bij nmbs werkt, heb je zelf gezed; dat je in Oostende woont, zelf gezegd). Om dan nog nog je eigen naam als alias te nemen. En dan komen wenen als mensen uw identiteit achterhalen? Allez, kan het nog zieliger? Wat waarschijnlijk uw opzet is, is om excuses te zoeken om uw tegenstanders in de discussie hier te kunnen bedreigen. Ge stond al behoorlijk laag op de ladder, maar ge zijt nog een paar treden gezakt zenne. Echt, grow up…
![]() |
![]() |
#61759 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump tells Ukraine: Accept Putin’s demands ‘or be destroyed’
US president, shouting and swearing, pressures Zelensky to surrender the Donetsk region https://www.telegraph.co.uk/world-ne...-be-destroyed/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#61760 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het Ok dan dat Dalibor mij bedreigende berichten zendt? Dat LiberaalNl emails verstuurde naar mijn werkgever met de vraag om mij te ontslaan. Moest ik een email sturen naar uw werkgever met de vraag om U te ontslaan, zou U dat OK vinden? Moest ik in een post uw vermeend adres, naam en beroep weergeven, zou U dat OK vinden? U bent zo iemand die mij zodanig haat omdat U mijn mening niet kunt kakken, dat U dat allemaal OK vindt, maar zelf zou u zoiets nooit aanvaarden. |
|
![]() |
![]() |