![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles is de schuld van de N-VA. Er zijn nu eenmaal zeer kortzichtige mensen. Zelf reageer in niet meer (rechtstreeks) op hem, ik en Patrick hebben er genoeg uren ingestoken, hij begrijpt of wil niet begrijpen wat een ander schrijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weigert nog op mij te reageren maar tegen anderen ga je wel heel de tijd steen en been liggen klagen over mij. Hoe triest is dat? Moet je echt bij anderen steun gaan zoeken? Ik word jou leugens ook kotsbeu, maar ik blijf tenminste gewoon reageren op uw onzin. Dat is omdat er op onzin (waar uw posts voor 95% uit bestaan) heel makkelijk te reageren valt. Dat u op mij niet meer reageert is omdat u niet weet hoe te reageren. En als u het dan toch doet zoekt u uw toevlucht tot pure leugens. Zo zou ik volgens u beweren dat ik voorstander ben van eeuwig doppen. Nergens heb ik dat ooit gezegd. U kan me daar nergens op betrappen. Toch blijft u die onzin tot in den treure herhalen. En dan ben ik degene 'die het niet begrijpt'. Nu, als je echt volwassen bent en je wil niet langer op mij reageren, stop daar dan mee maar stop dan ook met uw gejank over mij tegen anderen. Het toont immers gewoon aan hoe zeer u met mijn schrijfsels in uw maag zit. Een tijdje terug begon je zelf in K&K tegen anderen te zeuren over mij. Zonder dat ik een woord in die draad gezegd had. Je obsessie is klaar en duidelijk. Wil je mij negeren; prima, doe maar op. Maar wees dan ook consequent en hou op met uw gemekker over mij tegen anderen. Als je mij iets te zeggen hebt; doe het dan ook tegen mij. En hou op met uw achterbaks geroddel achter mijn rug tegen anderen.
![]() |
![]() |
#63 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik NVA niet haten? Kijk eens naar jou draden in het vakbond-forum. Daar valt ook uit op te maken dat jij een eersteklas vakbondhater bent. Zit ik daar over te mekkeren? Jij mag haten wat jij wil, ik wat ik wil. Jij bent de koning niet eh? Citaat:
Vaak genoeg gezegd: ik ga niet akkoord met hoe de NVA de zaken aanpakt. Heb je mij ooit al ergens horen zeggen dat de NVA de oorzaak van die zaken is? Nee he? Anders toon het me aan. Maar dat houdt jou niet tegen om volop pure leugens over mij te verspreiden. Citaat:
Als je er niet meer uitraakt: dan is de andere plots kortzinnig, kan die niet begrijpend lezen of is het gewoon een NVA hater. Citaat:
Ik ga vaak niet akkoord met patrick maar met hem kan je tenminste nog discussieren. Jij bent van een heel ander allooi. Qua intelligentie kom je nog niet aan zijn hielen. Niet moeilijk dat jou bijdragen na posts van patrick ook meestal beperkt blijven tot "inderdaad" of "zo is dat". Spiegel je dus maar niet aan mensen die wel een compleet werkend brein hebben. Het is een belediging voor patrick.
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat houdt mij niet tegen wel op u te reageren. Maakt het nog wat makkelijker. Geen weerwoord, geen leugens waar ik telkens weer op terug moet komen... Goe bezig, fanboy.
![]() |