![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Weinig mensen weten dit en hij is inderdaad zo zot als een achterdeur maar Mike Patton (bekend van oa Faith No More en Mr Bungle) is gewoonweg een onvoorstelbare goeie zanger.
Wat die gast met zijn stem kan heb ik er nog maar weinigen horen doen. Tot zover deze mededeling van algemeen nut.
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik wil maar zeggen; hier op tv krijgen wij een genaamde Viktor Verhulst te zien die iets komt doen wat volgens hem in de buurt van zingen komt...
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Naar welke BS kijk jij?
|
|
|
#4 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#5 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Uiteindelijk zijn er vandaag maar een tweetal goede zangstemmen: Sylvie Kreusch (al van in de tijd dat ze nog zong bij dat bandje met de naam "Soldiers' Hart) en Florence Welch, van "Florence and the Machine"
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan heb je mij nog niet horen zingen onder de douche!
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
tenzij uw echte naam Luka Bloom is, is de kans klein dat ik onder de indruk ben.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Naar de BS die voorbij komt als je de CH+ knop van de afstandsbediening duwt om rond te zappen.
En dan kan je elk kanaal tot een minimum beperken maar in het geval van die Verhulst waren enkele seconden genoeg om mijn gehoor voor dagen te verpesten.
|
|
|
#10 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar of-ie het wil doen is een andere zaak...
|
|
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je met 'goed' bedoelt dat je ze 'graag hoort' kan je er natuurlijk niet over discussieren. Want dan heeft mijn grootmoeder ook een goede zangstem. Maar puur technisch zijn er volgens mij toch nog velen die Florence voorbijsteken. Mike Patton oa maar in de meer gekende regionen ook Mariah Carey bv. Om even te duiden: Florence heeft een 'octave range' van een goeie drie octaven. Freddy Mercury haalde er vier. Mariah Carey vijf. Mike Patton haalt er zes... Al zegt het aantal octaven natuurlijk niet alles, maar toch...
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : Gisteren om 11:14. |
|
|
|
|