![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#741 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#742 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voormalige Kayak zanger
https://nos.nl/artikel/2585596-voorm...kers-overleden ook: Diana Keaton https://www.nu.nl/algemeen/6372119/a...overleden.html
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#743 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze vallen als vliegen: zanger Joost Nuissl
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#744 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We gaan veel sterren zien sterven de komende jaren. Het zijn grote cohorten die eraaan komen en men wordt zo'n 80 jaar.
|
|
|
|
|
|
#745 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Veel te lang !!
Ze hadden hem al eens eerder bewerkt !! Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 oktober 2025 om 21:18. |
|
|
|
|
|
|
#746 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#747 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ike Turner jr.
|
|
|
|
|
#748 |
|
Europees Commissaris
|
Oscar-winnares Diane Keaton (79) overleden
|
|
|
#749 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gitarist Ace Frehley is het eerste bandlid van Kiss die zijn gitaar in de bomen hangt. Hopelijk spelen ze nu al zijn platen niet.
|
|
|
#750 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We hoeven het monster van het Waasland niet langer te onderhouden.
|
|
|
#751 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een gitarist waar je maar één noot van moest horen en je wist dat hij het was.
|
|
|
|
|
#752 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
RIP! Als tiener waren ik en mijn beste vriendin fan van Kiss en allebei "verliefd" op Ace. Wij stuurden liefdesbrieven naar de fanclub. Als jonge bakvis-meisjes dachten wij dat Ace onze brieven persoonlijk zou lezen. (Wat naief waren we toen). |
|
|
|
|
|
|
#753 |
|
Europees Commissaris
|
Frehley was born Paul Daniel Frehley on April 27th, 1951 in The Bronx, New York City and received his first electric guitar at age 14
|
|
|
#754 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet dat ik fan was van loemp biscuit , maar ....
weer een muzikant is overleden , dus .... https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/10...zkit-overleden https://en.wikipedia.org/wiki/Sam_Rivers_(bassist) 48 Jaar is nog jong !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#755 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#756 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ball (Soft Cell: Tainted love) is niet meer.
|