![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1301 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zen ne flauwe mop ,
is da' genne goeie
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#1302 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1303 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is Rachid Benzine fan van Vin Diesel?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#1304 |
|
Europees Commissaris
|
![]()
|
|
|
#1305 |
|
Europees Commissaris
|
![]()
|
|
|
#1306 |
|
Europees Commissaris
|
Carole, een jong blond meisje van de stad, trouwt met John, een boer met heel veel melkkoeien.
Op een morgen , op weg naar de stallen om zijn koeien te melken zegt de boer John aan Carole : « De man voor de inseminatie gaat vandaag langskomen om één van onze koeien te bevruchten. Ik heb een nagel boven de stal van de koe geplaatst, dat is degene dat moet worden geïnsemineerd Wilt gij hem de koe aanduiden als hij aankomt ? OK !!! De boer vertrekt naar zijn velden en na enige tijd komt de man van de inseminatie en klopt aan de ingangsdeur. Carole brengt hem naar de stal. Zij wandelen langs alle stallingen en als ze de nagel ziet zegt ze hem... « Dit is de koe!! » Helemaal onder de indruk van de volgens hem een naïef blondje, vraagt hij haar: « Hoe weet gij dat, dit de koe is? « Simpel antwoordt zij er is een nagel daar bovenaan, » zegt zij hem zeer zelfbewust. Vervolgens vraagt de man "Waarom die nagel ?" Over haar schouder heen zegt ze: "Ik veronderstel dat die dient om uw broek aan te hangen”
|
|
|
#1307 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hollandse cipier tegen zijn collega:
"Die gast van cel 15 is deze nacht uitgebroken" Collega: "Gelukkig! Dat gepiep van die vijl begon de laatste nachten serieus op mijn systeem te werken" |
|
|
|
|
|
#1308 |
|
Europees Commissaris
|
![]()
|
|
|
#1309 |
|
Europees Commissaris
|
An elderly man accidentally rear-ends a flashy European sports car. The furious driver jumps out, storms up to the old man and shouts, “Look what you did to my car! You’re going to give me $10,000 right now or I’ll beat you to a pulp!”
The old man trembles. “Oh my… I don’t have that kind of money. Let me call my son,” he says, clinging to hope. “He trains dolphins — he’ll know what to do.” “Dolphins?!” the angry driver scoffs, rolling his eyes. The old man dials, and as his son answers, the furious driver snatches the phone. “So you’re a dolphin trainer, huh?” he barks into the receiver. “Well, your old man here rear-ended my car. I want TEN GRAND now, or I’ll beat you and him senseless!” A calm voice replies, “I’ll be there in ten minutes.” Exactly ten minutes later a Jeep screeches up. A man jumps out, obliterates the bully in a few brutal moves, leaves him in a heap, then walks over to his father and says, “For the last time, Dad — I train SEALS, Navy SEALs. Not dolphins.”
|
|
|
#1310 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Officiële mededeling: het woord "kaal" (ook kletskop) is vanaf nu verboden door de woke-wet. We zullen het voortaan hebben over andersgehaarden.
Verder deelt de clown-minister van volksgezondheid mee dat besnijdenis van moslimjongetjes en moslimbekeerlingen niet meer verboden moet worden, want het wordt in de praktijk niet meer toegepast. Onze moslims zijn voorhuidstrevend geworden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#1311 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
man in café: gisteren stapte mijn vrouw in bad terwijl de kraan nog liep. En met de kraan lopend is ze in bad in slaap gevallen.
Vriend in café: Oei badkamer en benedenverdieping onder water? Man: Neen, gelukkig slaapt ze met haar mond open.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#1312 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Engelse lessen:
Ik ken een flauwe mop over een bloem maar in het Engels is hij nog flauwer. Hout is wood maar eikenhout is oak wood.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 21 oktober 2025 om 18:27. |
|
|
|
|
|
#1313 |
|
Europees Commissaris
|
![]()
|
|
|
#1314 |
|
Europees Commissaris
|
Bij een rondtocht in Zuid Afrika bezoekt de Paus het binnenland om een paar dagen tot rust te komen. Zijn Pausmobiel rijdt op weg langs een rivier als er plotseling een enorm gekrakeel ontstaat ergens langs de oever. Ze rijden er naartoe en als ze daar aankomen ziet de Paus een zwarte man in het water, die in grote paniek probeert te ontkomen aan de kaken van een 4 meter lange krokodil.
Op datzelfde moment komt er een speedboat aanvaren, met daarin 3 blanke mannen. Eén van de mannen schiet onmiddellijk op de krokodil en raakt hem in de kop, waardoor het beest stil in het water komt te liggen. De andere 2 mannen trekken de zwarte drenkeling, bloedend en half bewusteloos, uit het water en beginnen met roeispanen op de krokodil in te slaan. Vervolgens trekken ze ook de, inmiddels dode krokodil, uit het water. Plotseling horen de mannen iemand schreeuwen dat ze naar de kant moeten komen. Het blijkt de Paus te zijn. Als de mannen bij de paus zijn aangekomen zegt de Paus, "Ik geef U mijn zegen voor deze dappere en onbaatzuchtige redding. In deze wereld waar discriminatie nog steeds aan de orde van de dag is, is uw optreden een verlichtend voorbeeld voor de manier waarop alle landen en rassen met elkaar in harmonie zouden moeten leven." Hij geeft allen de zegen en rijdt weg in een wolk zand. Als de Paus wegrijdt zegt de man met het geweer, "Wie was dat eigenlijk?" Zegt een van de anderen, "Dat is Zijne Heiligheid de Paus, hij staat in direct contact met God en heeft toegang tot Zijn oneindige wijsheid." "Nou," zegt de schutter, "hij weet in ieder geval geen ene moer over de jacht op krokodillen. Is ons aas nog bruikbaar of moeten we een nieuwe uit het dorp halen ?"
|
|
|
#1315 |
|
Europees Commissaris
|
Yogalerares Charlotte Chopin (102) is beroemd in Frankrijk: ‘Zij zorgt ervoor dat ik oud wil worden’
|
|
|
#1316 |
|
Europees Commissaris
|
![]()
|