![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
| Bekijk resultaten enquête: Welke oude of nieuwe(re) serie kijken jullie nu ?? | |||
| Zomaar |
|
1 | 5,26% |
| uit nieuwsgierigheid |
|
0 | 0% |
| gaat u geen zak aan |
|
4 | 21,05% |
| kijkverslaafd |
|
0 | 0% |
| spannend |
|
2 | 10,53% |
| ik moet moet meekijken met die van ons |
|
2 | 10,53% |
| geen idee |
|
4 | 21,05% |
|
|
2 | 10,53% |
| Ik snap niet wat er leuk aan is ?? |
|
0 | 0% |
| uit gewoonte |
|
1 | 5,26% |
| ik hou van oude series |
|
5 | 26,32% |
| ik hou gewoon enkel van oude series |
|
0 | 0% |
| ik hou gewoon enkel van nieuwe series |
|
0 | 0% |
| ik hou van nieuwe series |
|
0 | 0% |
| geen idee |
|
3 | 15,79% |
| TV interesseert me geen worst |
|
4 | 21,05% |
|
geweldig tureluut |
|
0 | 0% |
| TV kijken is mijn hobby |
|
1 | 5,26% |
| zomaar uit verveveling |
|
1 | 5,26% |
| ik word gek van de TV , ik kijk enkel streaming tv |
|
0 | 0% |
| Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#541 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nero the assessin proberen bekijken in de hoop 'mijn' Frans wat te verbeteren. Geen hele aflevering volgehouden. Dat afgekapte schichtige wat in Frankrijk al zo lang populair is ligt me niet. Daarbovenop probeert men zoals we van Netflix gewoon zijn steenoude archetypes te doorbreken. Mij niet gelaten maar zorg dan wel dat de actrices dat aankunnen. Ik wil gerust wat 'suspension of disbelief' opbrengen maar dit moet op de een of andere manier ook mogelijk gemaakt worden. Een oog dichtplakken met een litteken over is niet genoeg om van een mooie jonge vrouw een heks te maken als ze dat op geen enkele kan uitstralen behalve door af en toe constipatie op de wc voor te doen.
|
|
|
#542 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Beetje masochist of wat?
|
|
|
|
|
#543 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dubben is zowat de beste manier om correcte interpretatie van dialogen naar de kloten te helpen.
Origineel + nederlandstalige ondertiteling helpt en komt de verstaanbaarheid ten goede. Vereiste is wel Algemeen Begrijpbaar Nederlands onder de knie te hebben. Een probleem voor Vlomse taaljihadisten.
|
|
|
#544 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zie en ervaar dat helemaal anders. Uit beleefdheid heb ik mijn eerdere antwoord maar niet verstuurd.
|
|
|
#545 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Keep it up.
|
|
|
|
|
#546 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Only Fools and Horses.
Zeven seizoenen en de Christmas specials.
|
|
|
|
|
#547 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb moeite met dat soort filmpjes en dat heeft niks te maken met de Xeno's culturele allergie. Aan dat laatste kan men immers nog plezier beleven. Niet te pruimen: *Langdradig uitgesponnen hedendaagse plotten van zowat alle series die uit meerdere episodes bestaan. *Goedkope uiterst slechte belichting. *Gebrek aan degelijke cinematografie. *Herkauwd uitgemolken basisverhaal. -> Religie en Healers (heksen, druiden, shaman) versus De Mens. Nul inventiviteit. Wat mij betreft een typisch voorbeeld van filmindustrie uit de Lidl, zo hedendaags als mogelijk. Intriest. Heeft evenveel met "Kunst" te maken als een 'werk' van kunstjesmakers zoals bvb. (maar niet beperkt tot) Ai Weiwei.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : Vandaag om 02:48. |
|
|
|
|